Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 2


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, wojtasso88 napisał:

Cały jest w 8 chapterze?

Bo jestem w 7 i sie zastanawiam wlasnie czy porobic side questy troche czy isc dalej fabule. W sumie lvl mam srednio o 5 wiekszy niz wszystkie stwory wiec i tak latwo jest a nawet nie grinduje jakos specjalnie. Nabite kolo 60 godz gry

W chapterze 7 ze wzgledu na pewne wydarzenia nie powinno sie robic side-questów, bo wiecej niz połowa nie bedzie dzialac lub nie bedzie mozna skonczyc.

Edytowane przez Velius
Odnośnik do komentarza

btw chyba nikt nie skomentowal ze ten patch za tydzien da easy mode xdddddd

 

chyba serio tak wiele osob odbilo sie od tego systemu bo nie ogarniaja chain combosow, blade combosow czy driver combo i teraz dalej nie beda tego ogarniac ale przynajmniej tylko trzymajac konsole walki beda konczyc sie same

Odnośnik do komentarza

Wystarczyło zrobić dobry tutorial zamiast suchego tekstu. Ew. gdyby była jakaś instrukcja w menusach, o encyklopedii potworków, żeby nie trzeba było ich szukać godzinami nie wspominam. Świetna gra, ale podana w bardzo surowy sposób

Odnośnik do komentarza

To ja sie zgodze ze Strifem zeby po równo było, wszystko zrozumialem i gralo sie bardzo przyjemnie, chociaz troche za łatwo. Ale jakby dali papierowa instrukcje ale by bylo :fsg: No ale wtedy by tam spojlery musieli załadowac, chyba ze omineli by pewne elementy z koncowych chapterów.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, _Be_ napisał:

Rozumiem, przyjmuje do wiadomości. Zdania nie zmienie. 

I ja to szanuje, bo każdy powinien mieć swoje zdanie...

 

To ja się dorzucam do słów Strife'a i Velius'a, też nie miałem z tym co do tych czas zostało mi przestawione problemu ze zrozumieniem. Tylko że ja zaraz po dostaniu nowej mechaniki, lazę ją przetestować na pierwszych lepszych mob'kach^^.

Edytowane przez P-chan
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, P-chan napisał:

I ja to szanuje, bo każdy powinien mieć swoje zdanie...

 

To ja się dorzucam do słów Strife'a i Velius'a, też nie miałem z tym co do tych czas zostało mi przestawione problemu ze zrozumieniem. Tylko że ja zaraz po dostaniu nowej mechaniki, lazę ją przetestować na pierwszych lepszych mob'kach^^.


*dotychczas  :)
 

Odnośnik do komentarza

Nie no nie ma sie co czarowac, tutoriale sa szczatkowe i zrobione po macoszemu (brak mozliwosci wyswietlenia pozniej). "Podanie wszystkiego na tacy" i "solidne, przystepne tutoriale" to dwie rozne rzeczy. Velius akurat polowe czasu gry spedzil na reddicie i innych forumkach czytajac eseje w stylu "jaki procentowy wplyw ma zjedzenie kanapki z serem na drop rate rare blade'ow" to jego glos sie nie liczy.

 

Ale easy mode xDDD no grubo, nie chcialbym byc jednostka, ktora tego potrzebuje.

Edytowane przez Kinoji
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Strife napisał:

Nie podana w surowy sposób, tylko społeczeństwo się przyzwyczaiło żeby mieć wszystko na tacy.

Podana, podana. Wiem, że jest moda na gry ze srolem, brakiem mapek (bo są casualowe) itp. itd. ale to musi pasować do ogólnego konceptu. Tutaj np. żeby odkryć skilla na drzewku umiejętności musimy pokonać 5x Xa na mapce Y, ale mapka Y jest ogromna, a Xy występują tylko w jednym jej miejscu. Nie mamy podpowiedzi czy sugestii, gdzie te Xy można tam znaleźć. Nie potrzebuję strzałki, ale chociaż... cokolwiek. I może nie byłoby problemu, gdyby w ten sposób trzeba było zrobić 2-3 razy, ale tutaj każdy blade ma po kilka takich zadań. Schodzą grube godziny na szukaniu odpowiednich mobków (a niektóre jak się okazuje pojawiają się o określonej porze czy pogodzie). To jest moim zdaniem źle zaprojektowany element, ew. dev nie miał czasu go rozwinąć. W 99% podobnych RPGów występują encyklopedie potworków, tutaj jej zabrakło, bo tak, a nie że dzięki temu gra zyskuje jakąś głębie.

Odnośnik do komentarza

pajgi jak juz posta ulepi to zawsze z sensem

oficjalna notka odnosnie patcha od rezysera gierki, daje w spoiler bo sa nawiazania do wydarzen z fabuly

 



Hello everyone. This is Takahashi from Monolith Soft. Today I’d like to talk about what you’ll see in the Ver. 1.3.0 update that will be released next week.

First up is the New Game Plus mode. This is more than just a way for people who have cleared the game to play through it a second time. You’ll find that we’ve added a few new features, as well.

The specific updates you’ll see are as follows.

The Blades from Torna (Obrona, Sever, Perdido and Cressidus) can join the player’s party as Blades.

Akhos, Patroka and Mikhail from Torna will also be able to join the player’s party as Blades.

You can get them by resonating with Core Crystals (or they will join your party as you meet them in quests). As you might expect, you could potentially get them from a Common Core Crystal early in the game, which kind of wrecks the story, but our goal here is to prioritise making the game even more fun to play. I hope you can resonate with these Blades and enjoy having them in your party.

