Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 443
  • Wyświetleń 109,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pozdro dla pewnego użytkownika, level oczywiście nie zrobiony przeze mnie:  

  • Krótka prezentacja zawieszenia. Mapka nie skończona bo co chwilę zmieniam pomysł, no i kokpit Wranglera jeszcze do zrobienia ale to potem  najważniejsze, że widać działanie zawieszenia  

  • Mój następny mechaniczny ptaszek PeeCock. Jescze nie skończony, dopiero połowa roboty za mną, zostały jeszcze detale, ogarnięcie położenia piór bo obecnie są ułożone tylko do podglądu no i cała głowa,

Opublikowano
  • Autor

Pisałem już o tym, że dla Dreams pojawienie się na PC, to byłaby chyba najlepsza opcja.

Opublikowano

Jeśli to prawda że gra chcę przetrwac na rynku ponad 20 lat jak zapowiadają twórcy to powinna wziąć przykład z podobnej gry czyli Minecrafta i stać się dostępna na jak największej liczbie platform.

 

Na pewno premiera na pc, switchu i xboxie podbiłoby baze uzytkowników pomoglaby grze przetrwac i zdobyć popularnosc

Opublikowano

Moze niech najpierw wydadza pelna gre na ps4 a dopiero mysla co dalej. Oni w tej generacji zadnej gry nie zrobili jeszcze.

Edytowane przez Ma_niek

Opublikowano

Niech pierw wyjdą z early acces, ale jestem za tym żeby gre wypuścić na co tylko sie da, szczególnie na PC. 

 

Gierka wciąż ma wiele bolączek I glitchów ale nauczyłem sie je omijać i im zapobiegać no ale chyba nie o to chodzi. Wariowanie i samorozciąganie sie connectorów to jakiś żart. Czasem testowanie połączeń Obiekt matka -> obiekt obracany doprowadza do tworzenia od nowa bo nagle po cofnięciu czasu przyłączone obiekty znikają albo zmniejszają sie ze wszystkim w ziarnko piasku. Przy budowie ciężarówki po jednym puszczeniu czasu zostało tylko jedno koło a reszta odleciała gdzieś w siną dal XD 

 

Dzięki temu rzuciłem pojazdy i zacząłem robić latające roboty, statki itd. Zrobiłem już stację kosmiczną w kosmosie ale bardziej jako usiłowanie dokończenia swojego pomysłu, robocik wyszedł super ale reszta meeh. Teraz tworzę coś na wzór Marsa po którym będę sie poruszał... robocikiem Wall-e xD oczywiście Wall-e porusza sie na gąsienicach a tutaj w Dreams gąsienic zrobić sie nie da BO CONNECTORY ssą pałe. Można je zrobić inaczej - bryła i zanimowanie tekstur ale co to za gąsienice. Dlatego postawiłem na laser, mover i żyroskop. Całkiem fajnie sie buja na nierównościach. Chciałem zrobić ogniwa słoneczne, które ładowałyby robocika po zastosowaniu logiki ( imo zabawa z bramkami logicznymi daje najwięcej satysfakcji) ale... no kurde connectory są posrane. Np. gdy chcemy ustawić motor bolta tak, aby klapa sie „otworzyła” czyli obróciła sie o 180 stopni (z zablokowanym zakresem kątu) to sory ale nie. Twórcy wymyślili, że punkt pracy zaczyna sie od środka i już. Tak jakbyście chcieli otworzyć drzwi w podłodze do piwnicy, wg Media Molecue one po wciśnięciu guzika nie wrócą do futryny, nie zamkną piwnicy tylko klapa będzie stać pionowo czyli kąt 90 stopni. W grze wygląda to tak, że te drzwi ruszą z pionu - zamkną na sekunde piwnice po czym otworzą sie na maksa czyli dotykając podłogi a następnie wrócą do pionu xd 

 

Ta „gra” naprawdę wymaga poprawek. Nowicjusze tego nie zauważą ale gdy posiedzą już 50h w kreatorze to w mig zajarzą o czym mówie. Spędziłem około 200h w Dreams i im dalej las tym lepiej bo w końcu nauczyłem sie tworzyć a nie tkwiłem w tutorialach „jak zrobić migające światło”, „jak zrobić podnoszenie przedmiotów”, „jak animować”

 

Jeśli ktoś z was lubi tworzyć to to jest pozycja obowiązkowa. Nie ma nic lepszego od Dreams. 

