Skocz do zawartości

Rocket League

Featured Replies

  • Odpowiedzi 614
  • Wyświetleń 82,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Schranz1985
    Schranz1985

    Jeszcze z miesiąc temu kompletnie nie ogarnialem 1v1 i dryblingu. Warto jednak pograć te 1 dużo można się nauczyć. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

  • Schranz1985
    Schranz1985

    O taki filmik z brameczkami z ostatnich dni .

Opublikowano

Z randomami - OK.

Z ekipą - zayebiście. 

 

Taka jest różnica. Osobiście z randomami nie mogłem wytrzymać więcej jak 2-3 meczyki kiedy z ekipą grywam 2-3 godziny. 

Opublikowano

Bo ekipa nie pisze ci po minucie meczu 'wtf druciaq u noob gtfo'  :Coolface:

Opublikowano

To nie jest gra, w której musi być jakaś komunikacja. Jak najbardziej polecam zakup niezdecydowanym.

Opublikowano

no dobra, kupilem. dzis/jutro w przerwie od D3 i W3: KiW pogram i potestuje :) 

Opublikowano

Panowie. Może to jest najwyższy czas na grę 3vs3 lub 4vs4 pomiędzy PCMR a konsolowcami? Chyba uda nam się zebrać ekipę.

Opublikowano

Ja bardzo chętnie, tylko pytanie, w której drużynie chcesz być :P

Opublikowano

Pograłem chwilkę.

 

Nie ogarniam jeszcze prawie nic, ale już widzę czym się ludzie jarają, sztosik gierka :banderas: czasem mi ładne gole wchodziły 

Opublikowano

Now that figure has grown to over $110 million and counting, with over 5 million units sold across PC, PS4, and Xbox One. On top of base game sales, Psyonix has sold over 5 million units of DLC (downloadable content) for Rocket League across all three platforms.

 

“Our numbers are actually going up, not down,” Psyonix vice president Jeremy Dunham tells me, “which is not very common for a game that’s ten months old.”

 

Over 15 million gamers have played Rocket League between July of last year and now, with over 5 million active players in April of this year alone.

Rocket League debuted as a paid game on Steam (PC) and as a free download for PlayStation Plus members on PS4 last year. Free is key here, and it’s little wonder that Sony’s console still boasts the most active players, tallying 42% of the total active player base.

 

As Dunham points out, “Thanks to PlayStation Plus at launch, those numbers are really front-loaded in the beginning.”

 

In fact, Steam is catching up, Dunham says, and PC is actually the top-selling platform for Rocket League (not counting free downloads) and has the most engaged audience. Steam accounts for 36% of Rocket League’s active player base and growing, while Xbox One comes in third with just 22%. 22% is actually a pretty impressive number given that Xbox One gamers weren’t able to even purchase the game until February of 2016—half a year after its release on other platforms

Opublikowano

pierwszy mecz 1v1 ever i wygrana 6:0 :banderas:

 

koleś trochę nie ogarniał, a po trzecim golu, jak tylko miałem piłkę to spieprzał pod bramkę :D raz mu się udało prawie, że strzelić, ale udało mi się w świetnym stylu obronić i od razu strzelić, strasznie żaluję, że pod wpływem emocji aż zapomniałem zapisać replay :/ 

Opublikowano

A mnie ta gra powolim do (pipi)icy doprowadza. Non stop 800 pingu i ciągłe teleporty. 12k graczy w playliscie, a ja czekam 5 minut na mecz. Coś od dwóch dni nieciekawego się odjaniepawla.

Opublikowano

Marauder wygląda bardzo fajnie, będzie trzeba wrócić do RL :)

 

Two classic Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars return to Rocket League® this summer as new, premium DLC! Look for fan favorites, Aftershock and Marauder, to first hit the pitch as part of the "Rocket League® Collector's Edition" June 24 in Europe and July 5 in North America. Then, starting July 18, both cars will go on sale individually on all digital marketplaces worldwide for $1.99 USD (or regional equivalent).

Opublikowano

Czy rozne rodzaje aut maja wplyw na rozgrywke? Sa jakies szybsze lub bardziej zwrotne modele?

Opublikowano

Teoretycznie wszystkie są takie same, a różnią się strefą uderzeń. W prawdzie mi niektórymi się dziwnie jeździ (np. Scarab), ale to nie ma wpływu raczej.

Opublikowano

Ten Masamune wygląda super.

http://www.rocketleaguegame.com/news/2016/06/premium-showroom/

WELCOME TO THE SHOWROOM

 

Showroom-1650x880.jpg

Starting June 20, our massive Neo Tokyo Update will introduce an all-new way to view premium DLC with the “Showroom”  — an easy-to-navigate portal that will allow you to shop for paid content without having to leave the game to do so.

It’s a pretty straightforward system (and a pretty cool-looking visual space), but rather than just tell you about it, we’ve made this animated GIF below to show off how it works.

PremiumShowroom_GIF.gif

Cool, right?

When it releases next week, the Showroom will contain all previously-released content to browse through and buy, and will continue to expand in size over time as we continue to add more items.

For example, the four Battle-Cars that initially come with the Collector’s Edition (Aftershock, Esper, Marauder, Masamune) will be available digitally through the Showroom on July 18.

Hope you like the new feature and we look forward to hearing your reactions to this and all of our other additions when the Neo Tokyo Update hits next Monday!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ktoś z forumowiczów grywa jeszcze? Trzeba sklecić ekipę i coś pograć.

 

Opublikowano

ja chetnie pogram, czesto śmigam po sieci na meczach 2vs2, szukajcie mnie pod ID: LunaPL :) 

Opublikowano

Wydanie pudełkowe gry zawiera płytę z grą czy sam kod?

Opublikowano

Wydanie pudełkowe gry zawiera płytę z grą czy sam kod?

 

Jest płyta z grą i kod na dodatki, część dodatków jest już na płycie.

Edytowane przez Kris77

Opublikowano

Kurka, ale mi przypomnieliście, że to cudeńko w pudełku wyszło - fak, niby wersja z PLUSA na dysku, ale kolekcjonerskie zboczenie daje o sobie znać - muszę to kupić i podobijać resztę pucharków :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.