Opublikowano 28 października28 paź Syphon Filter - na chwile tylko przysiadłem i juz wpadła platyna. Bardzo lubiłem to cześć tak wiec jak tylko dodali pucharki postanowiłem powrócić. Dzięki temu systemowi przewijania i zapisywania gry w dowolnym momencie każda gra z PlayStation One jest niewiarygodnie prosta i miodna na PS5. Żadnej frustracji, sama zabawa Pucharki w większości to sama przyjemnosc. Sa różne jak: 20 strzałów w głowę z 9mm, wykorzystanie wszystkich dostępnych broni w grze, upuszczenie żyrandola na spacerującego przeciwnika, czy zatrucie go chemikaliami itp. Wszystkiego nie będę wam zdradzał. W każdym razie nie ma nic frustrującego. Podczas większych zadym wszystko praktycznie wpada samo. Trudność: 1/10, Fun: 9+/10, Czas: 10h
Opublikowano 2 listopada2 lis Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Siema, dawno mnie tu nie było, przeprowadzka i takie tam, przez co miałem mało czasu na granie a szczególnie platynowanie, ale na szczęście już po wszystkim i mam zamiar nadrabiać zaległości. nr 162: Prince of Persia: The Lost Crown + 100% DLCtrudność: 3/10czas: 40hocena gry: 8/10Świetna i miodna gierka, prosty i klasyczny komplet czyli wszystkie znajdźki i upgrade'y. nr 163: Doom Eternal (wersja PS4)trudność: 4/10czas: 60hocena gry: 8/10Wróciłem do tego tytułu zrobić platynę przed Dark Ages. Trofea multi porobiłem na ustawkach specjalnie dawno temu i zostały mi tylko te singlowe. Czemu wersja PS4? Bo nie lubię powielać trofeów, nie gram na dwie platyny, uważam że jest to bez sensu. Albo oryginał, albo remaster. nr 164: Astro Bot + 100% DLCtrudność: 3/10 (DLC megamiks 4/10)czas: 20hocena gry: 8/10 Na ten temat już chyba wszystko zostało powiedziane. Ja tylko napiszę, że najtrudniejsze trofeum megamiks siedziałem 2h , chyba już nie mam takiego refleksu jak dawniej...
Opublikowano 8 listopada8 lis Wpadły dwie proste platynki ostatnio.36 / Hellblade Senua’s Sacrifice (PS5)Przejście gry odkładałem ciągle w czasie, ale wraz z nadejściem cyfrowego updatu pod PS5 zdecydowałem się z w końcu sprawdzić. Nie porwało mnie krótko mówiąc. Podróż do jądra ciemności, opowiedziana należycie, ze szczyptą psychodelii, ale jeden patent wybijał mnie notorycznie z chłonięcia tego, co stworzyli twórcy - te śmieszne puzzle, tj. szukanie symboli. Za cholerę mi to nie pasuje. Lepiej ten motyw wykorzystany został już bliżej finału, błądząc w ciemnościach Leża Fernira. Strasznie klimatyczne to było. Finał również bez zarzutów, przy kapitalnej ścieżce dźwiękowej można nawet uronić łezkę. Cudo.Z kolei platynka to jedna z tych prostych, bo wszystko wpada fabularnie, poza Kamyczkami. Mimo lizania ścian kilka przeoczyłem. Na szczęście jest tu wybór rozdziałów, a przy każdym informacja ile zebraliśmy do tej pory.37 / Ghost of YoteiW temacie poświęconym grze już napisałem o swoich odczuciach i nic się nie zmienia w sumie. Ostatecznie jednak, to w Yotei grało mi się przyjemniej niż w Cuszimkę, mimo wielu bolączek. Całość zajęła mi 55 godzin i zleciało nie wiem kiedy. A sama platynka podobnie jak w GOT - łatwa i przyjemna - wszystko zbiera się / wpada praktycznie samo. Teraz nabrałem ochoty na powtórkę przygód Jina, ale ceny są kosmiczne i chyba nic się w tej kwestii nie zmieni
Opublikowano 8 listopada8 lis 36 Assassin's Creed ShadowsUkończone w ok. 80 godzin, grało się całkiem przyjemnie, szczególnie przez pierwsze 50 godzinPotem wpada pewne znużenie. Ale z drugiej strony jako fan open worldów i tej serii nie miałem żadnych wygórowanych oczekiwań. Dobrze wiedziałem, czego się spodziewać i dzięki temu się nie zawiodłemPlatynka, jak to w tej serii, to taka formalność do odhaczenia, więc trudność oceniam na 2/10.Mocny kandydat na tytuł średniaka roku6/10A, no i postać Yasuke - gość da się lubić. Ale i tak 90% czasu grałem NaoeGra się znacznie przyjemniej.