Edytowane przez Kron997

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moze nie jako silnik dla deweloperow, bardziej jako kopalnia dla headhunterow szukajacych świeżych umyslow ;)

Wysłane z P20 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Coś czuję, że Dreams bardziej sprawdzi się jako silnik dla developerów, niż samych graczy. Nie ukrywam jednak, robi to niesamowite wrażenie.

 

WipEout [*]

 

Dla pasjonatów tworzenia. Siedze w Dreams w cholere czasu. Nauczyłem sie wiele i gdybym miał lepszego kompa to przesiadłbym sie na Unreal Engine. To wciąż EA więc tworzenie w pewnych momentach jest karkołomne, a tacy panowie jak wyżej (swoją drogą twórca lajkuje moje projekty tak jak John Beech z MM hihi) to są zawodowcy. Kreacje które są w topce zazwyczaj są tworzone przez rzeczywistych artystów lub pracowników jakichś firm developerskich. Niektórzy malarze przenoszą swoje malunki do Dreams ale w trójwymiarze wiadomo z freecamem, szanuję w opór. Gdy MM dopieszczą to tak jak należy wtedy będzie można stworzyć pełne gry. Nie przesadzam. Obecnie gra często wyzwala we mnie frustracje bo tworze już zaawansowane logiki i mechanizmy (satysfakcja nie do spotkania w innych grach). Mimo wszystko polecam amatorom. 

 

Dla powszechnego odbiorcy gra nie ma nic do zaoferwania. Możesz surfować po Dreamverse ale jest tam tona lichych „produkcji”. Rzadko trafisz na kreacje do której będziesz wracać lub kontynuować. Zaglądam tam tylko po inspiracje gdy boli mnie mózg od myślenia nad swoim poziomem. Oczywiście znajdą sie perełki takie jak np. House of Bevis. Jeśli macie Dreams to sprawdźcie ostatni CoMmunity Jam związany z Halloween. Nie wierzyłem, że można takie szczegółowe cuda wyczarować. 

 

Co do niby silnika dla graczy. Zgodze sie ale... do pewnego momentu. Gdy jesteś zbyt ambitny to czeka Cie rozczarowanie (nie to żebym sie teraz całował po pindolu ale taka prawda). Gra nie pozwala na zbyt skomplikowane zaawansowane budowle w dużej ilości. Trzeba sie nagimnastykować żeby zmieścić sie w termometrze. Ostatnio zrobiłem szczegółową morde Diabła z nudów. Gdy skończyłem dorabiać rogi to termometr rzeźby aż zczerwieniał :( 

 

Dreams potrafi wiele nauczyć jeżeli chodzi o developing. Brzmi to zabawnie ale naprawdę z osobistym postępem zdaje sie sprawe z tego jak budowane są produkcje w które cioramy na codzień. Nigdy bym nie pomyślał, że będę planować przesiadke na kompa aby tworzyć w Unreal Engine. A zaczęło sie tylko od tego, że chciałem stworzyć koparke :/ 

 

Dreams nie jest dla typowych graczy. Lubisz tworzyć - bierz i sie nie zastanawiaj

Lubisz grać - nie bierz bo stracisz pieniądze. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Już LBP2 dawało jakąś namiastkę programowania, ale zaraz przyjdą znawcy i powiedzą, że to nic, że każdy głupi może stworzyć coś w edytorze LBP, czy Dreams. Wiadomo, że to są gry z edytorami, zrobionymi jak najprzyjaźniej dla gracza, ale dalej trzeba wykazać się pomysłowością, umiejętnościami artystycznymi, czy inteligencją przy tworzeniu kodu (tak kodu, bo za pomocą dostępnych środków trzeba stworzyć algorytm, żeby dana gra działała).

Opublikowano

coś nie widze tutaj poruszenia

 

 

premiera 14 lutego

cena 40 USD

Edytowane przez ASX

Opublikowano

Wszystkim sie raczej podoba i sa pod wrażeniem ale w to nikt nie bedzie namiętnie grać. Mozliwe że część marketingu gierki skupi sie na pierwiastku "family game" tej produkcji, a wiemy ze takie gry swietnie się sprzedają. Jak jeszcze cena bedzie znosna to spoko

Wysłane z P20 przy użyciu Tapatalka

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wielka chwila podobno po tylu latach Dreams w zlocie i  uda im sie wydac pierwsza gre na ps4.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 13.06.2019 o 19:22, YETI napisał:

 

 

Raptem stronę wcześniej to samo wrzucałeś ;)

 

Nie czytaj PPE ze spóźnionymi o pół roku filmikami :xboss:

e. no i tera git

Edytowane przez Figuś

Opublikowano
  • Autor
Teraz, Figuś napisał:

Raptem stronę wcześniej to samo wrzucałeś ;)

 

Nie czytaj PPE ze spóźnionymi o pół roku filmikami :xboss:

nie ten link, poprawione, źródło: sonyera ;)

Opublikowano
W dniu 21.11.2019 o 13:16, Kron997 napisał:

Dreams nie jest dla typowych graczy. Lubisz tworzyć - bierz i sie nie zastanawiaj

Lubisz grać - nie bierz bo stracisz pieniądze. 

