Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano
2 minutes ago, Paolo de Vesir said:

To znaczy, że kładziesz akcenty w chujowych miejscach, chociaż ja wiem że to u Ciebie jedynie pretekst a nie faktyczna przyczyna. :) Polecam też sprawdzić kim jest community manager i dlaczego śmiech wywołuje twoja batalia w której rykoszetem dostaje dobra gra i zaangażowany zespół, bo osoba niemalże postronna powiedziała coś co ci się nie spodobało. No, ale wiadomo - nie ma słów które powstrzymały by cię od kupna TLOU po raz piąty, czego jestem w 100% pewien, nawet jakby sam Cuckman napisał, że Polacy to banda psów.

Dam Ci znać jak zacznie to robić. Chyba, że masz jakieś info?

Czy ta pani community manager nie pracuje w tym zespole? Jest osobą z zewnątrz?

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano
4 minuty temu, Homelander napisał(a):

Dam Ci znać jak zacznie to robić. Chyba, że masz jakieś info?

Czy ta pani community manager nie pracuje w tym zespole? Jest osobą z zewnątrz?

Community Manager nie zajmuje się tworzeniem gier.

Opublikowano
15 minutes ago, Paolo de Vesir said:

Community Manager nie zajmuje się tworzeniem gier.

Należy do zespołu tworzącego gry. Jest twarzą kontaktów z graczami. Jej wypowiedzi i poglądy są akceptowane przez kierownictwo zespołu i wydawcę. Nie jest osobą postronną w żadnym wypadku

Opublikowano

Jak gra jest dobra, łyżka to dodatek. Jak jest średnia/słaba, skupia się na jenotach, to taka łyżka, to nie lada gratka. Wtedy lepiej strącać łyżki niż słuchać dialogów.

Opublikowano

Czyli w jednych grach rpg spadające łyżki to kluczowa mechanika a w innych nie? Ehh już sie gubie w wymaganiach tych nowoczesnych zagrajmerów pechowiec

Widzę, że ciężko z Wami, więc przedstawię to bardziej łopatologicznie: będziecie oczekiwać zaawansowanego i realistycznego modelu jazdy oraz grzebania w bebechach samochodu w Burnout Revenge albo w Crash Team Racing jakby to było Gran Turismo? Jeżeli nie, to dlaczego, przecież jedno i drugie to wyścigi! :) Albo grając w Somę / Layers of Fear zdziwicie się, że nie ma zarządzania inventory i walki z potworami jak w Residentach? No jak to, przecież jedno i drugie to horror!

Reasumując:

- Clair Obscur to bardziej liniowe, nastawione na epickie story i efektowną walkę RPG

- Avowed stawia na swobodę, wybory oraz immersyjny świat

A teraz naprężcie zwoje mózgowe i zgadnijcie w którym z tych dwóch ma znaczenie fizyka i do którego z tych elementów bezpośrednio się odnosi.

Naprawdę prościej już tego się nie da wyjaśnić CoolStoryBro Ale wiadomo, zawsze można zakłamywać rzeczywistość i walić samemu sobie kit, że gracze hejtują, bo gierka wyszła na konsolę "x" zamiast na konsolę "y"

Edytowane przez Josh

Opublikowano
3 minuty temu, Josh napisał(a):

- Clair Obscur to bardziej liniowe, nastawione na epickie story i efektowną walkę RPG

OK, ale to jest ROLE PLAY więc można w pełni oczekiwać chociażby podstawowych interakcji ze światem czy teraz w grze tak imersyjnej jak RPG brak reakcji NPCów na nasze poczynania nie jest już istotny?

Opublikowano

W pełni oczekiwać to możesz rzeczy, do których ta gra została stworzona. Obscur radzi sobie ze swoimi zadaniami perfekcyjnie i nie próbuje srać wyżej niż ma dupę, w porównaniu do Avowed, które nie wywiązuje się z elementów, które powinny śmigać tip top. W grze od studia Sandfall spadające z blatu łyżki nie mają znaczenia, bo świat nie próbuje udawać, że jest interaktywny i nawet nie musi, bo to nie on jest na pierwszy planie. Ba, nie jest nawet na drugim, ani na trzecim. W gierce Obsidianiu wręcz przeciwnie, takie erpegi światem stoją, więc naturalnie fizyka powinna działać w nich jak należy. Oczekiwanie od Clair Obscur łyżkowej fizyki, to jak oczekiwanie od Avowed epickiego story z genialnie zrealizowanymi cut-scenkami i solidnym systemem walki; czysta glupota.

Opublikowano

Generalnie Avowed to moim zdaniem dosyć przeciętna gra i pewnie nawet nie stała obok Clair Obscure, ale wydaje mi się że żadna z nich nie siliła się na interaktywność świata i spadające łyżki. Ale tylko w przypadku jednej okazało się to na forum problemem.

Są różne rodzaje rpgów, każda gra może mieć inne cele i nie każdy rpg będzie oferował interktywność na poziomie gier Bethesdy. Cały ten temat spadających łyżek i tego jak to jest niezbędne w grach rpg urósł już do mema, gdy tymczasem Avowed ma moim zdaniem znacznie poważniejsze problemy.

Opublikowano

Sprawa z Avowed miała się tak, że pomimo tego, że oferowała świetną walkę i eksplorację, a także angażującą mimo wszystko historię to wśród jej zagorzałych wrogów tejże najważniejszym okazała się interaktywność w postaci podnoszenia łyżki ze stołu. Brak tego był ogromnym dealbreakerem i zwyczajnie takiej gry nie dało się skończyć.

Ah, no I padło tam kilka razy they/them, więc wiadomo, że gówno.

Opublikowano
7 godzin temu, Josh napisał(a):

https://www.engadget.com/gaming/clair-obscur-expedition-33-sold-1-million-copies-in-its-first-three-days-155554248.html

Żadnego kręcenia ilu ludzi gra, tylko faktycznie podane ile zeszło kopii. Deweloperzy wygrali, wygrała pasja i normalność, a razem z tym wszystkim wygraliśmy my: gracze. Ciekawe co się dzieje na reseterze, podejrzewam że ładnie musiało popękać CoolStoryBro

Nie chcę psuć narracji ale samo studio podało info że to kopie wysłane do sklepów a nie sprzedane graczom więc równie dobrze mogła się sprzedać tylko połowa tego a reszta leży na sklepach i magazynach. ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1