Opublikowano niedziela o 11:075 dni Silent hill 3 #90 Cóż to była za przyjemna platynka. Ostatni run to już przejście jedynie połowy gry do zakończenia UFO.Ciekawsze trofiki:- Wrzucamy naszą rure do wody w jednym miejscu i wyskakuje wróżka. Jak dobrze odpowiemy na pytania to otrzymujemy naszą starą rurę oraz dwie dodatkowe. Rury chyba specjalnie się miedzy sobą nie różnią niestety.- kostium otrzymujemy po przejsciu gry i wpisaniu w extrasach kodu. Fikuśny strój, który zwiększa podobno damage laserów z oczu Heather (dodatkowa broń po zrobieniu 333 kili w grze). Niestety w edycji SH HD na PS3 gra sie wywala po paru minutach podczas noszenia tego stroju więc nie korzystałem.- trzecie zakończenie gry nie kanoniczne, która odpala się gdzieś w połowie gry. Powraca tutaj James z dwójki robiący z siebie karatekę. Chyba śmieszne miało być ale jest bardziej cringowe Trudnośc platyny oceniłbym na / 10
Opublikowano wtorek o 13:443 dni Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. 30 platynka Ghost of YoteiCudowna gra, platyna wiadomo jak ktoś wyżej napisał bardzo łatwa, ale za to jak przyjemna. Nie robię platyn już praktycznie w żadnej grze, bo szkoda mi czasu, ale w tej się udało i ani chwilę nie myślałem, że może odpuszczę temat. Piękna przygoda, czekam na DLC uzbrojony po zęby :)Ocena gry 9/10Trudność w zdobyciu platyny 2/10
Opublikowano wtorek o 15:303 dni W dniu 9.11.2025 o 12:07, oFi napisał(a):Silent hill 3 #90Cóż to była za przyjemna platynka. Ostatni run to już przejście jedynie połowy gry do zakończenia UFO.Ciekawsze trofiki:- Wrzucamy naszą rure do wody w jednym miejscu i wyskakuje wróżka. Jak dobrze odpowiemy na pytania to otrzymujemy naszą starą rurę oraz dwie dodatkowe. Rury chyba specjalnie się miedzy sobą nie różnią niestety.- kostium otrzymujemy po przejsciu gry i wpisaniu w extrasach kodu. Fikuśny strój, który zwiększa podobno damage laserów z oczu Heather (dodatkowa broń po zrobieniu 333 kili w grze). Niestety w edycji SH HD na PS3 gra sie wywala po paru minutach podczas noszenia tego stroju więc nie korzystałem.- trzecie zakończenie gry nie kanoniczne, która odpala się gdzieś w połowie gry. Powraca tutaj James z dwójki robiący z siebie karatekę. Chyba śmieszne miało być ale jest bardziej cringowe Trudnośc platyny oceniłbym na / 10Na czym to ograleś? Na ps3?
