Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

Najciekawsze, moim zdaniem, jest to że jak wynika z różnych źródeł GamePass pomaga w sprzedaży gier, co widać po wynikach sprzedaży SoT czy Forzy Horizon 4. Co kilku osobom na forumku nie mieści się w głowie. 

Edytowane przez ASX

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

rocket league i division tez mialo taki efekt ze jak wylądowała w gp to podbila znacznie sprzedaż cyfry

 

kazda plaszczyzna zyskuje: gry usługi, singlowe indyki, nowosci jak ashen czy mutant których nikt by nie kupil, exy ms jak crapdawn i cebulaki jak izi

Opublikowano
29 minut temu, ASX napisał:

 GamePass pomaga w sprzedaży gier,

Co kilku osobom na forumku nie mieści się w głowie. 

SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass.

Opublikowano

Ja nawet samochodziki kupiłem do rl żeby im dać zarobić xD

Opublikowano
3 minuty temu, _Be_ napisał:

Ja nawet samochodziki kupiłem do rl żeby im dać zarobić xD

Ale wybrales pierwsze z brzegu byle kliknac "place" czy jednak kierowales sie jakimis preferencjami?

Opublikowano
Teraz, Mejm napisał:

Ale wybrales pierwsze z brzegu byle kliknac "place" czy jednak kierowales sie jakimis preferencjami?

Kupiłem z powrótu do przyszłości a co?

Opublikowano
5 minut temu, aphromo napisał:

SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass.

Super Data? serio? 

Opublikowano

tez kupilem autko, trzeba wspierac dobrych developerow :lapka:

Opublikowano

Napsze tutaj bo do tematu Chrono Trigger nikt nie zagląda. No wiec mam ponad 17 godzin już nabitych i po jednej walce z bossem odblokował mi się dungeon. Wchodzę, za(pipi)iscie trudno, ale cisne na sile. Po 4 godzinach rozgrywki go przeszedłem w koncu, za(pipi)iscie trudnego bossa miał. Myśle ze to cholera jest zbyt trudne żeby tak przechodzić i miałem racje, był opcjonalny.  Patrzę w internety, bo coś chyba nie tak ze to jest takie trudne no i wychodzi ma to, ze przeszedłem 

Spoiler

Black Omen

 

O wiele za wcześnie xDD z postaciami na tam 37lvl, bez dobrego gearu xDDD i to jeszcze bez 

Spoiler

Chrono i Robo xDDDD gdzie moj dream team to Ci dwaj i żaba xDDD leczenie to ja kur.wa miałem aryą i frogiem na 400hp xDDD Gra mnie pewnie pokierowała żebym szedł do Death peak uratować Chrono a ja zamiast tego poszedłem do black omen bo mi się poje.balo xD

 

 

Kur.wa jestem z siebie dumny. 

Opublikowano

mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco

Opublikowano

Z tego, co kojarzę to Gears of War 4 i 5 działa na UE4. Podobnie też Days Gone wykorzystuje ten silnik. To chyba będą raczej najładniejsze gry na tym silniku w tej generacji.

Opublikowano
W dniu 13.02.2019 o 20:57, aphromo napisał:

SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass.

 

image0.jpg?width=431&height=574

Opublikowano
31 minut temu, Ficuś napisał:

mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco

No ale to nie jest zwykły UE3 tylko mocno zmodyfikowany na własne potrzeby. Tak samo jak CoD używa ciągle IW Engine, który jest modyfikowanym silnikiem z Quake 3 ale obecnie jest stosowana już chyba 7 jego edycja. 

Opublikowano
37 minut temu, Ficuś napisał:

mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco

Gears of War 4 niszczy 

Opublikowano

Czy was też irytuje jak w wielu grach AAA gra sama z siebie zmniejsza mi poziom trudności jak przegram ze trzy razy?

 

Pykam właśnie w TLOU i przegrałem trzy razy na jednej planszy i nagle zauważyłem, że zmniejszyła się ilość przeciwników! Szczerze od razu odechciało mi się przez to grać. Straciłem motywację bo wiem, że teraz przejście tej planszy nie sprawi mi żadnej satysfakcji. A już zaczynałem planować strategię jak pokonać ten poziom i było fajnie.

 

Opublikowano

Na jakim poziomie? Nie kojarzę takiego patentu, ale może po prostu nie zginąłem za wiele razy w jednej sekcji.

Opublikowano

Ja grałem na hardzie to tam pewnie tego nie ma. Z nowych tytułów to RE2 na Normalu ma ten patent z dynamicznym poziomem trudności.

Opublikowano

Granie w tyolulkę na normal z podsłuchiwaniem jak my z ravenem i nobodym od 5 lat wam tłuczemy jak trzeba grać. :master:

Opublikowano
1 godzinę temu, Figaro napisał:

Czy was też irytuje jak w wielu grach AAA gra sama z siebie zmniejsza mi poziom trudności jak przegram ze trzy razy?

 

Pierwsze słyszę szczerze mówiąc. Gra pyta czy pomóc ale nie kojarzę żeby sama zmieniała poziom.

Opublikowano

nigdy tak nie miałem 

Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Pierwsze słyszę szczerze mówiąc. Gra pyta czy pomóc ale nie kojarzę żeby sama zmieniała poziom.

 

Nie chodzi o suchą zmianę trudności z Normal na Easy, ale w gameplayu, jak właśnie zmniejszenie ilości przeciwników, czy nagłe pojawienie się itema, tam gdzie go nie było wcześniej.

Opublikowano

A może to po prostu jest losowo generowane i tyle. 

Opublikowano

W sumie rozumiem do czego odnosi się Figar. Również zauważyłem to grając w TLoU: przedostatni poziom trudności, prawilnie bez nasłuchiwania i z wyłączonym telewizorem, więc ciężko było i ginąłem często lub rozpoczynałem walkę z małą ilością życia. Ellie ni stąd ni zowąd potrafiła wyciągnąć apteczkę lub kilka sztuk pocisków. Nie wybijało mnie to z wczutki, bo wiadomo że dziewczyna mogła gdzieś znaleźć jakieś przedmioty w trakcie eksploracji, ale nie szło nie zauważyć tej pomocy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.