Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

To ma sens patrząc ile kasy można na tym zrobić. Stąd moja obawa.

 

FFVII nie miał dużego świata? - Ok. Jak się wsiadło w highwinda i się przeleciało to rzeczywiście był mały.

Na "tamte"  czasy i możliwości świat FFVII był potężny, przeogromny.

Gdyby wszystko co było "tam" wrzucili do FFVII Remake ten świat byłby równie potężny i ogromny. Jak dla mnie za ogromy jak na obecną generację. Patrząc przez pryzmat tego co zaprezentowali dotychczas.

 

 

I proszę nie porównujmy VII z tworem o nazwie XIII-3 nie ważne na jakiej płaszczyźnie po prostu nie wypada ;)

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza

Ja jestem zdania, że mogą nawet wywalić random encountery i dać widocznych z daleka oponentów, jak to miało miejsce w nowszych fajnalach.

 

Kurde, trochę mnie kusi ten remaster pc na ps4, bo FF7 skończyłem tylko raz, i to było 17 lat temu :pawel:

Tzn rozgrzebałem grę parę razy, ale tylko raz do samego końca dotarłem.

 

Dylemat :beksa:

Odnośnik do komentarza

FF7 pamiętam jako ogromną gre, lae tak chwile sie zastanowić to rzeczywiście mapa świata nie była taka ogromna, było dużo miejscówek z któych trzeba było często latać i coś zbierać. Samolocikiem (którego nie pamiętam nazwy) szybko w miare sie podróżowało, farmienie sumonów, hodowanie chocobo aby dotrzeć do rare materii w górach :obama:

Odnośnik do komentarza

 

Patrząc na grafikę, system walki niestety bardzo obawiam się, żę dostaniemy 1/5 świata (albo jeszcze mniej) FFVII - nie da się tego pomieścić, zrobić. I jeszcze mam większe obawy, że nasza zabawa może skończyć się chwile bo wyjściu z Midgar...

 

Obym się mylił...

 

1) Świat FFVII nie był duży, nie wiem o co chodzi z 'nie da się tego pomieścić, zrobić' - większość lokacji miała trzy-cztery pre-renderowane plansze. Sama mapa świata jest mała i bez random encouunterów w kilka minut przelecisz całą - nijak się to ma do choćby jednej lokacji z XIII-3.

 

Teraz będą musieli zadbać o bardziej realistyczną skalę i proporcje. Wtedy trzy-cztery pre-renderowane plansze wystarczały by dawać właściwe wrażenie wielkości jakiejś wioski czy mieściny, teraz tak nie będzie. Sama wielkość świata to zresztą pół biedy. Jest jeszcze duża liczba eventów fabularnych, których produkcja kosztuje najwięcej, zróżnicowane lokacji, rozmaite minigry itd. Pewne rzeczy na pewno się nie ostaną.

 

Co nie znaczy, że zrobią 20-godzinną grę.

Odnośnik do komentarza

Na pewno zrezygnuja z mapy swiata po ktorej mozna chodzic, nawet nie probujcie sie oszukiwac ze tak nie bedzie. Juz sam system walki dobitnie pokazal w jakim kierunku to idzie, chodzona mapka swiata pod taka dynamike kompletnie nie pasuje, podejrzewam ze rozgrywke poprowadza pewnie w taki sposob: konczysz level/sekcje (np caly midgar jako ogromny korytarz) -> wchodzisz na mapke swiata -> wybierasz gdzie nastepnie masz sie wybrac.

 

Sam system walki bardzo mi sie kojarzy z tym z Crisis Core i KH, osobiscie nie mam nic przeciwko, od poczatku wiedzialem ze turowka to tylko odlegle marzenia.

Odnośnik do komentarza

Na pewno zrezygnuja z mapy swiata po ktorej mozna chodzic, nawet nie probujcie sie oszukiwac ze tak nie bedzie. Juz sam system walki dobitnie pokazal w jakim kierunku to idzie, chodzona mapka swiata pod taka dynamike kompletnie nie pasuje, podejrzewam ze rozgrywke poprowadza pewnie w taki sposob: konczysz level/sekcje (np caly midgar jako ogromny korytarz) -> wchodzisz na mapke swiata -> wybierasz gdzie nastepnie masz sie wybrac.

