Opublikowano 19 stycznia 20196 l 4 godziny temu, Mejm napisał: . Gdzies mi tez zapadla w pamiec scena (nie wiem juz z ktorego mgsa) jak nagrywano kwestie mowione i dopiero jak kojima dal znak, ze jest ok to zatwierdzano a jak nie to kolejna proba i kolejna. Na tym materiale chinczyk siedzi jak je.bany sansei a caly pokoj wpatrzony w niego czy kiwnie glowa czy nie. I kiwnal, ale akurat to co przepuscil to nawet ja bym odrzucil xD Ale moze to przez fakt, ze ekipie nagywajacej czas do lunchu sie zblizal albo pamiec na karcie konczyla. To ta poyebana kwestia Sunny w MGS4 - "this is non smoking flight". Widać, że wszyscy już wqrwieni na około, że Kojime znowu odyebało z jakimś babolem, który #nikogo. Tutaj ta scena : (26:52) I takich kwiatków podobno więcej było
Opublikowano 19 stycznia 20196 l Autor 6 godzin temu, ASX napisał: Jaki ma to związek z grą Death Stranding? Nie róbmy offtopu Ty no jako ciekawostkę to wrzuciłem, temat o jednym nie ma co oddzielnego zakładać. Btw Kojima na początku mówił, że DS będzie gotowe przed letnimi igrzyskami czyli lato 2020, tak mi się przypomniało
Opublikowano 24 stycznia 20196 l Pan Kojima ciągle lata sobie po świecie i chwali się, jak to jego gra będzie mesjaszem.
Opublikowano 28 stycznia 20196 l Autor Kojima mówi, że jeszcze troche mu się zejdzie. Optymistycznie druga połowa 2020 imo
Opublikowano 28 stycznia 20196 l take a while to jest ok. 8 miesięcy wiec nie wiem skad wziales ten 2020
Opublikowano 6 lutego 20196 l Autor Reedus o grze: That guy is such a genius, Hideo Kojima,’ Norman said. ‘I’m like, ‘Oh so they’ll be playing me?’ And he’s like, ‘No they are you. We will make them cry as you.’ I’m like, ‘What are you talking about? It’s a video game.” ‘The concept is so far out into the future. Instead of eliminating everyone around you, it’s bringing everyone together. It’s a very positive video game, but scary and depressing at the same time. ‘It’s kind of a new movie. I’ve never seen anything like what we’re doing. Guillermo Del Toro introduced me to him, who is also working on the game; he’s also a character in the game. ‘The trailers show you an aspect of it, but not a whole picture of what the game will be. That’s like a whole other thing. It’s complicated, it’s a crazy complicated game. I’ve been learning a lot about video games doing it.’
Opublikowano 18 lutego 20196 l Kojima:https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1096678515896811525 Cytat The character of Lea Seydoux in DEATH STRANDING carrying the umbrella and the bag is a homage of Mary Poppins..
Opublikowano 6 marca 20196 l Cytat Kojima notes that Death Stranding is 'slightly behind schedule' https://www.destructoid.com/kojima-notes-that-death-stranding-is-slightly-behind-schedule--545336.phtml Tutaj przynajmniej mówi coś z sensem, myślę, że 2021-2022 realny czas na premiere tej gry jeśli to ma być duża gierka, jeśli coś mniejszego jak chociażby Hellblade to pewnie 2020.
Opublikowano 6 marca 20196 l no i to bylo do przewidzenia ze ten glupi deadline na olimpiade jest niemozliwy do zrobienia. pewnie DS otworzy jakas sage i napisanie scenariusza pod jakies uniwersum jest bardziej czasochlonne niz napisanie trzech czesco assassins creed
Opublikowano 6 marca 20196 l Jak piszą scenariusz pod całe uniwersum to ja widzę tą gierke gdzieś w połowie następnej generacji
Opublikowano 7 marca 20196 l Nie ma co przesadzać, kasa od Sony kiedyś się skończy, a pewnie Pan Kojima nie chce powtórki z MGSV. Podejrzewam, że wiosna 2020 to najpóźniejszy możliwy termin.
