Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 2

Featured Replies

Opublikowano

ja nie mam ani jednego rare :D tylko common muszę potestować dzisiaj. Wolałem kamieni nie wykorzystywać dopóki luck nie podwyższe. Jest jakiś sposób aby luck poza levelowanie podwyższyć?

  • Odpowiedzi 2,8 tys.
  • Wyświetleń 252,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gra ma trafiać do mainstreamu, więc ocenia się ją przez pryzmat przeciętnego gracza. Ocena 8/10 to i tak megadobra ocena dla tak specyficznego produktu. Oczywiście wolałbym stwierdzenie na początku re

  • Nie zwalaj tego na starość mi idzie 35 lat, i nadal bawię się dobrze z takimi grami, a jeśli wstydzisz się swojego hobby przed dziewczyną to może czas zmienić zainteresowania, bo gierki nie są dla Cie

  • Panowie wy tu się ze mnie śmiejecie, ale ja tu grę w końcu po tych 500h na liczniku ukończyłem. Choć śpieszę uspokoić, że to tylko w pierwszym przejściu więc jeszcze został mi new game+. I nie powiem

Opublikowano
  • Autor

Akcesoria m.in.

Opublikowano

Akcesoria, chipy dla Bladów maja czasem dodatkowe efekty (zalezne jakiemu bladowi dasz) u mnie +50 luk + luk z affinity + luk z akcesorri i w 200 sie mieszcze.

 

Odblokowalo mi sie

Spoiler

Mercs

. TA MUZYKA W MENU O MAMO :obama::obama::obama:

Edytowane przez Velius

Opublikowano
13 minut temu, Velius napisał:

chipy dla Bladów maja czasem dodatkowe efekty

 

To. Niektore chipy w zaleznosci od tego, pod jaka bron sa podpiete, daja rozne staty. Pytanie tylko, czy wolisz miec +50luck czy +50agi albo dex, bo z poczatku wcale duzo takich chipow nie ma.

Opublikowano

Nie ma duzo? Myslalem ze to raczej dosc czesty drop. U mnie prawie caly team z tym biegał w chapterze 3. No ale ja klepie wszystko co sie da na drodze i zagladam gdzie sie da wiec moze dlatego :sapek:

Edytowane przez Velius

Opublikowano
  • Autor

-Prawie cały team

-3 rare blade'y w zespole

 

:kaz:

 

Ja mam 9 w teamie i połowa ma jakieś hoiostwem bez dodatkowych efektów a też wszystkie rozwalam i na początku 5 chaptera mam po 40 lvl.

Opublikowano
4 minuty temu, XM. napisał:

-Prawie cały team

-3 rare blade'y w zespole

 

Majac na uwadze ze w chapterze 3 mozesz miec w sumie 5 aktywnych bladów w walce wiec tak, wszyscy mieli te chipy. Ale nice try :yao:

Opublikowano

tablica-mendelejewa.jpg

 

Tak się czułem jak wszedłem pierwszy raz w opcje kustomizacji blejda Tory xD

Opublikowano
  • Autor

A mnie zagial yebany.

Opublikowano

modyfikacje Poppy super sprawa, ale kwa to ogarnianie itemków do tego jest tak słabe, że aż się odechciewa :/ 

Opublikowano

no ja w ogóle się w to nie bawiłem do końca chaptera 3 i dopiero jak napotkałem ciężką walkę pierwszy raz chipy i akcesoria pododawałem:D  Nie jest to intuicyjny system :D

Opublikowano

czuje ze bez poradnika nie ogarnę tego systemu, zrob ktos xd

Opublikowano

Wystarczy mgr inż. z gejmingu.

Opublikowano

Tyle lat udzielania sie w Console Wars powinno wystarczyc jako niezbedne doświadczenie aby bić potwory w Xenoblade 2.

Opublikowano

cw to raczej byl poziom systemu walki z ff xv

Opublikowano

Akurat ten chip z +50 to byl z walki fabularnej i tylko 1 sie dostawalo jesli dobrze pamietam 8)

Opublikowano

1 z walki fabularnej, reszta z mobów i  unique po drodze do tej walki. O ile mowimy o tym samym, Amethyst Chip czy jakos tak o ile pamietam.

 

Edit: Jako ze KOLEGA WYZEJ ma watpliwosci, sprawdzilem i leca z pewnego unique moba w Uraya i mozna je sobie farmic. Dodatkowo maja low chance z normalnych mobów. Ja sam sobie zdalem sprawe ze mam kilka sztuk w inventory jak dotarlem do miasta w chapterze 3, tak wiec mozna spokojnie miec ich i 99 8)

Edytowane przez Velius

Opublikowano

Czy  ktoś używa pro controllera i zauważył, że jak bawimy się w salvage to QTE z opóźnieniem wchodzi, szczególnie pierwszy "strzał"? Na osobnych joyconach nie ma tego problemu.

