Opublikowano 18 lipca 20204 l W sumie to jak się chce szybko zbierać skill pointy to i tak trzeba wszystko czyścić.
Opublikowano 18 lipca 20204 l 25 minut temu, Il Brutto napisał: Jest przejmowanie punktow kontrolowanych przez przeciwnika zeby odblokowac fast travel. Misje poboczne trzeba wykonywac zeby odblokowac skille, chociaz nie wiem czy to sa poboczne czy one sie licza jako glowne, chodzi mi o tales. Tales są na zloto-zolty i są do pewnego momentu bodajże jako story. Jak jest romb biały to wtedy nieobowiązkowe.
Opublikowano 18 lipca 20204 l Nie mogłem wytrzymać i pograłem trochę w nocy (a rano do pracy ). Oczywiście od razu wleciał hard i parę razy zginąłem i pewnie zginę nie raz zanim ogarnę perfecto walkę. Graficznie jakoś nie urywa jajec, ale gram na biedzie, ogólnie widoczki spoko. Klimat za(pipi)isty i historia wkreca od początku. A kiedy jest moment jak wjeżdża muzyczka i logo twórców to nie tylko z miecza strzepnalem. Będzie grane.
Opublikowano 18 lipca 20204 l Obserwujcie kapitanów, a potem ich zabijcie, dostaniecie podwójne punkty do nowych poz walki.
Opublikowano 18 lipca 20204 l A jak to sie robi? Trzeba znalezc jakis spot i pojawi sie to kolko ktore trzeba nacelowac jak w zwyklych misjach? Wlasnie zauwazylem ze jest napisane o obserwowaniu ale nie probowalem.
Opublikowano 18 lipca 20204 l Jak podjedziesz blisko to będzie można przytrzymać r2 i się patrzeć na niego.
Opublikowano 18 lipca 20204 l 2 godziny temu, XM. napisał: Udało się komuś uyebac jakaś konczyne czy nie ma takiej możliwości? Udalo, nawet kilka razy.
Opublikowano 18 lipca 20204 l Te niebieskie specjalne ciosy, wczoraj się jednego nauczyłem trójkąt plus kółko, rączki latają aż miło Mało tego jak to inni widzą od razu są obsrani fajna animacja, no (pipi)a GOTY jak nic! Edytowane 18 lipca 20204 l przez Soul
Opublikowano 18 lipca 20204 l 12 minut temu, XM. napisał: Ale głowę tylko czy lapy/nogi? Lapska. Widzialem tez gifa jak leb ktos odcinal, nie wiem jak nozki. Lapy lataja wlasnie od tych niebieskich ciosow jak sa zabojcze.
Opublikowano 18 lipca 20204 l 16 godzin temu, YETI napisał: Ktoś wcześniej pytał o program do gifów, share factory pozwala na tworzenie gifów z zapisanego gameplayu z PS4. Pytanie było o dobrą jakość, a tego w gifach Share brakuje.
Opublikowano 18 lipca 20204 l Jak otwieracie drzwi? bo ja je rozcinam w drobny mak :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Opublikowano 18 lipca 20204 l Kolejny raz mam problem że jak nie ustawie jasności tv (lg b8) i gry to albo za wyblakłe albo za ciemno w nocy/pomieszczeniach albo za jasno w dzień. Poprzednio chyba w Gearsach 5 mnie tak to drażniło. Fajne jest to co ktos napisał powyżej- wiadomo co sie dostaje po misji. I misje które mimo prostej fabuly chce się robić
Opublikowano 18 lipca 20204 l Oczywiscie nie bylbym soba jakbym juz filmiku nie zrobil xd @XM. 39 sekunda, dekapitacja
Opublikowano 18 lipca 20204 l Jest w tej gierce jakaś większa wiocha/miasto czy tylko takie z 3 domkami na krzyż?
