Skocz do zawartości

Gears of War 4


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Tutaj od 4.30 zaczynają się wrażenia ludzi z GI. Tego czego nie ma w innych materiałach, to wspomnienie o tym, że Swarm porywają ludzi z miast/wiosek i dokonują tego jednostki (Snatchers), które wyglądają jak ogromne modliszki. Widzieli koncept, ale nie mogą go pokazać. Inną jednostką jest Screamer, który nieraz siedzi w kokonach i jak wylezie, to wyciem doprowadza do przebudzenia jednostek we wszystkich pobliskich kokonach. Etapu z E3 nie ma w grze, został zrobiony na potrzeby pokazu:

 

 

Na zdjęciu poniżej, w lepszej jakości lepiej widać, że ten prawie Dron jeszcze nie jest do końca uformowany: błony między palcami u stóp, generalnie wygląda jakby cały przed chwilą z jakiegoś kokona wylazł:

 

gameplay_vault_final.jpg

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Playlista 'Oldschool' w trójce to było dla mnie szczytowe osiągnięcie w multiplayerze GoW - Lancer/Gnasher na start i brak stopping power :fsg: Idealny balans: Gnasher na krótki/średnio bliski dystans i Lancer na daleki/średnio daleki. No i ogólnie w trójce uwielbiałem Boltok i Diggera :banderas: Pojedynki na Oneshoty na Artillery :banderas: Checkout - jedna z najlepszych mapek w całej serii IMO. KOTH na Raven Down :obama: Nie no kochałem tę gierkę. Jedyne co mnie uwierało to, że mimo tylu update'ów nie udało im się poprawnie zbalansować Retro/Sawedoff'a. Retro w połączeniu ze stopping power gwałcił na każdym dystansie i bardzo ciężko było dzierżącego tę broń załatwić bez podchodów. Sawedoff po ostatnich update'ach zrobił się w ogóle bezużyteczny poza sytuacją gdy był jakiś kocioł i udało się do niego podkraść i zdmuchnąć wszystkich na raz - inna sprawa, że nie wiem co by trzeba było z tym gnatem zrobić, żeby miał miejsce w tej grze, myślę że zamysł był zwyczajnie zchrzaniony od samego początku..

Odnośnik do komentarza

Don nie grający w multi (oprócz hordy) wypowiadający się o multiplayerze, no trzymajcie mnie. Jedynka ma najlepsze multi i każdy ci to powie (oprócz mazzeo, którego pierwszym gearsem w multi był gow2) był trochę toporne, miała kilka zje.banych motywów vide przewaga hosta itp ale było najbardziej spójne, miodne i wciągające. Trójka była rozbudowana, miała poprawiony movement ale wiele osób przestała grać bo klimatem i leżała przy pierwszym gearsie gdzie nie było żadnych zje.banych kolorowych pancerzy czy innego syfu.

Dość powiedzieć, że przez ostatnie 2 lata przed premierą UE nadal wieczorami graliśmy w jedynke na pełnym party na 360 do rana. Trójke odpalając sporadycznie

 

mnie się nie podobało, bo ta gra gdzieś w 2013 czy 2014 roku to był zlagowany i betonowy syf. Tu nawet nie jest kwestia mechaniki, strzelania czy czegokolwiek tylko jak dla was dobrym multi było takie, gdzie trzeba było strzelać przed typa, bo braliście poprawkę na laga (wasze słowa) to sorry :dynia:

 

nie wiem jak to wyglądało w 2006-2008 może było lepiej ale oryginalne gearsy w 2013 roku to było parujące gó.wno

 

Za to ultimate edition z normalnym kodem sieciowym jest zayebisty, parę tylko kwesti mi przeszkadza ale to kwestia przyzwyczajeń po gearsach 3, w które przegrałem gdzieś 500-600h. Tak czy inaczej najlepiej jak multi było oparte o Gearsy 3, który moim zdaniem był fenomenalny, wręcz idealny pomijając dwie kwestie

 

- retro lancer

- hammerburst + turbopady

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Since the series' debut, Gears of War players have logged an impressive 2.3 billion hours playing Gears of War's multiplayer. The Coalition is acutely aware that it has a passionate fan base looking forward to digging into the next online Gears experience. Our recent trip to visit the studio for our April cover story focused largely on the game's story-focused campaign, but we were still able to eke out a few juicy details about multiplayer.

