Skocz do zawartości

SNES Classic

Featured Replies

  • Odpowiedzi 529
  • Wyświetleń 77 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • xd to dobrych hurtownikow macie czezky i graczdari 

  • Jak dostaniemy ilości i ceny, co może pojawi się na dniach to dam kodzik dla 5-10 osób na cenę bliską hurtowej :P ale musicie poczekać...

  • Albo za 1300 Ja odpadam, nie dam za to 600 zl.

Opublikowano

płetwy

Opublikowano

btw 

 

zdrowewariaty nemkofy wyjasnione 

 

comment_cO4rReVmumosv5Uq609wmwXJQDNPsAru

Wiesz, ludzie dogrywają gierki do Snesa. Jak mniemam, za zgodą Nintendo ;-) Ja tam swoje 3 sztuki pogoniłem, w końcu na 7me imię mam JANUSZ.

Opublikowano

Nintendo zarobiło na konsoli (+ sklepy z wielką marżą + Janusze), a że gier nie sprzedaje, więc wszyscy są zadowoleni: gracz-"pirat", kolekcjoner, Janusz, sklep. A także samo Nintendo.

Opublikowano

Liczę na gry na Switchu. Zobaczyli że rynek jest, niech koszą. Z przyjemnością kupię.

Opublikowano

chyb wolalbym aby za 80 zł zrobili paczuche tych klasyków na zniczu.  Granie komfortowo w finala VI wszędzie a potem przeniesienie tego na TV  czysty miód

Opublikowano

Uważaj tak samo. Nawet może być drożej, niektóre klasyki są dalej świetne a i gry 2D starzeją się wolniej. Era 8bit jednak już myszką trąca ale 16 bit wyglądają dalej ślicznie. Yoshi's Island można spokojnie odpalić i podziwiać dzisiaj.

Opublikowano

8 bit przez swoją surowość też wygląda bardzo ładnie. Większość platformówek, run and gun czy shoot em up dalej są miodne i ładne. Szczególnie gry na NESa wyglądają kozacko. Master System jest teoretycznie mocniejszy ale większość gier z tego systemu nie jest tak przyjemna. 

 

Uwielbiam te gierki z czasów 8 i 16 bitowych, nie są przegadane, brak zapychaczy tylko ciągła rozgrywka i gra. Tego mi brakuje w wielu dzisiejszych tytułach ale trafiają się rodzynki. 

Opublikowano

A mnie w sumie wizualnie się te gry 16bitowe nie podobają, 8bit było umowne i proste a w 16bitach już twórcy próbowali bawić się w cieniowanie itp. Jakoś nie trafia to do mnie.

 

mario_evolve2.jpg

 

Napaćkane tych kolorów, nie wiadomo co jest.

Opublikowano

Kwestia gustu. Lubię rysowane rzeczy, animacje, mangi. Mnie te 16 bitów już zadowala, umowność 8 bitów jest dla mnie zbyt duża.

Opublikowano

8-bitowa grafa wygląda dobrze, zarówno na CRT, jak i w HD.

16-bitowa grafa wygląda ładnie na kineskopie, ale jednak te wyostrzenia/cieniowanie, na dużym TV HD, wyglądają już słabiej.

Jak bawiłem się kiedyś na PC w emulację SNESa, to jakoś lepiej grafę zapamiętałem - albo miałem włączane jakieś filtry.

Ogólnie chcę skończyć Mariana RPG i wgrać sobie Chrono Trigger i Finala 4, który był moim pierwszym, także zobaczę :lapka:

Opublikowano

Typowy pixelart w 16 bitach też dobrze wygląda na LCD tylko wiadomo minimum RGB. Gorzej wyglądają gierki pseudo 3D, albo typu MK2 czy Donkey Kong Country. Ja często podpinam superguna pod LCD za pomocą kabla component i wygląda to bardzo fajnie. Wiadomo trzeba ustawić odpowiednie proporcje. Jest na tyle dobrze ,że zastanawiam się nad sprzedażą SONY BVM. Większy problem jest z wielkością ekranu, czym większy ekran tym gorzej wyglądają starsze gierki. Cieszy jednak fakt ,że rynek "upscalers" się rozwija. 

Opublikowano

Można też grafikę trochę poprawić ,tutaj 16 bitowe Dragon's Curse (filter bi-linear/hi-res) .

 

DNPJtDvX4AEj8cc.jpg

Opublikowano

Mózg sie przyzwyczaił do pikseli i z taką grafą traci trochę poziom nostalgii.

Tak pisząc nostalgicznie:) jarają mnie te pływające tekstury w grach z PSXa. Moze Sony wyda kiedys miniPSX?;)

Ps. Nawet mógłby to łączyć sie ze sklepem pss i mieć wyjście pod euro.

Opublikowano

8 bit przez swoją surowość też wygląda bardzo ładnie. Większość platformówek, run and gun czy shoot em up dalej są miodne i ładne. Szczególnie gry na NESa wyglądają kozacko. Master System jest teoretycznie mocniejszy ale większość gier z tego systemu nie jest tak przyjemna. 

 

Uwielbiam te gierki z czasów 8 i 16 bitowych, nie są przegadane, brak zapychaczy tylko ciągła rozgrywka i gra. Tego mi brakuje w wielu dzisiejszych tytułach ale trafiają się rodzynki.

 

Nie mozna tez zapominac o poziomie w wielu grach przewyzszajacym soulsy , gralem pare miechow temu na megadrive i niektore gry to byl jakis hardkor xd

 

Ja tam licze na gbmini z pieknym kolorowym ekranikiem, mam nadzieje ze wiekszym niz w oryginale i jedyne prawilne miodne zeldy i mariany czyli te 2d :banderas:

 

Jakby jeszcze tak cene dali max 50e to juz wogole banderasik i day one

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To jest dość trudne do przewidzenia wszak Nintendowski NERD bedzie musiał bardziej sie napracować z emulacją n64. Ale patrząc na StarFoxa to myślę ,że bedzie te "filmowe" 16 klatek:P

Opublikowano

Pytanie po prostu czy emulacja będzie nastawiona ma 100% prędkości oryginału. Ta gra chodziła koszmarnie na n64.

Opublikowano

emulacja to emulacja, będzie chodziło tak jak na oryginalne, podobnie jak gry z mini nesa/snesa chodza tak samo jak na starych konsolach, łącznie ze spadkami prędkości itd itp. 


Nadal uważam, że N64 Mini to już będzie czysta ciekawostka do postawienia na półce a nie do grania, bo mimo wszystko wczesne gry ery 3D (a takimi są gry z N64) poza nielicznymi wypadkami są dziś prawie niegrywalne. 

Opublikowano

Ależ ja się z tobą w 100% zgadzam. Gry 3D jak efekty cyfrowe w filmach starzeją się baaaardzo szybko i brzydko.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.