Opublikowano

Było o tym pisane stronę czy dwie temu. U wielu osób jest ten problem, może to jakimś patchem naprawią.

Opublikowano
21 godzin temu, Kinoji napisał:

Początkowo napisałeś "sztampowa fabuła z anime" odnosząc się do fabuły jako całości, a nie "fabuła wykorzystująca sztampowe motywy". Teraz wymieniłeś kilka zabiegów powszechnych dla najróżniejszych środków przekazu, nie tylko dla anime. Mógłbyś w takim razie wymienić mi chociaż 2 serie anime, które również korzystają ze wszystkich tych wymienionych?

 

Ao no Exorcist, Noragami, Owari no Seraph, Guilty Crown, Kyoukai no Kanata, Nanatsu no Taizai? Nie jestem pewien, czy ze wszystkich, ale z większości na pewno.

Ale absolutnie nie chodziło mi o takie przypadki! Tylko o konkretne motywy często ze sobą wykorzystywane, w tym sensie sztampowe.  Na przykład

Spoiler

przebudzenie się ukrytej odmiennej "osobowości" postaci  (nierzadko dysponującej ogromną mocą)

jak w Chobits, Elfen Lied, czy Shingeki no Kyojin. Albo

Spoiler

"zostałem zabity, i tak zaczęła się moja niezwykła przygoda"

jak w Shakugan no Shana, KonoSuba, czy Kore wa Zombie desu ka.

 

21 godzin temu, Kinoji napisał:

Co innego powiedzieć 'fabuła wykorzystująca sztampowe elementy' a co innego 'sztampowa fabuła'. Wg. mnie fabule w xc2 daleko do takiej, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę kontekst (mitologia, worldbuilding) i dopracowanie poszczególnych jej elementów. Grając nie mam flashbacków do festiwali frazesów w stylu Dragon Balla czy Sword Art Online.

 

Rzeczywiście źle się wyraziłem. Nie miałem na myśli kalkę jakiejś konkretnej pozycji. Fabuła gry serwuje nam motywy, które widzieliśmy wielokrotnie w podobnych zestawieniach, więc nie ma tutaj (przynajmniej w punkcie gdzie jestem) miejsca na jakieś zaskoczenia, i można zazwyczaj przewidzieć jak rozwinie się aktualna sytuacja.

Nie miałem najmniejszego zamiaru umniejszać elementowi fabularnemu gry - motywy są ciekawie przedstawiane , i - tak jak wspomniałeś - sam setting jest bardzo dobrze przemyślany. Chodziło mi o to, że sama historia może nie wystarczyć by przytrzymać gracza bardzo zniechęconego do mechaniki walk, w sytuacji gdzie: ilość fabuły < ilość toczonych batalii, tym bardziej jeżeli nie obce mu japońskie animacje.

Opublikowano

Jak ktos gra w rpgi, czyta ksiazki, oglada anime, filmy seriale i robi to od 20 lat namiętnie to naprawde ciezko juz o jakis element zaskoczenia albo nowy "motyw". Dużo rzeczy da sie juz przewidziec, dlatego tak sie podniecałem Nier bo wciaz potrafil mnie wgniesc z ziemie. A o fabule XC2 sie nie wypowiem dopoki nie poleca creditsy :)

Opublikowano

Wiem, że jestem opóźniony względem reszty ale od paru dni wita u mnie mój własny Pstryczek i ku.rważ ja.cie.pie.rdole! Na takiego Xeno czekałem, boska muza, mangowe postacie, japoński VA, mnóstwo Cut-scenek i beniz stoi aż miło a ja czuje się jakbym z 10 lat nie grał w tak dobrego jRPGa (tak naprawdę to 6 bo ostatnio tak dobrze bawiłem się przy pierwszym Xeno). 

 

Odpaliłem również wczoraj tytuł w handheldowym trybie i nie wiem, może ja jestem upośledzony ale moim zdaniem gra prezentuje się świetnie (ale może to też dlatego, że dopiero korzystam z konsoli od kilku dni i nie ogrywałem pełnych gier przenośnie). Nie wiem, oczekiwałem pikselozy o której tutaj wielu pisze a ja niczego takiego nie ujrzałem. 

 

Ehhh no co tu dużo gadać, panowie nic tylko grać, jarać się i fapować (ahh Pyra ma czym oddychać). 

 

 

Opublikowano

No moim pierwszym tytulem byl Super Mario Odyssey w  trybie handheld i xeno zdecydowanie odstaje. W lesie i podczas cutscenek jest nawet ok, najgorsza masakara jest w miescie. No i jak juz wspominalem, defaultowa kamera poprawia troche ogolne doznania, jak gralem na oddalonej to pikseloza byla konkretna i  gra miala problem, które elementy  rozmazac a które nie.

 

A co do reszty to szykuj sie na KOKS tytuł i 15 godzinny tutorial systemu walki :banderas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.