Opublikowano 17 listopada 20159 l U mnie tylko jeden bug się pojawił w quescie w którym byłem w głowie Kelloga, na samym końcu nie mogłem wrócić, musiałem wgrać savea i przejść od nowa, poza tym zero błędów.
Opublikowano 17 listopada 20159 l Followerzy to wiadomo, oni maja generalnie wlaczone no clip i mechanika gry nie pozwala ich zgubic co jestem w stanie zrozumiec bo ulatwia to rozgrywke i jest po prostu szybciej ale na niektorych filmikach to widzialem istne koszmary. Duzy minus, ze jest wiele npc, ktorych nie mozna zabic. Zwlaszcza tych kartofli z minetmen. Bo gra jest zrobiona tak, żeby prowadzić za rączke i żeby gracz nie "spier.dolił" czegoś za co potem będzie sie bić po rączce, po co ma sie stresować ? Tak samo jak ten system rozwoju SPECIAL - W starych Falloutach trzeba było naprawde przemyśleć jakie chcemy perki i w co pakować. Tutaj wszystko rozbija sie o te perki. Takie RPG.
Opublikowano 17 listopada 20159 l Nie chodzi o to czy wiedziałeś, czy nie. Tylko podsumowałem to co napisałeś. Odpocznij troche od tej gry za dużo sarkazmu sie naoglądałeś.
Opublikowano 17 listopada 20159 l You bitchin like a proper Piper. Stare fallouty mialy zupelnie inna i specjalnie ograniczona mechanike, porownywanie ich do f3 i kolejnych nie ma nawet najmniejszego sensu bo to jak porownywac kota do konia gdzie wspolny mianownik jest taki, ze sa zwierzetami. W F3 i FNV bylo bardzo latwo wymaksowac postac wiec nie widze sensu aby kontynuowac taki archaiczny system, zmiana pod action rpg, ktorym nowy fallout byl i jest od poczatku jest jak najbardziej na plus, bo nie ma juz niewidocznego capu i postac wreszcie mozna rozwijac dowolnie przez cala gre. Jak analizuje swiat zaprezentowany przez bethesde, to cierpi on na najgorszy schemat ciagnacy sie od F3 - brak duzych lokacji w postaci miast. W kazdej z czesci sa tak naprawde 2 duze miejscowki i koniec, reszta to jakies male gunwa. Obecnie w F4 jest mnostwo rzeczy do zrobienia, to jest fajne, kazde miejsce ma jakis sens, zawsze z czym sie wroci, jest duzo malych questow (nie licze ty repeatable od frakcji) ale brakuje cywilizacji. Chcialbym mape na wzor tej z fallout online, polaczenie F1 i F2, mamy Vault City, NCR, SF, New Reno, Den, Klamath, Hub, całe Boneyard i jeszcze wiele innych miejsc pelnych npc, ktorych nie ma sensu dalej wyliczac. Taka mapka to bylaby kozak, duzy swiat, mnostwo npc, kazde miasto zyjace swoim zyciem, historia i ewentualnym wplywem innego miasta czy frakcji. W F4 mamy praktycznie tylko Diamond City i Institute + Goodneihbor, reszta to tylko male gunwa nie majace startu wielkoscia lokacji i zlozonoscia do tych z F1 i F2. Takie Klamath w falloucie mialo z 6 ekranow lacznie skladajacych sie na mape, a w nowych falloutach wiekszosc "miasteczek" to jest wielkosci jednego ekranu. Kilka npc, dwa domki i czesc, wiecej nie trzeba.
Opublikowano 17 listopada 20159 l Burze radioaktywne są za(pipi)iste, a latarka na power armora z Vault Boyem jest mega Jedyną większą wadą jest to że nie ma zbyt wielu oznak cywilizacji.Jest Przymierze, Sąsiedztwo i Diamond City.To za mało na tak rozległy teren. Edytowane 17 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 17 listopada 20159 l Tak mnie wciągnęło że aż cały dzień spędziłem dzisiaj na robieniu głównego wątku. Niedługo będzie platyna, już skończyłem grę po stronie Instytutu i Railroad, teraz czas na Bractwo Stali a potem resztę misji pobocznych. Jak dobrze że mam urlop do niedzieli
Opublikowano 17 listopada 20159 l Ze względu na poboczne misje + zwiedzanie nie chce mi się dalej pchać fabuły ponad to gdzie poznałem bractwo stali. Do platyny mi się nie śpieszy bo sama wpadnie.
