Opublikowano 13 lutego 20196 l Najciekawsze, moim zdaniem, jest to że jak wynika z różnych źródeł GamePass pomaga w sprzedaży gier, co widać po wynikach sprzedaży SoT czy Forzy Horizon 4. Co kilku osobom na forumku nie mieści się w głowie. Edytowane 15 lutego 20196 l przez ASX
Opublikowano 13 lutego 20196 l rocket league i division tez mialo taki efekt ze jak wylądowała w gp to podbila znacznie sprzedaż cyfry kazda plaszczyzna zyskuje: gry usługi, singlowe indyki, nowosci jak ashen czy mutant których nikt by nie kupil, exy ms jak crapdawn i cebulaki jak izi
Opublikowano 13 lutego 20196 l 29 minut temu, ASX napisał: GamePass pomaga w sprzedaży gier, Co kilku osobom na forumku nie mieści się w głowie. SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass.
Opublikowano 13 lutego 20196 l 3 minuty temu, _Be_ napisał: Ja nawet samochodziki kupiłem do rl żeby im dać zarobić xD Ale wybrales pierwsze z brzegu byle kliknac "place" czy jednak kierowales sie jakimis preferencjami?
Opublikowano 13 lutego 20196 l Teraz, Mejm napisał: Ale wybrales pierwsze z brzegu byle kliknac "place" czy jednak kierowales sie jakimis preferencjami? Kupiłem z powrótu do przyszłości a co?
Opublikowano 13 lutego 20196 l 5 minut temu, aphromo napisał: SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass. Super Data? serio?
Opublikowano 14 lutego 20196 l Napsze tutaj bo do tematu Chrono Trigger nikt nie zagląda. No wiec mam ponad 17 godzin już nabitych i po jednej walce z bossem odblokował mi się dungeon. Wchodzę, za(pipi)iscie trudno, ale cisne na sile. Po 4 godzinach rozgrywki go przeszedłem w koncu, za(pipi)iscie trudnego bossa miał. Myśle ze to cholera jest zbyt trudne żeby tak przechodzić i miałem racje, był opcjonalny. Patrzę w internety, bo coś chyba nie tak ze to jest takie trudne no i wychodzi ma to, ze przeszedłem Spoiler Black Omen O wiele za wcześnie xDD z postaciami na tam 37lvl, bez dobrego gearu xDDD i to jeszcze bez Spoiler Chrono i Robo xDDDD gdzie moj dream team to Ci dwaj i żaba xDDD leczenie to ja kur.wa miałem aryą i frogiem na 400hp xDDD Gra mnie pewnie pokierowała żebym szedł do Death peak uratować Chrono a ja zamiast tego poszedłem do black omen bo mi się poje.balo xD Kur.wa jestem z siebie dumny.
Opublikowano 15 lutego 20196 l mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco
Opublikowano 15 lutego 20196 l Z tego, co kojarzę to Gears of War 4 i 5 działa na UE4. Podobnie też Days Gone wykorzystuje ten silnik. To chyba będą raczej najładniejsze gry na tym silniku w tej generacji.
Opublikowano 15 lutego 20196 l W dniu 13.02.2019 o 20:57, aphromo napisał: SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass.
Opublikowano 15 lutego 20196 l Coś ściemnione te dane. Przecież na Xboxie nikt nie gra, 95% aktywnych userów to PC-towcy. @Mojave masz tak wielkie grabie, że pudełko w nich wygląda jak atrapa Edytowane 15 lutego 20196 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 15 lutego 20196 l 31 minut temu, Ficuś napisał: mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco No ale to nie jest zwykły UE3 tylko mocno zmodyfikowany na własne potrzeby. Tak samo jak CoD używa ciągle IW Engine, który jest modyfikowanym silnikiem z Quake 3 ale obecnie jest stosowana już chyba 7 jego edycja.
Opublikowano 15 lutego 20196 l 37 minut temu, Ficuś napisał: mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco Gears of War 4 niszczy
Opublikowano 17 lutego 20196 l Czy was też irytuje jak w wielu grach AAA gra sama z siebie zmniejsza mi poziom trudności jak przegram ze trzy razy? Pykam właśnie w TLOU i przegrałem trzy razy na jednej planszy i nagle zauważyłem, że zmniejszyła się ilość przeciwników! Szczerze od razu odechciało mi się przez to grać. Straciłem motywację bo wiem, że teraz przejście tej planszy nie sprawi mi żadnej satysfakcji. A już zaczynałem planować strategię jak pokonać ten poziom i było fajnie.
Opublikowano 17 lutego 20196 l Na jakim poziomie? Nie kojarzę takiego patentu, ale może po prostu nie zginąłem za wiele razy w jednej sekcji.
Opublikowano 17 lutego 20196 l Normal. Mam wrażenie, że zazwyczaj w grach Sony odbywa się ten zabieg.
Opublikowano 17 lutego 20196 l Ja grałem na hardzie to tam pewnie tego nie ma. Z nowych tytułów to RE2 na Normalu ma ten patent z dynamicznym poziomem trudności.
Opublikowano 17 lutego 20196 l Granie w tyolulkę na normal z podsłuchiwaniem jak my z ravenem i nobodym od 5 lat wam tłuczemy jak trzeba grać.
Opublikowano 17 lutego 20196 l 1 godzinę temu, Figaro napisał: Czy was też irytuje jak w wielu grach AAA gra sama z siebie zmniejsza mi poziom trudności jak przegram ze trzy razy? Pierwsze słyszę szczerze mówiąc. Gra pyta czy pomóc ale nie kojarzę żeby sama zmieniała poziom.
Opublikowano 17 lutego 20196 l Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Pierwsze słyszę szczerze mówiąc. Gra pyta czy pomóc ale nie kojarzę żeby sama zmieniała poziom. Nie chodzi o suchą zmianę trudności z Normal na Easy, ale w gameplayu, jak właśnie zmniejszenie ilości przeciwników, czy nagłe pojawienie się itema, tam gdzie go nie było wcześniej.
Opublikowano 17 lutego 20196 l W sumie rozumiem do czego odnosi się Figar. Również zauważyłem to grając w TLoU: przedostatni poziom trudności, prawilnie bez nasłuchiwania i z wyłączonym telewizorem, więc ciężko było i ginąłem często lub rozpoczynałem walkę z małą ilością życia. Ellie ni stąd ni zowąd potrafiła wyciągnąć apteczkę lub kilka sztuk pocisków. Nie wybijało mnie to z wczutki, bo wiadomo że dziewczyna mogła gdzieś znaleźć jakieś przedmioty w trakcie eksploracji, ale nie szło nie zauważyć tej pomocy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.