Opublikowano 7 marca 20196 l 25 minut temu, Pix napisał: Nie ma co przesadzać, kasa od Sony kiedyś się skończy, a pewnie Pan Kojima nie chce powtórki z MGSV. Podejrzewam, że wiosna 2020 to najpóźniejszy możliwy termin. W styczniu 2016 roku Kojima dopiero wybrał silnik do tworzenia tej gry, jeśli faktycznie ma to być duży projekt budowany od zera to 5 lat developingu gry to jest chyba w miarę wystarczający czas aby stworzyć nowe IP (zależy też oczywiście od teamu developerskiego, ile osób pracuje nad grą, ile studiów zajmuje się outsourcingiem). Premiera w 2020 zwiastowałby raczej coś o mniejszej skali (dlatego też wspomniałem o Hellblade).
Opublikowano 7 marca 20196 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Hellblade robiło mniej niż 20 osób :v - prawie tyle samo co w Kojima Production Amsterdam, czyli teamie współpracującym z GG nad Decimą - samo Koji Pro Japan to obecnie 80+ i rośnie. Outsourcing pewnie ten sam co w większości gier Sony (w branży powszechnie uważa się, że Sony ma najlepszy pipeline produkcyjny, między innymi przez bardzo dobrą współpracę z dużą ilością studiów robiących assety). Nie martwiłbym się o wielkość gry (ale wątpię, żeby Kojima chciał konkurować wielkością z grami typu Wiedźmin 3/AC/RDR), spodziewam się w miarę skondensowanego świata, albo dużego ale z wykorzystaniem negatywnej przestrzeni (co pasuje do trailerów i miejsca, które KojiPro wybrało do inspiracji/skanowania - Islandii). Też stawiam na początek 2020, Kojima zwykle pracuje szybko (minus MGSV i praca nad Fox engine), gotowy silnik to oszczędzony czas, dużo czasu. Poza tym jeśli rzeczywiście gra trafiła do lokalizacji pod koniec zeszłego roku, to NIGDY tego się nie robi na 2 lata przed premierą.
Opublikowano 12 marca 20196 l Kolejne studio widziało DS i kolejny raz można przeczytać, jaki to będzie mesjasz.
Opublikowano 13 marca 20196 l W dniu 19.01.2019 o 18:11, oFi napisał: To ta poyebana kwestia Sunny w MGS4 - "this is non smoking flight". Widać, że wszyscy już wqrwieni na około, że Kojime znowu odyebało z jakimś babolem, który #nikogo. Tutaj ta scena : (26:52) I takich kwiatków podobno więcej było Z tym że takie coś to absolutna norma pracy japońskiej firmy. Szef, jeżeli ma dość sukcesu na koncie, jest nieomylny i jego słowo jest jedynym ważnym. Reszta ma w kulturze potakiwać i liczyć na to że mu się coś spodoba. Jak będzie chciał znać twoje zdanie to się spyta, ale pewnie i tak tylko z grzeczności i ne będzie słuchał odpowiedzi. I tak to w praktyce wygląda jak na tym filmiku. Wszyscy mają absolutnie gdzieś czy dana kwestia jest zaintonowana trochę tak czy tak, siedzą już nad tym drugi tydzień, ale Kojima-sama (bankowo tak mu mówią, tytuł jeden stopień niżej od boga) jest nieusatysfakcjonowany to wszyscy siedzą i robią swoje aż on to przyklepie że jest ok. No chybaże zespół jest międzynarodowy to jakiś gajdzin zawsze marudzi że głupie pomysły co rodowitych japończyków przyprawia o palpitacje.
Opublikowano 26 kwietnia 20195 l Hideo Kojima and Norman Reedus spill some intriguing new Death Stranding details. https://www.gamesradar.com/uk/hideo-kojima-death-stranding-norman-reedus-connected-tribeca/ Czyli będzie coś nowego i oryginalnego, ale więcej nie możemy powiedzieć. Już wcześniej pojawiały się plotki, że gra będzie opierała się na współpracy między graczami. Edytowane 26 kwietnia 20195 l przez YETI
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.