Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

 

Bleh...wiedzialem ze dadza dupy. Zakład ze gra bedzie mega obcieta, na jakies 15-20 godzin i napewno pomina sporo rzeczy. Do tego postawili na super widowiskowość a i framerate widac ze na kolanach, ale to akurat wczesne materiały wiec zrozumiałe, chociaz jakbym mial konsole to bym sie martwił.

 

15-20 godzin? Tyle to nawet nie wystarczyło, żeby w oryginale za pierwszym podejściem dotrzeć do 1/4 gry. Nie wierzę, że tak strzeliliby fanom w pysk. W tej chwili jestem kupiony. Czekam na dalsze materiały i pokazanie innych postaci - w tym Sephirotha i Aeris. 

 

 

Beda cutscenki, gameplay i prowadzenie fabuly jak w metal gear revengence i kto wie, moze rzeczywiscie kilka dni i po zawodach

 

nie zapominajcie jak przehypowany byl phantom pain, miliony sprzedanych kopii, po miesiacu gry 6/10, geniusz marketingu w konami ten kto to wymyslil

zreszta bedzie widac znowu po hajpie ile nubow zrobi preorder juz jutro po jednym trailerze i ilu oceni gre na 11/10 jeszcze przed premiera, ci wszyscy dziennikarze mataorzy ze swiatowych gazetek i serwisow lykajacych hajpik jak pelikany, oj widac z podejscia ze mgs niczego nie nauczy

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Ano tak, zapomnialem ze przecież oryginal mial taki wybitnie skomplikowany i ambitny system walki.

szkoda ze 70% to byla zaslona dymna i materie ktore po (pipi) byly potrzebne i nie musiales ich nawet raz przez cala gre uzyc, a calosc sprowadzala sie do zdobywanie silniejszych czarow ofensywnych i ogladania nowych summonow i limitow, ktore ograniczaly sie w 90% przypadków do bycia bardziej efekciarskimi i zwiekszenia obrażeń, no i czasami rzucilo sie cure i barrier

no jak tak mogli zbesześcić taki wybitny system XD już w KH ktory jest akcyjniakiem bardziej sie musialem zastanawiac nad dobrem skillow

gogle nostalgii zbyt silne

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No to dokładnie tak jak oryginał, który miał i set piece'y, i wybuchy, i duuuużo mrygania. Tylko zamiast "kwadrata" naciskało się X.  Miło będzie pograć na trochę innych zasadach. FF VII mam zrobioną na wszystkie sposoby, łącznie z solo challange'mi. Gdybym w remake'u miał dostać to samo, to po prostu bym nie kupił.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Bieganie w pełnym 3D po najwspanialszej grze na świecie? To będzie takie dobre!! Kto tęskni za trzydziestoletnim systemem walki, ten ma chyba coś nie tak z głową. Mnie bardzo cieszy to co widzę. Będzie bosko. Liczę na nowe questy poboczne i przemodelowanie absolutnie każdego summona, czaru, broni. To będzie epicka podroż po wspomnieniach z dzieciństwa :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dobrze wiemy o co chodzi, jestem prawie pewny ze bedzie mozna przejsc gierke klepiac jeden guzik, czasem gra wymusi odpalenie magii/summona zeby pokazac graficzke. 

Piszesz to, jakby FF7 było jaką studnią bez dna jeśli chodzi o głębię systemu walki i jakby wymagała nie wiadomo jakiej koordynacji ruchowej żeby pokonać pierwszego lepszego moba, a tak zwyczajnie nie jest. 

Odnośnik do komentarza

Ej, ale to jest taki prawdziwy remake, nie? To co mają zrobić, rzut izometryczny, prerenderowane lokacje w 4K i postacie z miliarda polygonów? Oglądając trailer dokładnie pamiętałem akcje, które miały miejsce na ekranie X lat temu i właśnie temu ten tytuł służy - odświeżeniu wspomnień w jakości AD2015 (czy tam 2016).

