Opublikowano 25 października 20177 l btw zdrowewariaty nemkofy wyjasnione Wiesz, ludzie dogrywają gierki do Snesa. Jak mniemam, za zgodą Nintendo ;-) Ja tam swoje 3 sztuki pogoniłem, w końcu na 7me imię mam JANUSZ.
Opublikowano 25 października 20177 l Nintendo zarobiło na konsoli (+ sklepy z wielką marżą + Janusze), a że gier nie sprzedaje, więc wszyscy są zadowoleni: gracz-"pirat", kolekcjoner, Janusz, sklep. A także samo Nintendo.
Opublikowano 25 października 20177 l Liczę na gry na Switchu. Zobaczyli że rynek jest, niech koszą. Z przyjemnością kupię.
Opublikowano 25 października 20177 l chyb wolalbym aby za 80 zł zrobili paczuche tych klasyków na zniczu. Granie komfortowo w finala VI wszędzie a potem przeniesienie tego na TV czysty miód
Opublikowano 26 października 20177 l Uważaj tak samo. Nawet może być drożej, niektóre klasyki są dalej świetne a i gry 2D starzeją się wolniej. Era 8bit jednak już myszką trąca ale 16 bit wyglądają dalej ślicznie. Yoshi's Island można spokojnie odpalić i podziwiać dzisiaj.
Opublikowano 26 października 20177 l 8 bit przez swoją surowość też wygląda bardzo ładnie. Większość platformówek, run and gun czy shoot em up dalej są miodne i ładne. Szczególnie gry na NESa wyglądają kozacko. Master System jest teoretycznie mocniejszy ale większość gier z tego systemu nie jest tak przyjemna. Uwielbiam te gierki z czasów 8 i 16 bitowych, nie są przegadane, brak zapychaczy tylko ciągła rozgrywka i gra. Tego mi brakuje w wielu dzisiejszych tytułach ale trafiają się rodzynki.
Opublikowano 27 października 20177 l A mnie w sumie wizualnie się te gry 16bitowe nie podobają, 8bit było umowne i proste a w 16bitach już twórcy próbowali bawić się w cieniowanie itp. Jakoś nie trafia to do mnie. Napaćkane tych kolorów, nie wiadomo co jest.
Opublikowano 27 października 20177 l Kwestia gustu. Lubię rysowane rzeczy, animacje, mangi. Mnie te 16 bitów już zadowala, umowność 8 bitów jest dla mnie zbyt duża.
Opublikowano 27 października 20177 l 8-bitowa grafa wygląda dobrze, zarówno na CRT, jak i w HD. 16-bitowa grafa wygląda ładnie na kineskopie, ale jednak te wyostrzenia/cieniowanie, na dużym TV HD, wyglądają już słabiej. Jak bawiłem się kiedyś na PC w emulację SNESa, to jakoś lepiej grafę zapamiętałem - albo miałem włączane jakieś filtry. Ogólnie chcę skończyć Mariana RPG i wgrać sobie Chrono Trigger i Finala 4, który był moim pierwszym, także zobaczę
Opublikowano 27 października 20177 l Typowy pixelart w 16 bitach też dobrze wygląda na LCD tylko wiadomo minimum RGB. Gorzej wyglądają gierki pseudo 3D, albo typu MK2 czy Donkey Kong Country. Ja często podpinam superguna pod LCD za pomocą kabla component i wygląda to bardzo fajnie. Wiadomo trzeba ustawić odpowiednie proporcje. Jest na tyle dobrze ,że zastanawiam się nad sprzedażą SONY BVM. Większy problem jest z wielkością ekranu, czym większy ekran tym gorzej wyglądają starsze gierki. Cieszy jednak fakt ,że rynek "upscalers" się rozwija.
Opublikowano 28 października 20177 l Można też grafikę trochę poprawić ,tutaj 16 bitowe Dragon's Curse (filter bi-linear/hi-res) .
Opublikowano 28 października 20177 l Tego typu poprawianie kompletnie mi nie pasuje i w moim odczuciu te gry nic nie zyskują a tracą.
Opublikowano 28 października 20177 l Mózg sie przyzwyczaił do pikseli i z taką grafą traci trochę poziom nostalgii. Tak pisząc nostalgicznie:) jarają mnie te pływające tekstury w grach z PSXa. Moze Sony wyda kiedys miniPSX?;) Ps. Nawet mógłby to łączyć sie ze sklepem pss i mieć wyjście pod euro.
Opublikowano 30 października 20177 l 8 bit przez swoją surowość też wygląda bardzo ładnie. Większość platformówek, run and gun czy shoot em up dalej są miodne i ładne. Szczególnie gry na NESa wyglądają kozacko. Master System jest teoretycznie mocniejszy ale większość gier z tego systemu nie jest tak przyjemna. Uwielbiam te gierki z czasów 8 i 16 bitowych, nie są przegadane, brak zapychaczy tylko ciągła rozgrywka i gra. Tego mi brakuje w wielu dzisiejszych tytułach ale trafiają się rodzynki. Nie mozna tez zapominac o poziomie w wielu grach przewyzszajacym soulsy , gralem pare miechow temu na megadrive i niektore gry to byl jakis hardkor xd Ja tam licze na gbmini z pieknym kolorowym ekranikiem, mam nadzieje ze wiekszym niz w oryginale i jedyne prawilne miodne zeldy i mariany czyli te 2d Jakby jeszcze tak cene dali max 50e to juz wogole banderasik i day one
Opublikowano 9 listopada 20177 l Póki co nie zakładam nowego tematu, ale Nintendo odświeżyło instrukcje do swoich gier na N64https://www.nintendo.co.uk/Support/Nintendo-64/Nintendo-64-manual-and-additional-documents/Nintendo-64-games-manuals/Nintendo-64-games-manuals-990819.htmlNintendo 64 Mini z tymi grami? Jeszcze jak.
Opublikowano 9 listopada 20177 l To jest dość trudne do przewidzenia wszak Nintendowski NERD bedzie musiał bardziej sie napracować z emulacją n64. Ale patrząc na StarFoxa to myślę ,że bedzie te "filmowe" 16 klatek:P
Opublikowano 9 listopada 20177 l Pytanie po prostu czy emulacja będzie nastawiona ma 100% prędkości oryginału. Ta gra chodziła koszmarnie na n64.
Opublikowano 9 listopada 20177 l emulacja to emulacja, będzie chodziło tak jak na oryginalne, podobnie jak gry z mini nesa/snesa chodza tak samo jak na starych konsolach, łącznie ze spadkami prędkości itd itp. Nadal uważam, że N64 Mini to już będzie czysta ciekawostka do postawienia na półce a nie do grania, bo mimo wszystko wczesne gry ery 3D (a takimi są gry z N64) poza nielicznymi wypadkami są dziś prawie niegrywalne.
Opublikowano 9 listopada 20177 l Ależ ja się z tobą w 100% zgadzam. Gry 3D jak efekty cyfrowe w filmach starzeją się baaaardzo szybko i brzydko.
Opublikowano 9 listopada 20177 l Nadal sobie nie wyobrażam N64 Mini. Nie z tym padem. Może przygotowują się do wydania VC dla Switcha z gierkami z N64?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.