 

Sam system walki bardzo mi sie kojarzy z tym z Crisis Core i KH, osobiscie nie mam nic przeciwko, od poczatku wiedzialem ze turowka to tylko odlegle marzenia.

 

Moga jeszcze zrobic tak ze konczysz sekcje/level (np Midgar). Leci wstawka FMV ze opuscilismy midgar, podrozowalismy przez lasy blalba i dotarlismy do Kalm i nagle Cie wrzuce do Kalm bez mozliwosci np powrotu/wyjscia na mape swiata (bo takiej nie ma). W sensie taka opowiesc z elementami gry, no ale chyba by sie nie odwazyli co...

Edytowane przez Velius
Odnośnik do komentarza

Nie moga dogodzic nikomu. Kiedy gra pierwszy raz wyszla byla nowoscia i pierwszym finalem w 3D. Minelo 20 lat, nie wiem czemu ktos sie moze spodziewac czegos na podobna skale jesli chodzi o nowosci. Ludzie chcieli remake, dostaja remake to dalej zaczynaja wymyslac. 

Pamietajmy, ze gra musi tez podpasowac wspolczesnemu graczowi. Walki w oryginale byly nudne. 

Jestem ciekaw jak rozwiaza kontrole nad innymi postaciami.

Odnośnik do komentarza

ok, oficjalnie mam to w (pipi)e i sprzedaje gaystation.

Oby tylko suzuki nie odyebal takiego obrzydliwego GUWNA.

Masakra. Wstyd. Hanba.

Shenmue będzie też zje.bane nie wiem na co liczysz ale lepiej porzuc swoje nadzieję pozdrawiam :lapka:

 

Ależ będzie płacz die hard fanów zarówno ff 7 jak i shenmue.

Odnośnik do komentarza

To walki nie będą turowe tylko jakiś pseudo slasher? :/

 

 

Wczorajszy, pierwszy pokaz rozgrywki w Final Fantasy VII: Remake (PS4) wzbudził u niektórych obawy, że dostaniemy grę akcji. Sprawę skomentował nadzorujący projekt Yoshinori Kitase.

Przyznał on, że co prawda system walki należało nieco odświeżyć, to jednak nadal jest w nim miejsce na taktyczne podejście do walk. Square postara się idealnie wyważyć elementy akcji w walce oraz elementy związane z taktyką i planowaniem.

Odnośnik do komentarza

https://www.youtube.com/watch?v=YqW4qz5OiBM

 

michu wczesniej pisał o możliwosci podzielenia tak "wielkiej" gry na częsci...Czarnowidztwo okazało się trafne. Jednak dostaniemy płatne demo.

Czulem od poczatku ze tak to bedzie i wczoraj w poscie wykrakalem :(

Pozostaje miec nadzieje ze poprzez podzielenie na epizody dostaniemy pierwszy episod juz wkrotce.

Ja i tak nie wytrzymam i kupuje cyfre od poczatku a pozniej jak to wszystko laskawie poskladaja w 2018 roku to kupie pudelkowa wersje.

Rak branzy kupowac gierke 2 razy ale tutaj ten jeden raz zrobie wyjatek :(

Edytowane przez zettastrongerleo
Odnośnik do komentarza

- chłopaki nie ma choya żebyśmy wyrobili się z tym do 2017

- spokojnie, potnie się na epizody, to do 2018 jakoś dociagnie się do creditsów i wyciągnie więcej od frajerów :kaz:

na 20-lecie dostaniecie scenkę z Aeris :pawel:

widzę że Square Enix bardzo zależy żeby jednak pozostać choyowym drugą generację z rzędu

 

więcej jak 1,5 stówki za pudełkową wersję zbiorczą ode mnie nie zobaczą

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

Square to bardzo dobra firma robiąca gry zachodnie tomb rader, deus ex czy hitman. To też firma robiąca od kilku lat najgorsze jrpg. Jedyne fajne japońskie gry square w które grałem w ciągu ostatnich lat to dragon quest heroes (robiła firma od warriorsow) i bravely default (tu też chyba firma zewnętrzna).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...