Skocz do zawartości

Spider-Man

SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Ta gra wygląda tylko dobrze przy kilku innych exach na PS4.

Czyli Sony użyczyło Pajaczka do filmów Marvela, a przy okazji podpisało z nimi jakąś umowę na grę.

Ekskluzywnosc potwierdziło min. Insomniac na twitterze.

PS. Może Sucker Punch też robi grę z jakimś hero od Marvela?

Edytowane przez YETI

Disney jest blisko z Sony od jakiegoś czasu, ale oprócz pajęczaka reszta będzie multiplatformami pewnie, więc wątpię. To i tak dobra umowa dla Sony, Spider-man jest najpopularniejszym superbohaterem na świecie (serio, dystansuje resztę, nawet Batmana), ale miał pecha do filmów i gier: wymiana praw na linii Sony - Disney to najlepsze co mogło się stać dla tej marki (poza komiksami).

Parker w uniwersum filmowym MCU i w rękach dobrego developera z dużym budżetem - nie sądziłem, że się tego doczekam.

Na razie mamy tylko słowa ludzi z Insomniac Games, że to wszystko było z gry, ze zwykłego Ps4, imo w urywkach nie widzę nic co wymagałoby wielkich mocy przerobowych, wyższa półka, ale nic ponadto - już Sunset dobrze wyglądał na Xboxie, nie widzę powodów aby nie ufać IG - tym bardziej, że przy grze pracuje największa ekipa w historii studia.

Było nawet kilka momentów z półki niższej: wybuchy, ogień, oświetlenie. Całość oprawy to raczej mocne 8/8+ - z dużym wyróżnieniem animacji i efektów cząsteczkowych - to było świetne. (Second Son nie wygląda gorzej, a jest grą na start generacji, zrobioną w mniej niż 3 klata)

Wrażenie też potęguje zmontowanie trailera w bardzo dynamiczny sposób.

Edytowane przez Hendrix

W ogóle mam wrażenie, że marketing tej gry będzie łączony: nie zdziwię się jeśli na Comic-conie dowiemy się nowych rzeczy o grze, Marvel rzadko robi coś na odpierdziel i zarządzanie markami jest więcej niż dobre, tegoroczne cameo w Civil War, przyszłoroczny film, teraz gra - planowanie raczej nie jest przypadkowe. Skończyli też z tie-inami do filmów - po to odzyskiwali wszystkie licencje.

Edit:

@Nobody

Teoretycznie im dynamiczniejsze przemieszczanie tym więcej okazji do sztuczek związanych z renderingiem otoczenia, no i kurczę w SS też było dynamicznie, a silnik Sucker Punch był dopiero co dostosowywany do Ps4 - w momencie wyjścia pewnie będzie prawie 4 lata różnicy, to mnóstwo czasu z zamkniętą architekturą.

Podtrzymuję swoje zdanie co do oprawy.

Edytowane przez Hendrix

No gdyby nie Sunset Overdrive, to Sony by pewnie nawet nie spojrzało na Insomniac jako potencjalnego developera gry :D

PS. Gra może powstawać od października 2014 roku. Wg profilu na linkedin właśnie wtedy Bryan Intihar został creative directorem w Insomniac. Więc jeśli nie zajmował się czymś innym, to zapewne w tym czasie rozpoczęli produkcje.

Edytowane przez SzczurekPB

Podsumowanie wywiadów z Jayem Ongiem, odpowiedzialnym za gry Marvela - via Neo Gaf:

• Jay's team is specifically focused on console-style games for Marvel. The mobile and social stuff is already hitting it out of the park, so his group is dedicated to making their console games great again.
  • Insomniac/Sony's Spider-Man series will be the only console Spider-Man series going forward. They want to find excellent teams and then dedicate the IPs to them so they can focus on quality. That's not to say Spider-Man can't be in a cross-over game, but you won't see something like Activision console Spider-Man games coming out alongside these.
  • Movie tie-in games are over for Marvel. This is the same as their mobile strategy. All games will be given lengthy development cycles with all the budget they need and have no concerns about hitting a specific date tied to a movie/comic book/whatever. Marvel is very clear that developers cannot be rushed or underfunded if they're going to make great games.
  • That said, Jay notes that on the mobile side, the games tend to have tie-in events when films or certain initiatives like Women of Marvel launch. He doesn't explicitly commit to this happening on the console side, since it probably varies a lot per game, but don't be super shocked if you have downloadable skins or DLC for a game when a movie or comic book initiative comes out, especially if it's a living product.
  • When asked about whether Marvel's console games will have cross-overs and cameos like the films do, he states "The world's full of surprises. You never know."
  • Jay notes that in the past, they used to take about 30% of console game opportunities that are presented to them. These days it's more like 10%.
  • He's also clear that Marvel will only work with developers who they think will make excellent, top tier titles instead of just "good" games. So far their two publicly announced partners are Insomniac and Telltale. He speaks very fondly of the LEGO games, but IIRC that's run out of the mobile licensing division.
  • Marvel will also only work with developers who are clearly very excited about the IP itself instead of just the IP's money making potential. He notes that he can usually tell within the first 30 seconds if someone is actually passionate about the IP in question.
  • There's an implication that the publishing partner is also important to them. I imagine this is especially true for retail games.
  • Jay mentions that the success of the films and the success of their top mobile games, along with the break away from the movie game model, has resulted in way more developers being interested in working with them. He mentions that developers have even gotten more open to the idea during his two year tenure as titles like Marvel: Contest of Champions have crossed $200 million.
  • As for working with Insomniac specifically, Jay mentions that they're only 10 minutes away from the studio and 10 minutes away from Sony as well, so that they're in contact every day, which they think is very helpful for getting their new initiative going well. They also openly admit that Spider-Man is the most commercially successful superhero so they're more than happy to start with him.
  • Jay notes they have several other console games in development that will be revealed over the upcoming years. I probably wouldn't expect an immediate impending announcement (beyond perhaps unveiling Telltale's game) since he wasn't teasing any more reveals soon.

Tak jak pisałem wcześniej, koniec z tie-inami do filmów, duże budżety, selekcja devów, po sukcesie na rynku mobile pora na konsole. No i co jest oczywiste, Spider-man zostaje z Sony (i pewnie Insomniac).