 

Narzekać na pełny rimejk za to, że jest rimejkiem... Kaman, giereczki idą do przodu. Jak się komuś nie podoba to niech kupi oryginalne FFVII na PS4 w 1080p i problem z głowy, ma "nową-starą jakość".

Odnośnik do komentarza

W VII zwykłe walki przechodziło się klepiąc attack, attack, attack, attack, a bossów przechodziło się rzucając barrier na start i potem spamując summonami na przemian z leczeniem. Zresztą każdy Final tak wygląda. No ale co tam, to przecież TURÓWKA była, a TURÓWKA to synonim MYŚLENIA oraz STRATEGII. Jest przeznaczona dla osób INTELIGENTNYCH. Jak to tak można tępego akcyjniaka wrzucać w miejsce TURÓWKI XD Co z tego, że poziom skomplikowania systemu stoi na tym samym poziomie i jedyna różnica leży w tym, że nie musisz czekać 10 sekund między każdym atakiem.

Prawda jest taka, że finale zawsze miały systemy proste jak budowa cepa, a frajda tkwiła bardziej w grzebaniu w menusach, customizacji i rozwijaniu umiejętności bohatera, które potem z satysfakcją oglądaliśmy na ekranie po kliknięciu iksa.

Velius grałeś ty w XIII-2 albo Lightining Returns, albo oglądałeś materiały z XV? Bo twoje opisy i zapewnienia to bym wziął na serio po XIII właśnie, ale nie teraz, kiedy hasła typu korytarzyk, klepanie X przez całą grę, czy brak czegokolwiek oprócz walki i cutscenek zostały dawno naprawione w kolejnych częściach pechowej XIII i XV.

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

Giereczki ida do tyłu a nie do przodu. W pewnym momencie skonczyly sie marzenia i chec tworzenia czegos pieknego, a zaczelo sie dojenie frajerów z kasy i mydlenie oczu graficzka albo super kolekcjonerkami z kocami i naklejkami na kubek.

 

Teraz bronicie gierki, ok, w sumie mało pokazali i nie ma sie narazie o co kłócić, ale mozecie sobie zapisac mojego posta bo oto jak bedzie patrzec z biznesowego punktu widzenia i tego co sie dzieje obecnie z branżą:

 

75% gry to beda filmiki, wstawki, super akcja ze skakaniem po pociagach i czepianie sie budynków.

25% to sama gra, z czego 12,5% to chodzenie po lokacjach, wychylanie gałki, skradanie sie jak w MGS i przeciskanie przez skały, zeby zrobic akcje EPICKA BOSKA akcje QTE i komus wywalic niespodziewanie w łeb.

 

A ludzie i tak beda mowic ze super i w ogole gierki do przodu przeciez ido no Panie :ohboy:

 

W (pipi)u te gierki nowe juz mam, wracam faktycznie grac w retro. Jak bede mial ochote na film to sobie takowy odpale.

 

edit:

 

@Dahaka skonczylem na FF XIII. Jezeli dasz sobie reke uciac ze sie nie obrzygam przy FF XIII-2/LR to zakupie i moge sprobowac, ale jestem na granicy załamania i bedziesz mnie mial na sumieniu. No i gralem w demo FF XV gdzie wciskalem atak w sumie i tyle.

Edytowane przez Velius
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Gra będzie bazowała niesamowicie na sentymencie graczy i to już czuć w tym trailerze. Można było się spodziewać, że będą zmiany w systemie walki no i są. Nie wiem czy to dobrze, pewnie nie. Jestem ciekawy jak rozwiążą kwestie limitów, no i materii. 

Mam nadzieję, że poza systemem walki zmiany nie będą aż tak duże i nic nie będą wycinać. Nawet można poczekać dużej, ale żeby nic nie wycinali. Chce wierzyć, że będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza

Tez chce wierzyc ze jednak sie myle i zostane zaskoczony. Kasa bedzie czekała w skarbonce, ale wstrzymam sie z zakupen dopóki sam nie zobacze ze warto. Nie wspieram gierek, które moim zdaniem wykorzystuja sentymenty gracza i sa robione na odwal sie.

Edytowane przez Velius
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...