All Blades can be dispatched on Merc Missions. This means that Blades like Pyra and Mythra that could not be disengaged from your party during an initial playthrough can now be dispatched.

We are adding further growth factors to unlock in the Drivers’ Affinity Charts.

You can now decrease your Drivers’ level at inns, and will likewise gain bonus experience according to their decreased level. You can exchange this bonus experience for special items, including an item that lets you increase the number of accessory slots available to a Driver. You can get these items by trading with the bards who appear on each Titan.

The Level 4 Special of a certain Blade will be unlocked.

There are also five updates that will apply not only to your second playthrough, but to your first playthrough as well.

A locking mechanism to lock certain Blades in your party.

You can lock certain Blades from the menu so that they cannot be released, and to make them more visible. This feature will be useful in a variety of situations, such as if you get a 4-star Common Blade.

The option to skip the Blade resonating scene.

While expanded, the mini-map can display the same icons you have set up on the Skip Travel screen.

“Easy Mode” added to the game difficulty. The original game difficulty level is “Normal Mode”. You can change the difficulty level at any time with the in-game options.

New sorting options for Accessories, Aux Cores, and Blade lists.

The following data will carry over to the New Game Plus mode from your clear save file.

Level of Drivers.

Equipment and Affinity Charts of Drivers and Blades.

Resonated Blades.

Obtained items and gold.

Development levels of cities and Merc Group level.

Content in the Event Theater and Unique Monster defeat status.

Note: quests, Heart-to-Hearts, Skip Travel points, and cleared Merc Missions will be reset.

There is one very important thing to note.

In order to play the New Game Plus mode, you must complete the original game, and you must have a save file from the save screen that appeared immediately after the ending.

Using the data you saved after the ending will allow you to keep playing. You will know that you can play the New Game Plus mode if you look at the title screen and see that Rex and the others look the way they did after the ending.

Note that you will not be able to play the New Game Plus mode using save data from a new game started after completing the game. If you do start a new game, you will need to clear it again in order to play the New Game Plus mode.

You probably already noticed this, but you’ll see a symbol on the save screen that indicates that you’ve completed the game. We’re thinking about giving a little gift to players who have this symbol at some point in the near future. Stay tuned!

Alongside the release of the Ver. 1.3.0 update, players who purchased the Expansion Pass will also receive their fourth set of useful items.

That’s all of the upgrades included in the Ver. 1.3.0 release.

We really wanted to release this earlier, but given that it’s a bit more than just a regular version update, we needed the extra time for all the debugging and other extra work. We will continue to have more version updates after March.

Also, everyone who purchased the Expansion Pass can look forward to a new Blade and a quest that comes with it, as well as some new battle content. We’ll provide another update via production notes after we’ve finalised the release schedule for these.

For now, thank you again for your ongoing support for Xenoblade Chronicles 2!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

mam nadzieje ze ten challenge mode to nie bedzie po prostu tylko hard mode do fabuly, chcialoby sie jakas arene z walkami z nowymi unique na np specyficznych warunkach czyli lvl postaci max50, a boss ma 70 itp

 

cudowna gra, ciekawe za ile lat zagram znowu w gre o ktorej z czystym sumieniem bede mogl powiedziec, ze jest arcydzielem 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Ficuś napisał:

A nie koncza z seria xeno?bankowo teraz beda robic cos w klimacie sredniowiecza bo sami to oglaszali, raczej watpie by to byl jednorazowy wybryk, obstawiam budowanie uniwersum 

 

Monolith Soft posiada firmę w dwóch miastach: Kioto i Tokio (tutaj zajmują dwa biura). Ekipa w Kioto była głównie supportem do gier od Nintendo (Pikmin 3, Animal Crossing, Zelda A Link between Worlds itp.). Tokijska ekipa jako, że istnieje od początku również wspiera produkcję gier od Ninny (Super Smash, Zelda) ale także tworzy swoje własne tytuły. 

 

Tak więc firma możliwości ma bo według danych z 2014r. zatrudniali 123 osoby a do ich nowego projektu potrzebują kolejny narybek, więc myślę, że spokojnie liczba ta osiągnie przedział 160-200 pracowników. Tak więc Monolith Soft może podzielić się na osobne projekty i tworzyć dwie gry jednocześnie (jak robi to Naughty Dog i wiele innych firm). 

Odnośnik do komentarza

Trafiłem na ścianę w chapterze 5. Jak wcześniej chłopaki pisali przydał by się porządniejszy tutorial bo nie ogarnąłem wszystkiego (tym bardziej, że jestem noobem jrpg, jak już wspominałem), tak więc przysiadlem, obejrzałem 3 filmy tłumaczące system walki, pokombinowałem trochę z postaciami, blejdami i :obama: co tu można robić z tym systemem walki jak się ogarnie to mindblow. :banderas: jak się patrzy co się dzieje na ekranie. Jakie liczby można wyciągnąć w chain combo :o a to połowa gry i nie mam rozwiniętych bladów. Piękna gra.

Odnośnik do komentarza

No właśnie w tym problem że nie , jedynki nie wypuścili w europie więc 2 i 3 odpuściłem, nie lubię zaczynać od środka, a na emulatorach nie gram.

 

Dlatego liczę że wydadzą trylogie na pstryczka, bo bym to z chęcią ograł.

 

Ogólnie coś jest chyba na rzeczy z Xenogearsem, mają nawet figurki wydać na dwudziestolecie tytułu ( Pchan pewnie klaszcze uszami już :P ), może zapowiedzą jakiś remake lub inne odświeżone wydanie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...