Opublikowano 2 października 20222 l Dobrze, że Ham oddał jedną pozycje w ostatnich minutach. Dużo sie działo ale tor do zaorania IMO.
Opublikowano 2 października 20222 l Nie ukrywajmy, Checo dzisiaj w pełni zasłużył na zwycięstwo. Bezbłędny, z dobrym tempem. Gdyby mu je odebrano za przewinienia za Safety Carem podczas neutralizacji to byłby lekki niesmak.
Opublikowano 4 października 20222 l Ale wyścig moto2 (do którego jest załączona fotka) został opóźniony, skrócony do 16 okrążeń gdzie zakończył się po 8 i przyznano połowę punktów.
Opublikowano 4 października 20222 l Było bardzo dużo wody. Widać było po przejeździe Capirossiego w BMW na jednym odcinku jak przy krawędzi toru zrobił mega wodospad wody. A skrócona procedura startowa do jednej minuty też jest imo dobrym pomysłem.
Opublikowano 6 października 20222 l Liczą, liczą kasę i nie mogą się doliczyć: https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/1024385/afera-w-f1-nadal-niewyjasniona-zespoly-musza-poczekac-na-decyzje . Dlaczego europejskie zespoły rozliczają się w tak śmiesznej walucie jak dolar? Szczególnie gdy kurs EUR/USD zmienił się z 1.22 na 1.13 (teraz 0.98)? Na szczęście Mercedes i Ferrari to mistrzowie obliczeń: https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/1024311/dlaczego-limit-wydatkow-jest-tak-wazny-f1-musi-poradzic-sobie-z-ogromna-afera . 4-5 mln $ to zysk 0,5 sek na okrążeniu, z czego wynika, że dawniej gdy budżety wynosiły 400 mln to bolidy były szybsze o 26-32 sekundy na okrążeniu (w sezonie). Ograniczenia w F1 (gdzie jest wyścig technologii) to głupota, tym bardziej że inflacja zmienia sprawę nagle. No i zawsze będzie kreatywna księgowość (można dać niższą pensję a dopłacić inaczej, np. darmowe wczasy, jeśli to nielegalne to gdzie indziej, Mercedes może też obniżyć cenę silnika do poziomu typowego samochodu i sprzedać sobie samemu, a najlepiej dać gratis, zawsze wyjdą nadużycia systemu). Jeśli Red Bull złamał prawo to musi być kara, ale niekoniecznie kara śmierci. Nie takie głupoty jak w lekkoatletyce jak dyskwalifikacja, gdy: 1. wygrywa na 800m o 2 sek przekraczając tor i zyskując 0,01s, 2. wygrywa na 3000m i ściąga koszulkę do wiwatu. Czy jak w piłce nożnej brutalny faul i kontuzja i żółta kartka, faulowany się odgryzie splunięciem i od razu czerwona, no wiadomo ślina groźniejsza od złamania. Co oznacza pewnie karę dla Red Bulla na rok 2023, w tym roku byłby syf i zniechęcenie kibiców do oglądania (tak jakby oszustwem odebrali zasłużoną wygraną Perezowi, w LA by pewnie dostał dyskwalifikację za oba manewry, za drugi może brak w Japonii). Edytowane 6 października 20222 l przez Arek_
Opublikowano 8 października 20222 l No i fajnie, w końcu coś się dzieje. Oby tylko NdV nie miał tego jednego wyścigu już za sobą i pokazał pazur w '23. A jak Gasly nie nadąży za Oconem (choć chciałbym bardzo żeby grał pierwsze skrzypce w Alpine) to chyba ten multi-year contract nie zda się na wiele. Edytowane 8 października 20222 l przez mitra
Opublikowano 9 października 20222 l "jesteś bezużyteczny jak niebieska opona w F1" Po cholerę było wstawać, czułem że tak się to skończy.
Opublikowano 9 października 20222 l Pięknie Max wyjaśnił Leclerca na mokrym torze. Pewnie będzie z 25 sekund przewagi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.