Opublikowano 15 czerwca 20168 l Don, przed wypowiedzią warto się zastanowić: prawie każda gra przypisuję logikę i AI do pojedynczych przeciwników (czasami grup) - nie chodzi o żadne flankowanie i wymyślność wrogów, tylko o zwykły sznur akcja-reakcja, czy to na skrypt, czy na każdą inną czynność przeciwnika/npc w grze. Tutaj, jak w każdej innej dziedzinie tworzenia gier, też zachodzi proces optymalizacyjny.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l A w Shaun of The Dead na koncu widzialem jednego ktory gral na plejstejszyn!
Opublikowano 15 czerwca 20168 l w jestem legendą potrafiły nawet pułapki robić w jestem legendą nie było zombie
Opublikowano 15 czerwca 20168 l W książce nie było zombii. W filmie mogliby nazywać te paszczury jak chcieli, ale to były zombii.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Wyglada fpytke tylko jestem ciekawy na ile podkrecili ta gromade zombii bo jakos nie widzi mi sie aby w grze wlasciwej tyle ludu nas gonilo No i fajny survival jak koles biega z 700 kulami do karabinu i kieszenia pelna molotova ale rozumiem ze to tylko pokazowka mechaniki uciekania i blokowania zombiakow elementami otoczenia i ogolnej rozwalki
Opublikowano 15 czerwca 20168 l zdecydowanie było widać ze zombie w bliskim kontkcie nic nie robia w demo bohaterowi więc sądzę że to tylko tak na potrzeby prezentacji. Bohater LoU by chybazapłakał jakby widzial te łuski.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l na tym video gość zayebał 2x więcej "zarażonych" niż Joel przez całą kampanię. jednak wolałbym ich mniej, ale by im się choć chciało go łapać, jak jesteśmy już na wyciągnięcie ręki Edytowane 15 czerwca 20168 l przez nobody
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Autor No i fajny survival jak koles biega z 700 kulami do karabinu i kieszenia pelna molotova ale rozumiem ze to tylko pokazowka mechaniki uciekania i blokowania zombiakow elementami otoczenia i ogolnej rozwalki Sony nazywa tą gre action-adventure, nie survivalem
Opublikowano 15 czerwca 20168 l mam nadzieje, ze kazda lokacja w grze bedzie oferowac takie mozliwosci, bardzo fajne rozszerzone demko w fullu jak dojdzie energia te uciekanie przed ta chmara bedzie mega stresujace
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Tak myślę że w sumie jest spora szansa by zombiaki byly na strzał w pełnej wersji. Zwróćcie uwagę na to, że nawet jeśli to był poziom izi + nieskończona amunicja + nietykalnośc to i tak jak w nich napieprzał to potrafiły do niego podejśc taką chmarą. Wystarczy, że zmienili by to, że zombiak jest na 2 strzały i koleś nie miałby szans się poruszać.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Ostatnia gra z takimi standardowymi zombie, która faktycznie mnie bawiła to dead island w coopie (jakbym miał w to grac sam to skończyłoby sie na 30min zabawy). Ten tytuł, nawet mimo, iż tylko singlowy, ma wielka szansę bym mnie porwac na te naście, a może kilkadziesiąt godzin. To co widziałem na prezentacji po prostu mi się podoba. Mam nadzieje, że klimat zrobi swoje i nie dostane "tylko" czegoś na wzór nieustannej-bezmyslnej-sieczki na ekranie. Kredyt zaufania u mnie maja - teraz czekam na kolejne materiały z produkcji.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Ta horda zombie nie musi być głównym elementem gry powtarzającym się w każdej lokacji, myśle że pokazali to tylko by zaprezentować możliwości, wprowadzić w klimat i aby było efektownie na pierwszym pokazie.
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Dziwi mnie tylko, ze to zombiaki padaja jak muchy nawet po kilku strzalach w klate. Przyjrzyjcie sie jak jak bohater strzela do hordy. Mam nadzieje ze to jeszcze poprawia, bo zombiaki powinny zdychac po strzale w glowe.
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Dziwi mnie tylko, ze to zombiaki padaja jak muchy nawet po kilku strzalach w klate. Przyjrzyjcie sie jak jak bohater strzela do hordy. Mam nadzieje ze to jeszcze poprawia, bo zombiaki powinny zdychac po strzale w glowe. Nie trzeba będzie strzelać w głowę, aby padły, mówią o tym LiveCascie, który wrzuciłem na poprzedniej stronie (jak o kilku innych rzeczach).
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Ktos gre cholernie trafnie porownal z World War Z. I chcialbym, zeby w takim klimacie wlasnie zostala wydana. Spontanicznej ucieczki i kombinownaia w biegu jak nie zostac zalany nieumarlymi a pojedyncze przypadki tylko w ciasnych pomieszczeniach tudziez od czasu do czasu w lasach itp. Nie wiem czemu ale widzac te strzelanie do masy zombiakow na mysl przychodzi mi jeszcze jedna gra.... za nic nie przypominam sobie tytulu... wiecie chodzilo sie kolesiem z widokiem z trzeciej osoby po roznych miejscach i robilo jak najwieksza rozpierduche E: O juz mi sie przypomnialo: State of Emergency! Edytowane 16 czerwca 20168 l przez okens
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Przed hordą pewnie lepiej uciekać, ten dłuższy gameplay fajnie to pokazuję - wątpię w możliwość wybicia jej do cna. Z wywiadu wynika, że to nie są zombie w dosłownym sensie tego słowa, tylko żywe istoty z legowiskami i potrzebą snu oraz jedzenia, reagujące na warunki pogodowe - wiem, że to semantyka, ale jednak.
Opublikowano 17 czerwca 20168 l To samo rozszerzone demo tylko, że w lepszej jakości http://gamersyde.com/hqstream_days_gone_e3_2016_gameplay_demo_extended_-37567_en.html
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Lubię takie gry i ich nieścisłości, idzie sobie gość, widzi uciekającego zombiaka i co robi? Jak to co: mówi "oh, shit!" i podąża dokładnie za nim Ale i tak fajnie się zapowiada.
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Gdzie tam masz nieścisłość? Powiedział oł sziet i pomyślał, że lepiej dla jego egzystencji będzie zająć się zagrożeniem.
Opublikowano 18 czerwca 20168 l demko z konfy troche dropi, fajnie widać przez to, że serio grane we wczesny build a nie ubistyle
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.