Opublikowano wtorek o 20:132 dni W dniu 9.11.2025 o 12:07, oFi napisał(a):Silent hill 3 #90Cóż to była za przyjemna platynka. Ostatni run to już przejście jedynie połowy gry do zakończenia UFO.Ciekawsze trofiki:- Wrzucamy naszą rure do wody w jednym miejscu i wyskakuje wróżka. Jak dobrze odpowiemy na pytania to otrzymujemy naszą starą rurę oraz dwie dodatkowe. Rury chyba specjalnie się miedzy sobą nie różnią niestety.- kostium otrzymujemy po przejsciu gry i wpisaniu w extrasach kodu. Fikuśny strój, który zwiększa podobno damage laserów z oczu Heather (dodatkowa broń po zrobieniu 333 kili w grze). Niestety w edycji SH HD na PS3 gra sie wywala po paru minutach podczas noszenia tego stroju więc nie korzystałem.- trzecie zakończenie gry nie kanoniczne, która odpala się gdzieś w połowie gry. Powraca tutaj James z dwójki robiący z siebie karatekę. Chyba śmieszne miało być ale jest bardziej cringowe Trudnośc platyny oceniłbym na / 10Coś mnie chyba ominęło, w SH3 grałem x razy na ps2, zdobyłem tam wszystko łącznie z mieczem świetlnym. Ale trofea? Jest odświeżona wersja czy co?
Opublikowano wtorek o 20:222 dni Kolekcja HD na PS3. Abominacja, którą lepiej omijać szerokim łukiem z uwagi na tragiczną jakość tych remasterów.
Opublikowano środa o 07:102 dni 10 godzin temu, Josh napisał(a):Kolekcja HD na PS3. Abominacja, którą lepiej omijać szerokim łukiem z uwagi na tragiczną jakość tych remasterów.Tragiczny port zgodzę się. Gra sie wywala jak się nowe stroje założy. Ale ja nie grałem w oryginał i jedyną rzeczą, która jest skopana, że to widać to mgla. Cala reszta wygląda przyzwoicie.
Opublikowano środa o 16:041 dzień wleciały dwie następne Ocena gry 9/10, tutaj przyznam że się zaskoczyłem mocno że trafi pewnie do mojego TOP3 w tym roku, setting robi robotę, walka jest jaka jest każdemu się pewnie nie spodoba, mi kliknęła i z przyjemnością sobie zrobiłem te 5 zakończeń. Fabularnie bardzo ciekawie. Trudność platyny 4/10 dużo znajdziek można coś łatwo pominąć (u mnie 1 notka+upgrade w pierwszym przejściu z lizaniem ścian), samo przejście na najwyższym poziomie nie jest wcale trudne jak mamy już dopakowaną bohaterkę. Taki tam FROMlike 8-/10. Raczej dla fanów gatunku. 2 zakończenia robiłem na premierę, 2 następne teraz i gra po paczach znerfiona mocno, wszystkie moby można z łatwością stunlockować gdzie wcześniej było kilka typów co trzeba było uważnie do nich podchodzić. Bossowie tylko na kolejnych NG+ mają duże ilości hp ale nie jest to jakiś problem. Trudność 3/10.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Warhammer Chaosbaneczas gry: 72h (idzie to zrobić znacznie szybciej)trudność 2/10ocena gry 8/10Pierwotnie ukończyłem grę w 2023 roku, jednakże obecnie udało mi się zrobić calaka i myślę, że to było dobre podejście, ponieważ zdążyłem zapomnieć o wszystkim co było związane z produkcją, przez co odkrywałem ją na nowo.Gra przypomina bardzo Diablo 3 (szata graficzna) co nie jest jest jakimś zarzutem. Sama wprowadza kilka ciekawych mechanik, choćby od najprostszych, brak tu sklepu, gdzie kupujemy sprzęt, za to wszystko to, co niepotrzebne możemy oddać w postaci darowizny, za co otrzymujemy różne nagrody i myślę, że jest to świetne rozwiązanie.Złoto w grze w takim wypadku służy do dodatkowych form rozgrywki zawartych w produkcji, takich jak ekspedycja (gdy chcemy podnieść poziom