Opublikowano 6 maja 20246 maj Wyobraźcie sobie świat, w którym można sobie budować konstrukcje, pojazdy, bronie a nawet latać nimi Czy to nie jest kwintesencja żyjącego świata
Opublikowano 6 maja 20246 maj Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Wiadomka, że coś pięknego, ale hejterzy Nuts'n'Bolts będą pierdolić, że RARE się skończyło.
Opublikowano 6 maja 20246 maj 7 minut temu, GearsUp napisał: Wyobraźcie sobie świat, w którym można sobie budować konstrukcje, pojazdy, bronie a nawet latać nimi Czy to nie jest kwintesencja żyjącego świata Wychodzi na to, że dla każdego żyjący świat to coś innego, nie ma idealnego, dziwne, że nikt nie podał World of Warcraft i FF XIV ...
Opublikowano 6 maja 20246 maj Teraz chłop będzie przeżywał przez pół roku te żywe światy tak samo jak asax napisał że na nintendo te same gry dostają wyższe oceny Świat w zeldzie jest żywy jak na możliwości tego switchowego trupa bo z gówna bata nie ukręcisz. Jedyny żywy świat w grach to rdr2. Inne to czasami lepiej a czasami gorzej wykonane makiety
Opublikowano 6 maja 20246 maj Teraz, Paolo de Vesir napisał: Ja podłem! WoW zawsze imponował mi najbardziej, pierwsze zderzenie z tym światem na prywatnym serwerze w liceum, czy gimazjum to było coś :D.
Opublikowano 6 maja 20246 maj 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał: FF XIV Czemu akurat ta część FF Krychu?
Opublikowano 6 maja 20246 maj Teraz, GearsUp napisał: Czemu akurat ta część FF Krychu? bo to zajebiście wielkie MMO?
Opublikowano 6 maja 20246 maj 1 minutę temu, Pupcio napisał: Teraz chłop będzie przeżywał przez pół roku te żywe światy Fajna dyskusja z tego wyszła
Opublikowano 6 maja 20246 maj WoWik ma fenomenalny świat. Jakby lata nie mijały to poczucie przygody jakie towarzyszy ci na klasycznych serwerach to jedna z najwspanialszych rzeczy jakich kiedykolwiek doświadczyłem. Odliczam dni do premiery Cata classic.
Opublikowano 6 maja 20246 maj W sumie to mmosy bardzo przypominają żywy realny świat kiedy na raid bossach lecą k#rwy
Opublikowano 6 maja 20246 maj 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: WoWik ma fenomenalny świat. Jakby lata nie mijały to poczucie przygody jakie towarzyszy ci na klasycznych serwerach to jedna z najwspanialszych rzeczy jakich kiedykolwiek doświadczyłem. Odliczam dni do premiery Cata classic. Teraz jest chyba trochę gorzej niż kiedyś z tym Wowem, wiadomo trochę się gaming zmienił i ostatnio jak patrze na FF XIV, mimo, że mozolnie ogrywam powoli godzina na tydzień, to chyba Final jest nawet lepszy pod względem struktury świata. No ale szacun, że tyle lat tego Wowa rozwijają i kolejne pińcet dodatków w drodze + rozwijany równolegle classic.
Opublikowano 6 maja 20246 maj 1 godzinę temu, GearsUp napisał: Wyobraźcie sobie świat, w którym można sobie budować konstrukcje, pojazdy, bronie a nawet latać nimi Czy to nie jest kwintesencja żyjącego świata Fajna sprawa, ale nie wiem co budowanie z klocków lego i używanie tego do przemieszczania się z punktu "a" do punktu "b" ma do żyjącego świata. RE4 remake ma fajną mechanikę machania nożem i parowania, kwintesencja żyjącego świata
Opublikowano 6 maja 20246 maj WoWik to sinusoida, ale po raz pierwszy od ponad dekady Blizzard wyszły na jaw liczby i obecnie jest to ok. 7.25mln aktywnych subskrybentów, co jest wysokim wynikiem patrząc jak kurw nędzne były ostatnie dwa dodatki.
Opublikowano 6 maja 20246 maj Subnautica i Monster Hunter World to kolejne gry z bardziej żywymi światami od tych w RDR 2 i Wiedźminie 3.
