Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, skoro ubrali te znajdźki w stranger missions to i tak je wszystkie znajdę tylko po to by wiedzieć jak te historie się zakończą. Bez kitu, zbyt dobre te misje były w jedynce, tutaj też muszą dać radę. Na razie ogarnąłem tylko rewolwerowców (rzeczywiście trzeba było zdjęcia pooglądać żeby się na mapie poznaczyli) i miałem już trzy spotkania z fotografem przyrody, zobaczymy co dalej, ale liczę mocno na ten element.

 

Co do tych kart to je chyba można grindować ;/. Już 4 razy wszedłem do chaty Flaco Hernandeza i za każdym razem były tam odnowione Dobre Papierosy, i za każdym razem otrzymywałem inną kartę.

Edytowane przez c0ŕ
Odnośnik do komentarza
56 minut temu, Rozi napisał:

Tutaj w zasadzie wszystkie znajdźki są fajne, nawet te karty, bo ładnie wykonane i zachęcające do przeszukiwania ciekawych miejsc.

 

W 20 minut mozna wszystkie zdobyc kupujac non stop fajki w sklepie, jak sie kapnalem ze mozna tak w ciula poleciec to juz nie moglem przestac. xd

 

Gierka skonczona. Cudownie sie bawilem, od konsoli sie oderwac nie moglem a sam Xbox praktycznie non-stop odpalony byl przez caly tydzien (gra sie dlugo wczytuje xd) i zdziwiony jestem ze w dalszym ciagu chodzi cichutko przy tak wymagajacym tytule.

 

Anyway, Akt I, II, III i IV >>>> reszta

 

Niestety wiele sie nie wyjasnilo moim zdaniem, szczegolnie to co mnie interesowalo najbardziej, np.

 

 

co do chuja Dutch odjebal na tej lodce, co sie z nim podzialo dokladnie po rozpadzie gangu etc.

 

Epilog jest... zeby nie spoilerowac, bardzo odtworczy i powtarzalny, gdyby nie ostatnia misja to pod tym wzgledem bylby spory zawod. Sama koncowka tez mocno przewidywalna, mysle ze kazdy kto gral w jedynke wie, swiadomie lub nie, czego sie spodziewac i nie bedzie raczej zaskoczony. Wg mnie lekko zmarnowali potencjal w drugiej polowie gry.

 

Mimo tych rys w drugiej polowie, sterowania niczym w symulatorze czolgisty oraz wiecznie pojawiajacych sie losowych broni na plecach podczas kazdej misji, gra jest wyborna i na pewno spedze w niej jeszcze troche godzin (maksowac nie mam zamiaru, za duzo tego wszystkiego jest :p).

 

Boli tez troche swiadomosc ze do czasu Cyberpunka (mam nadzieje) prawdopodobnie nie wyjdzie juz nic tak dobrego i wciagajacego jesli chodzi o open worldy.

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Ölschmitz napisał:

jak mozna sobie nabic honor?

 

robie rozne dobre uczynki, ratuje ludzi, udaremniam napady na pociagi - honor sie zwieksza. przy kolejnej akcji przypadkowo zabilem konia + w ferworze sprzatania pola bitwy przeszukalem zwloki niewinnego goscia. i juz jestem na minusie.

Wystarczy przez 30 godzin chodzić po Saint Denis i się z wszystkimi witać

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, easye napisał:

Mozesz napisać dokładniej o co chodzi?

 

kupujesz fajki z polki [z katalogu zbyt dlugo by to trwalo], trzymasz d-pad w prawo, otwiera sie satchel na zakladce recent, usuwasz fajki, kupujesz znowu i tak w kolko.

 

Teraz, McDrive napisał:

Ktoś jeszcze poza mną trafił na

  Ukryj zawartość

zmasakrowane zwłoki z głupim pytaniem namalowanym na kamieniu? Ja już dwa razy i mam szczerą nadzieję, że nie ominę trzeciego, bo chcę to rozwiązać.

 

 

Wszystkie sa w specificznych miejscach, wiec mozna ominac jak sie przypadkiem nie natrafi. Ale idzie to rozwiazac.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Fajna gierka, pomijając toporne sterowanie i mechanikę, pomyślałem. Mój typek jest typkiem prawowitym, nie krzywdzi ludzi, pomaga innym w potrzebie - zaczepił mnie koleżka w pasiakach, widać, że uciekł z pierdla. Poprosił o pomoc, więc HYC lasso na łeb, związałem delikwenta, wrzuciłem na koń i pojechałem do miasta żeby oddać zbira szeryfowi. I co? I goowno - wskoczył mi wanted level za 'porwanie'. Ehhhhhh...

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Pod względem zabawy to taki trochę next gen. Masa drobnych szczegółów sprawia, że świetnie się w to gra i łatwo dać nura w ten westernowy świat. Pełna I M M E R S J A.

 

No ale jak już siedzieli w robocie po 100h tygodniowo, to mogli zrobić 110h i poprawić tych szeryfów - zwłaszcza, że gra często zachęca do nieszablonowych akcji.

Edytowane przez ping
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, blantman napisał:

Meksykaniec to jeszcze ok tak samo jak laska od wyścigów. Gorzej że spotykam cały czas te same random encountery. Kopiuj wklej baba porwana, pan jedzony przez wilki,  ktoś w klatce wieziony, ślepy na drodze, 2 bandytów wysadzajacych sejf i siebie przy okazji etc itp. No za dużo kopiuj wklej. Wolałbym mniej spotykać ludzi niż 3 razy prawie pod rząd pomagać panu podając mu lekarstwo...


Mi się parę razy powtórzyło, ale nie na tyle, by się tym jakoś specjalnie przejmować, bo w końcu są to randomowe encountery - jak się jedzie z fabułą, to pewnie nawet każdego po razie nie napotkasz, bo nie zdążysz. A jak się szwęda po świecie przez parędziesiąt godzin to normalne. W Assassinach to byłoby podane jako pełnoprawne side-questy w ilości x50 każdy.

 

4 godziny temu, XM. napisał:

Korva ile tu gunwoznajdziek xD karty takie, karty owakie, jeszcze więcej kart, jakieś kurna skamieliny. Kto to do hoia wymyślil.


A każe Ci ktoś je zbierać? Ja tam lubię, kiedy gdzieś wlezę, uda mi się odkryć jakąś miejscówkę, a tam na stole/parapecie leży karta jakaś - przynajmniej wiem, że nie polazłem tam na darmo :)

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...