końcowego łupu), czy wieża, (gdzie musimy zapłacić za samo wejście), lub walki z bosami.Jeśli ktoś grał w omawiane na starcie Diablo 3, poczuje się tu jak w domu, jeśli chodzi ekwipunek i poruszanie się na kole, umiejętności itd.W grze mamy dostęp do 4 podstawowych postaci, plus dwóch dodatkowych (Ps5). Konrad (Palladyn) szczerze mówiąc to dla mnie najsłabsza postać, wysoki próg wejścia, rozkręca się dopiero na wyższych poziomach, gdy ma dostęp do lepszych umiejętności, początkowo nie różni się od NPC, którzy stoją przy bramie (wygląd). Nic dziwnego, że ledwo 1% graczy ukończyło przygodę tym bohaterem. Stąd proponuje by nim zaczynać ponieważ, gdy pogramy innymi postaciami (które są fantastyczne) przełączenie się na Palladyna może skwasić naszą minę. Pozostali bohaterowie to dwie elfickie postacie Elontir (mag), oraz Elessa (łuczniczka), niesamowicie grywalne, dwójka krasnoludów Bragi (wojownik), miotający toporkami niczym karabin maszynowy, oraz Keela (inżynier) korzystająca z różnych broni siejących ogromne spustoszenie, moim ulubionym był moździerz, oraz Jurgenem łowca czarownic, który bardzo przypadł mi do gustu ponieważ moją główną postacią w Diablo 3 był łowca, a on bardzo go przypominał.Ciekawie został tu wykorzystany przycisk R3, który służy dla każdej postaci do innych celów, np. omawiany Łowca przełącza tryb szermierki na tryb strzelca, Palladyn korzysta z ataku tarczą, krasnolud Bragi używa łańcucha do przemieszczania się, Inżynierka Keela opróżnia nadmiar ciśnienia z miotacza itd. Jest to miłe urozmaicenie, taki dodatkowy skill.Ogólnie grę bardzo polecam, widziałem wiele niepochlebnych recenzji, ale myślę, że są bardzo krzywdzące.Porady dla chcących robić platynę:Sugeruję podzieli sobie przejście na dwie tury, ponieważ musimy przejść grę wszystkimi bohaterami, połowa postaci teraz połowa za jakiś czas (inaczej gra was wymęczy, a nie o to chodzi), ps. jest jakiś sposób by od razu walczyć z ostatnim bosem i w ten sposób to zaliczyć, ale ja po prostu przeszedłem kampanie która nie jest długa.podczas przechodzenia danym bohaterem starajcie się robić ekspedycje (8-9 na postać), gdyż jeśli zostawicie to na koniec, będzie musieli to zrobić 50x, powodzenia.podczas gry będziecie zdobywać medale, które wzmacniają błogosławieństwo, zostawcie je do momentu, gdy zacznie wypadać wam czerwony ekwipunek (potrzebne do jednego trofeum: pobłogosław 50x)nie bójcie się zwiększać poziomu trudności, ponieważ szybko zauważycie, że jest zbyt łatwo, a na wyższych poziomach macie lepsze rzeczy, plus więcej doświadczenia.podczas przypisywania umiejętności, zwrócicie uwagę, że macie też do wyboru wzmacniające, które są za 0 punktów, a bardzo wam pomogą (np. dodatkowe 20% doświadczenia, 10% obrażeń itd.) na start jak znalazł. Edytowane 7 godzin temu7 godz. przez czarek250885
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. #41 IndikaSymulator ruskiej zakonnicy. Większość gry chodzimy, słuchamy dialogów i rozwiązujemy proste zagadki logiczne. Od czasu do czasu dostajemy etapy zręcznościowe w pixel arcie. Dziwny twór, jeśli masz ochotę na coś nietypowego to jest do sprawdzenia w plusie. Długość: 4-5 godzinTrudność: 2/10 - jeden etap zręcznościowy jest małym wyzwaniem bo po porażce musimy wczytać poziom od nowa, inaczej nie zaliczy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.