Opublikowano 17 listopada 20159 l Burza mega wyglada. Gre prawie koncze a latam w jakis szmatach z poczatku. Do tego giwera Les cos tam.
Opublikowano 17 listopada 20159 l Spoko, ja już jestem blisko platyny a dalej chodzę w kombinezonie z krypty, tylko lekko podrasowanym Nie mogę znaleźć niczego lepszego na co można by było założyć ochraniacze na ręce, nogi i cycki.
Opublikowano 17 listopada 20159 l Czlowiek sie meczy z jakims wielkim robotem strazniczym na 30lv a wystarczylo uzyc kilka granatow przekaznikowych.
Opublikowano 17 listopada 20159 l .... z dziennika podróżnika. Wszedzie gdzie sie da kupuje granaty. Za mną fajna przeprawa w schronie 95. Level 56 osiągnięty.
Opublikowano 17 listopada 20159 l Gra ukonczona. Od momentu misji dla Instytutu wiecej naogladalem sie loadingow niz samej gry. Teraz pozostalo przeczesac pustkowia. Gra 8/10.
Opublikowano 18 listopada 20159 l Co za kpina z tym zakończeniem, takiego gó wna dawno nie doświadczyłem.
Opublikowano 18 listopada 20159 l True story bro. Troche sie zawiodlem zakonczeniem. Ogolnie pomysl na historie z synem byl ciekawy tylko jakos slabo to rozwiazali.
Opublikowano 18 listopada 20159 l granaty halucynogenne to jakas dobra znajdzka? czy raczej bajer jako wypelnienie tej lokacji?
Opublikowano 18 listopada 20159 l Testowałem wersje na PS4 - w moim odczuciu gra się całkiem całkiem nie ma po klatkowego dramatu. Nadal jestem zdania ,że gra dupki nie urywa. Jest porządna , karny Kut..as dla idiotów którzy wpadł na pomysł przerobienia systemu dialogów , nagrania tychże dialogów dla głównej postaci - wiedźminie czy w mass effecie ma sens w falloucie wymaga ograniczenie opcji dialogowych) No i standardowy dwumetrowy Karny K. dla Pana scenarzysty - na nim można polegać jak na Zawiszy -zawsze polegnie. Ogram jak mocno stanieje...
Opublikowano 18 listopada 20159 l ja gram co wieczór po pracy i jestem w pełni ukontentowany, olewam misje dla frakcji (chyba ze sa po drodze), nie napalam sie na wątek główny, cieszą miejscówki, klimat, znajdźki itp questy poboczne w sumie mam to co chciałem, bo nie wierzyłem w gruszki na wierzbie i nie nahajpowałem sie reckami jak co niektórzy
Opublikowano 18 listopada 20159 l ja gram co wieczór po pracy i jestem w pełni ukontentowany, olewam misje dla frakcji (chyba ze sa po drodze), nie napalam sie na wątek główny, cieszą miejscówki, klimat, znajdźki itp questy poboczne w sumie mam to co chciałem, bo nie wierzyłem w gruszki na wierzbie i nie nahajpowałem sie reckami jak co niektórzy Tak jak piszesz. Mam podobne odczucia. Gra się fajnie, szczególnie po ciężkim dniu. Fajny relaks i chodzenie sobie z miejsca do miejsca gdzie nogi poniosą. Taki sandbox to ja lubię. Nie to co te "sandboxy" ubishitu z wieżami obserwacyjnymi, patrolami czy innymi milion razy widzianymi patentami. Edytowane 18 listopada 20159 l przez ireniqs
Opublikowano 18 listopada 20159 l granaty halucynogenne to jakas dobra znajdzka? czy raczej bajer jako wypelnienie tej lokacji? Granaty czy te kanistry? Bo kanistry są potrzebne w jednym quescie w Goodneighbor
Opublikowano 18 listopada 20159 l zebralem pojemniki z tym gazem i w warsztacie przerobilem na granaty bo myslalem ze same pojemniki na nic sie nie zdadzą
Opublikowano 18 listopada 20159 l Musze sie pochwalic co znalazlem yeaa. Zostaje tylko z tym bo za(pipi)iscie mi sie podoba i jest skuteczne
Opublikowano 18 listopada 20159 l Czy ktos moze znalazł, albo kupil taka bandane ? Jezeli tak to prosilbym o lokacje, lub sklep w ktorym to znalezliscie\kupiliscie http://fallout.wikia.com/wiki/Skull_bandana
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.