Opublikowano 31 lipca 20159 l Autor ja od poczatku cos pocno boje sie tego remake'u i czuje w moczu, ze wiele miejscowek wywala i motywow, zastapia czyms dziwnym albo jeszcze wymysla system walki gdzie sterowac sie bedzie tylko Cloudem
Opublikowano 31 lipca 20159 l To bedzie ta sama historia opowiedziana w inny sposob. Ogolne załozenia swiata i najwazniejsze elementy beda zapewne te same , ale sama gra bedzie poprowadzona inaczej.
Opublikowano 31 lipca 20159 l No i poszlo sie je*** moje marzenie o calkowicie niezmienionym FF7 w oprawie Advent Children T_T. Oczekiwalem 100% tej samej fabuly i turowych walk... Znajac ich zrobia z tego splycona z fajerwerkami wersje a nawet mozliwe ze wydadza to w czesciach... Oryginalny FF7 byl na 3CD to zrobmy 3 czesci... Pewnie juz o tym mysleli... Mam nadzieje ze nam tego nie zrobia... I tak lykne ten remake jak pelikan zbyt duzy sentyment Edytowane 31 lipca 20159 l przez zettastrongerleo
Opublikowano 1 sierpnia 20159 l Ludzie to mają dziwne fantazje. Serio myśleliście, że wezmą FF VII, dowalą next geną oprawę i voila? To było oczywiste, że zmienią system walki.I w sumie dobrze, bo ten z 7 jest whui niezbalansowany. Nie aż tak, jak w 8, ale jest.Dla mnie ważne jest to, żeby zostały materie, limity i summony. Materii na pewno nie wywalą, bo to przecież część uniwersum i materie odgrywają ważną rolę w fabule. Jeśli pójdą w system jak w FF XV, to limity pewnie zamienią się w skille. Summony też na bank powrócą.Osobiście też wolałbym jakiś turowy system walki, gdzie sterujemy wszystkimi postaciami, ale jak dadzą typowy akcyjniak to płakać nie będę. Grunt, żeby był rozbudowany i miał sporo opcji customizacji. FF XIII ma fajny system ale co z tego, skoro rozwój postaci to guwno obesrane które ciągnie system w dół przez co mamy zero taktycznego podejścia do walk?
Opublikowano 1 sierpnia 20159 l Mogli by dac system z X-2 ;d Dokladnie tam wciaz byla turowka fajnie sie gralo
Opublikowano 1 sierpnia 20159 l Przecież to jest ten sam "system walki" stoją ludziki, czekasz aż naładuje im się pasek i robią swoją ture i tak aż mob nie padnie.
Opublikowano 1 sierpnia 20159 l materie pewnie zostawia ale na bank cos czuje ze wywala turowa walke na rzecz realtime albo jakiejs wariacji tego co w FFXIII :( nie grałem w ff13, ale szczerze powiedziawszy słyszałem o nim różne opinie; w tym odnoszące się pozytywnie (brak konieczności grindowania dla osób dysponujących lepszą taktyką) + przeciwnicy którzy potrafią spuścić nam łomot jeśli ich nie docenimy itp. edit: imo ważniejszy będzie system materii i rozwoju postaci/ summonów Edytowane 1 sierpnia 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 1 sierpnia 20159 l Grindować nie mogłes , bo były blokady w chapterach, dopiero po ostatnim bossie mogłes podpakowac maksymalnie druzyne, a co do przeciwników których się nie docenia, każdy jRPG takich posiada.
Opublikowano 2 sierpnia 20159 l chodziło mi o podstawowych przeciwników, ale whatever. z niepozostawieniem starego już się pogodziłem. najważniejsze aby nowy nadal pozwalał na taktyczne kombinowanie. Edytowane 2 sierpnia 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l Oficjalnie gra nie bedzie chodzic na tym luminus engine. To plus jak gre robi cyberconnect to jest nadzieja ze wyjdzie przed 2020.
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Ma wyjsc jeszcze na ta generacje wiec mam nadzieje ze sie troche pospiesza
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l czuję w moczu że przeniosą go na ps5. wyrobienie się w 2 lata (20 rocznica VII) jest zwyczajnie nierealne, jeszcze biorąc uwagę na pozostałe projekty
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Za dużo poślizgu z XV i mało kto już ufa kwadratowym o ich terminy, olali całą generację i Kingdoma nie wydali nawet na ps3, miernoty. Edytowane 23 sierpnia 20159 l przez Strife
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Tak, nobody, nie zdążą na 20 lecie, więc z tego powodu przeczekaja 5 lat, tylko żeby wyszło na rocznicę, która nikogo nie obchodzi.
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Kiedy by nie wydali i tak sukinkoty zarobią, nawet jakby mieli i 3 letni poślizg to i tak ludzie to kupią, bo za dużo osób czeka na ten tytuł. Edytowane 23 sierpnia 20159 l przez Strife
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l to był sarkazm Figaro. serio muszę za każdym razem dawać na końcu zdania emotkę by uniknąć takich niezręcznych sytuacji? Edytowane 23 sierpnia 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l A tamten poprzedni post był też sarkazmem? Bo zupełnie na takiego nie wyglądał. tl:dr popracuj nad sarkazmem.
Opublikowano 7 listopada 20159 l Nobuo Uematsu nie tworzy muzyki do remaku juz oficjalnie. W sumie troche szkoda ale w Crisis Core tez go nie było a gra miała genialna sciezke dzwiekowa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.