Ja właśnie przymierzam się do zakupu Dreams tylko jako gracz. Oczywiście zdaję sobie sprawę że większość tych "gier" to produkcję na max kilkanaście min grania ale właśnie o to mi chodzi. Usiąść sobie i porozkminiać to co inni ludzie zayebisteto zrobili. Nacieszyć oko ich kreatywnym podejściem. Od normalnego grania mam zwykłe gry a chciałbym spróbować czegoś nowego. Zakładam też że 90% tych "gier" to shit ale zapewne jest tam jakiś system ocen dzięki któremu można zagrać w prawdzie perełki?

Edytowane przez Ryo-San

Opublikowano

Wiadomo czy twórcy zrobią własną kampanię jak w LittleBigPlanet?

Opublikowano

Tak. Ma byc kampania z tym, ze nie wiemy w jakiej formie. Prawdopodobnie skupia sie na tutorialu budowania, ewentualnie kilka leveli. Nie licze na wiele, ale chcialbym pelnoprawna przygode. Zobaczymy..

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano
W dniu 21.01.2020 o 15:37, Ryo-San napisał:

Ja właśnie przymierzam się do zakupu Dreams tylko jako gracz. Oczywiście zdaję sobie sprawę że większość tych "gier" to produkcję na max kilkanaście min grania ale właśnie o to mi chodzi. Usiąść sobie i porozkminiać to co inni ludzie zayebisteto zrobili. Nacieszyć oko ich kreatywnym podejściem. Od normalnego grania mam zwykłe gry a chciałbym spróbować czegoś nowego. Zakładam też że 90% tych "gier" to shit ale zapewne jest tam jakiś system ocen dzięki któremu można zagrać w prawdzie perełki?

 

Tak. Jest dział „wybrane przez Media Molecue” oznaczone ich serduszkiem i są to naprawdę dobre kreacje. Jest też dział produkcji które są „na fali” czyli „trendings” 

 

Nie jest dużo dobrych gier bo to early access. Czasem ma sie umiejętność i pomysł ale logika zaczyna świrować, siatka nie chce sie zresetować, czasem przy tworzeniu animacji palce postaci przy ruchach robią obrót o 360 stopni i sie rozciągają na 20m. Na szczęście w walentynki update do pełnej wersji i będzie można tworzyć jak człowiek z RiGCZem (chyba)

 

W dniu 21.01.2020 o 16:37, MEVEK napisał:

Tak. Ma byc kampania z tym, ze nie wiemy w jakiej formie. Prawdopodobnie skupia sie na tutorialu budowania, ewentualnie kilka leveli. Nie licze na wiele, ale chcialbym pelnoprawna przygode. Zobaczymy..

 

Nie wiem czy dodadzą nowe tutoriale ale w wywiadzie jeden z developerów zdradził, że kampania wywoła w nas emocje a zapytany o długość odpowiedział „wystarczająco”. Podejrzewam z 7h odjechanej i na maksa kreatywnej opowieści. 

 

 

Poniżej mój robot. Po ponad 300h (wg stronki plejstejszyn) spędzonych w Dreams nauczyłem sie modelować normalne twarze a nie karykatury karykatur 

jWehVeW.jpg

Edytowane przez Kron997

Opublikowano

Mialem przejsc obojetnie na premiere i wziac z opoznieniem, ale nic z tego. Bede wspieral to studio, tak dlugo jak beda istniec. Swietne dwie czesci LBP, Tearaway i Vita(wiem, ze nie od nich, ale to wciaz ich tutul). Oni sa mega kreatywni i nie tylko w gierkach pomagaja.  Pamietam jakos tam prezentacje Sony. Jak sie pozniej okazalo wszystko bylo robione w locie na zywo :shok: :hi:

Mysle, ze i tym razem nie zawioda :bolduper:

Edytowane przez MEVEK

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.