Opublikowano 18 lipca 20204 l I pyk 4 godzinki wczoraj zleciało na luzie. Dzisiaj znowu się ładna sesyjka szykuje - gierka wciąga Swoją drogą ładny zaskok miałem gdy w czasie jednej z misji pobocznych wpadłem na Mongołów, a wśród nich zaatakowało mnie takie bydle: Nawet nie wiedziałem jak do gnoja podejść za pierwszym razem.
Opublikowano 18 lipca 20204 l 5 minut temu, Cedric napisał: I pyk 4 godzinki wczoraj zleciało na luzie. Dzisiaj znowu się ładna sesyjka szykuje - gierka wciąga Swoją drogą ładny zaskok miałem gdy w czasie jednej z misji pobocznych wpadłem na Mongołów, a wśród nich zaatakowało mnie takie bydle: Pokaż ukrytą zawartość Nawet nie wiedziałem jak do gnoja podejść za pierwszym razem. Tak jak do samych mongolow, j(pipi)ac ich katanami.
Opublikowano 18 lipca 20204 l Ktoś pisał wcześniej o z(pipi)anym hdrze, nie potwierdzam. Gra niesamowicie zyskuje w tym trybie, bez HDR to jest strasznie pastelowo, tak samo było w RDR2.
Opublikowano 18 lipca 20204 l 1 godzinę temu, Soul napisał: Te niebieskie specjalne ciosy, wczoraj się jednego nauczyłem trójkąt plus kółko, rączki latają aż miło Mało tego jak to inni widzą od razu są obsrani fajna animacja, no (pipi)a GOTY jak nic! No wczoraj to kwiklem jak jeden z drugim wypychali się wzajemnie cofając się w strachu równocześnie. To mówicie ze ten trójkąt i kółko tną rączki i nóżki? Fajny ten hard...taki nie za łatwy. Wczoraj dwa razy spotkałem a chyba z 5 mongolow z włóczniami podczas swobodnej eksploracji no i wpierdy mi spuścili xD
Opublikowano 18 lipca 20204 l Czy gra jakoś nagradza bezcelową eksplorację mapy? Albo inaczej. Jest tu dużo opcjonalnych znajdziek i sekretów coś jak w Zelda BOTW gdzie samo łażenie było super wciągające? Pytam jako gość co chyba nie ukończył nigdy gry open world poza Zeldą właśnie.
Opublikowano 18 lipca 20204 l 13 minut temu, devilbot napisał: Czy gra jakoś nagradza bezcelową eksplorację mapy? Albo inaczej. Jest tu dużo opcjonalnych znajdziek i sekretów coś jak w Zelda BOTW gdzie samo łażenie było super wciągające? Pytam jako gość co chyba nie ukończył nigdy gry open world poza Zeldą właśnie. Jest super wciągające i to jak ch#lera. Prolog mnie nie zachwycił, bo był liniową gierką i w sumie wiele mechanik porównywałem do liniowego mesjasza od ND, który wszystko to robił lepiej, ale jak się świat otworzył Nawet nie mam ochoty tu biegać, idę sobie powolnym tempem, patrząc na to, jak stopy Jina unoszą liście przy każdym kroku, czy jak mu sie sandałki brudzą od błota... No i świetnie jest ten świat skonstruowany bez znaczników, tylko z tymi hintami w postaci lisów/ptaków i prowadzącym nas wiatrem - kapitalnie się to zwiedza, a samo zwiedzanie oprócz wartości czysto estetycznych, daje nam również wymierne korzyści w postaci upgrade'ów, części ubioru itp. Od czasu RDRII nie miałem takiego open-worlda, w którym oprócz wykonywania zadań, chciało się po prostu być i żyć... Jest tu coś magicznego, baśniowego i relaksującego. Edytowane 18 lipca 20204 l przez Wredny
Opublikowano 18 lipca 20204 l Każda miejscówka tutaj wygląda jak pięknie namalowany obraz. Złoty Las przy zachodzie słońca, boże :o
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.