Opublikowano 6 maja 20246 maj 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: Wiadomka, że coś pięknego, ale hejterzy Nuts'n'Bolts będą pierdolić, że RARE się skończyło. Makao i po makale :p 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: WoWik to sinusoida, ale po raz pierwszy od ponad dekady Blizzard wyszły na jaw liczby i obecnie jest to ok. 7.25mln aktywnych subskrybentów, co jest wysokim wynikiem patrząc jak kurw nędzne były ostatnie dwa dodatki. Zaraz będzie 10 mln jak wrócę gracze z Chin.
Opublikowano 6 maja 20246 maj 2 godziny temu, GearsUp napisał: Subnautica i Monster Hunter World to kolejne gry z bardziej żywymi światami od tych w RDR 2 i Wiedźminie 3. Ok, Zelda Botw i samodzielny dodatek mają lepszą fizykę od RDR2 i W3. To być może jedyna z 50 składowych otwartego świata, w których wygrywa. W innych przegrywa. W czym wygrywa Subnatica i MH?
Opublikowano 6 maja 20246 maj Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał: Ok, Zelda Botw i samodzielny dodatek mają lepszą fizykę od RDR2 i W3. To być może jedyna z 50 składowych otwartego świata, w których wygrywa. W innych przegrywa. Immersji nie jesteś w stanie rozlożyć na składowe bo jak sam zauważyłeś dla każdego jest czymś innym. Jeżeli fizyka w Zeldzie jest 100x lepsza od tamtych gier to nawet jeśli inne czynniki w nich byłyby delikatnie lepsze to ta fizyka nadrabia za każdą składową. Po prostu jest tak wyjebana, że każdy inny czynnik przestaje się liczyć Subnautica i MH wygrywają z Wiedźminem i RDR 2 gatheringiem i craftingiem chociażby.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Gira lepiej nie odpalaj Cortex Command, albo Noita bo dostaniesz zawału i Zelda już nie będzie taka żywa
Opublikowano 7 maja 20247 maj The Most Immersive Open World Games RDR2 król immersji i życia w grach, Zelda i DLC poza podium.
Opublikowano 7 maja 20247 maj 1 godzinę temu, KrYcHu_89 napisał: The Most Immersive Open World Games RDR2 król immersji i życia w grach, Zelda i DLC poza podium. Tylko że żyjący świat =/= poziom immersji z jaką się zagłębiamy w dany świat. To są dwie różne rzeczy. Immersja czyli inaczej realizm, gra może być mega realistyczna a może w niej nic nie żyć. A nawet nie to, po prostu jak bardzo nas wciąga w siebie. Edytowane 7 maja 20247 maj przez GearsUp
Opublikowano 7 maja 20247 maj 2 minuty temu, GearsUp napisał: Tylko że żyjący świat =/= poziom immersji z jaką się zagłębiamy w dany świat. To są dwie różne rzeczy. Immersja czyli inaczej realizm, gra może być mega realistyczna a może w niej nic nie żyć. A nawet nie to, po prostu jak bardzo nas wciąga w siebie. Immersja w grach to stopień zanurzenia się w niego, w wirtualną rzeczywistość świata przedstawionego. Bibliografia Ostrowicki M., Immersive nature of Art, P. Bołtuć (red.), „Dialogue and Universalism”, 1-2/2009, XIX, Polish Société Européenne de Culture and Academic Publishing House DIALOG, Institute of Philosophy, Warsaw University. M. Heim: The Metaphysics of Virtual Reality. Nowy Jork: Oxford University, 1993. G. C. Burdea, P. Coiffet: Virtual Reality Technology. John Wiley & Sons, Inc., 2003. R. Ascott: Telematic Embrace, Visionary Theories of Art, Technology, and Consciousness. University of California, 2003. O. Grau: Virtual Art. From Illusion to Immersion. Cambridge, Londyn: Massachusetts Institute of Technology, 2003. Katarzyna Prajzner: Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej. Łódź: 2009.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Żyjący świat tylko w zeldzie Bibliografia: "Atlas jabłek" Van Dauno Gearuppa "Ostatni żyjący switchofag" Wolski, Bartosiak "Nintendo w grze mocarstw"
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.