1) Multiplayer is getting a bigger focus this time:
"Historically, the campaign is the hardest thing to make out of any of these games," says studio head Rod Fergusson. "So if you look at the development of Gears one, it was probably 90 percent single player, 10 percent multiplayer. Over the course of the franchise, that percentage shifted, but I don't think it ever got above 70/30. Coming here, multiplayer has a much greater position at the table. On day one, as we were prototyping our first campaign experience, we were also building multiplayer maps. We really want to meet the needs of not just recreational players but eSports players, and it's something we've been thinking about for the entire development cycle."

2) Ryan Cleven is the Lead MP Designer:
Cleven's resume includes series like Need for Speed and SSX.

3) We'd be shocked if Horde mode didn’t return:
The Coalition wouldn’t confirm the addition of any particular multiplayer mode, but the team is keenly aware of the mode's popularity and seem focused on making the Gears community happy moving into the future.

4) The multiplayer beta will start this spring:
During the beta, players will be able to play as five of the campaign's protagonists. The first three are the three main playable heroes, JD, Kait, Del. The fourth is Kait's mom and leader of the Outsiders, a woman named Reyna. The fifth is Kait's uncle, Oscar, who is an ex-Gear soldier and expert survivalist.

5) Multiplayer is still humans vs monsters:
To fit into the lore of the world, there will be at least three factions in multiplayer, but these will still be separated into humans vs. monsters, meaning one side will play as the new Swarm enemies, while the other side with play as either COG soldiers or human Outsiders. We're not entirely sure if multiplayer is only limited to these three factions, however, so it's possible that there is a second, unknown monster faction.

6) Each faction has their own knife and will likely have other unique attributes:

Knives.jpg

7) The team is making a big push for the eSports market this time around:
The Coalition even has one staffer dedicated to work full time on the eSports initative.

"Gears of War was one of the first games to be part of the eSports growth, and it came around during a time when things like Twitch were just starting to explode," says director of community Adam Fletcher. "What were trying to do now is treat eSports as a brand. We started that with the Ultimate Edition where we partnered with the ESL, and worked to created different seasons in of a pro league as well as an open series that spans North America, Europe, New Zealand, and Australia. During our championships, we had over 130,000 unique viewers on Twitch, and we sold out of tickets for a live event down in Burbank."

8) But casual fans are still welcome:
"When I was at Epic, we didn't really value pro players," says studio head Rod Fergusson. "We were always focused on accessibility and how to get more recreational players. We let pro players do whatever they wanted and tried not to overdevelop for them. Now we're trying to find that balance. We recognize that there's this professional player, and have you sort of build a funnel toward them but also make sure your game is highly accessible."

9) Don't expect a lot of wind:
Wind is a big part of the story campaign, but at this time, the team isn't planning on incorporating wind flares into the game's multipayer maps.

10) The Coalition is getting some help:
The multiplayer team also includes London-based developer, Splash Damage, which has previously worked on games such as Return to Castle Wolfenstein, Brink, Batman: Arkham Origins, and even Gears of War: Ultimate Edition. “They’re helping with a lot of the level design stuff," says Fergusson. "Especially with meshing of multiplayer maps, we’re tapping into the expertise they got from Gears of War: Ultimate Edition. They also have a lot of expertise with online systems, in terms of matchmaking from Ultimate Edition. They basically had to rewrite for Xbox One, between us and them, the whole matchmaking sub-system…when you get a strategic partner like Splash Damage, we talk about training up our own team on Gears, but when you have another team that’s trained up on Gears, we definitely want to work with them as much as possible.”

11) Multiplayer will run at 60 fps and will have its own dedicated servers:
What else do you want?

 

12) Balance is important to The Coalition:
The Studio has introduced a new takedown system that allows players to initiate a series of close-combat melee takedowns. In single player these might become fairly easy to pull off, but The Coalition has worked hard to ensure that, in multiplayer, players on the receiving end of these have several ways to counter the attacks and escape before a knife ends up in their brainpan.

 

zobaczymy ale nie napalam się na mesjasza

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

beta_announce_gears4_470x264_fb-f609d153

 

Beta ogólnie potrwa do 1 maja. Ponadto wydłużono czas przyznania wcześniejszego dostępu do bety dla posiadaczy GoW: UE do 11 kwietnia. W becie będzie dostępny tryb Versus.

 

Źródełko: https://gearsofwar.com/en-us/community/news/gears-4-beta

Edytowane przez Vexilium
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...