Opublikowano 9 grudnia 20213 l Już wiem dlaczego nóg nie widać, wszystko przez ustawienia fov, standardowo masz na 78 i tu już widać, ale już powyżej tego progu to nogi znikają.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Ile jest różnych środowisk w grze? Bo na gameplayach ciągle tylko Kanadę i bazy pokazywali.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Ile jest różnych środowisk w grze? Bo na gameplayach ciągle tylko Kanadę i bazy pokazywali. W mp są mapy pustynne wiec mam nadzieje ze będzie zróżnicowanie bo ciagle las góry i zamkniete bazy lipa
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Kurde dobre te halo. Open world dobrze zrobiony, misje jeszcze lepsze. Rzadko się trafia openworld z fajnym gameplayem. Mam mokro jak Chief rozmawia z Weapon i rzuca one linery
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Tne open world wkkurwia własnie. Wyszedłem z podziemi i nayebalo znaczników jak w FC. Mam nadzieje że dalej główna oś będzie dość skondensowana bo strzela się wyśmienicie.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Grappleshot to jest to czego potrzebowała ta gra. Jest nie tylko super narzedziem do przemieszczania sie, ale tez pomaga w walce. Wybuchowy kanister gdzies w poblizu, a nie mozesz ruszyc sie zza oslony? Cyk, przyciagasz go i rzut. Jacķal ma tarcze? Jeb go linka i darmowy headshot wchodzi. Gearsy powinny tez dostac linke
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Autor Gram już jakieś 10h i dopiero co skończyłem 4 misję xd Eksploruje każdy kąt, zaliczam każdy znacznik na mapie. Otwarty świat w Halo+model strzelania+ AI przeciwników+ linka= Najebałem też kilkadziesiąt screenów xd nie jest to najpiękniejsza gra, ale atmosfera i klimat tego zachwyca i co chwila zatrzymuje się by podziwiać widoczki.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l 18 minut temu, LiŚciu napisał: Tne open world wkkurwia własnie. Wyszedłem z podziemi i nayebalo znaczników jak w FC. Mam nadzieje że dalej główna oś będzie dość skondensowana bo strzela się wyśmienicie. Całe trzy. W tym jeden od fabularnej misji. Chcesz to lec same główne Edit...no teraz trochę więcej tych misji wpadło xD Wrescie 117 jest fajnie napisany. Ogólnie pod względem narracji jest bardzo dobrze. Trochę bolą te przerywniki ale to nic przy tym co oferuje gameplay Edytowane 9 grudnia 20213 l przez Szymek
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Problem z linką jest taki, że jest za dobra. Po co zmieniac na coś innego? Mogli dac osobny przycisk tylko dla linki, a pozostałe przedmioty pod inny ;p
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Tak, skille są trochę bez sensu na padzie ogarnięte, przy jednym bossie kombinacje skillami było turbo głupie.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l 4 minuty temu, Faka napisał: Niech zrobią jakiś crossover Doom X Halo. Ja bym widział kiedyś Gearsy w FPP od jednego ze studiów Bethesdy. HI wygląda świetnie ale niektóre detale rozwalają system i to w sandboxie/crossgenie
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Glowny watek fabularny ukonczony. Im dalej tym lepiej. Troche nierowno, ale na pewno bardziej mi podpasilo niz SP z H4 i H5. Pozostaje teraz podczyscic reszte i odhaczone. Udalo sie wczoraj przed 19 skonczyc weekly challanges pod MP, wiec bylo sporo czasu na pogranie Zabraklo troche epickosci, ale ma potencjal do dalszego rozwoju. Czekam na kolejne rozwiniecie kampanii Maly speed run zrobiony
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Gunplay miodzio. AI nie wiem czy nie najlepsze w serii. Linka petarda. Grafika w 4K/60 BDB.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Gra się wspaniale świetne wprowadzenie w świat, mapa zacna ale gunplay i gameplay to top tej serii. Mam wrażenie że wróciła ta magia Bungie z oryginalnej trylogii. Absolutnie ŚWIETNIE AI wrogów, warto też korzystać z marines bo są bardzo użyteczni. Świetna fizyka. Póki co walczyłem z dwoma bossami i te pojedynki zrobiły na mnie większego banana niż jakakolwiek walka z Halo 4/5. Linka to genialny pomysł był, aczkolwiek żonglerka zdolnościami rzeczywiście upierdliwa. Podobają mi się dialogi i Master Chief jakoś tak zyskał więcej charyzmy. Nie jest niemową jak w Halo 1-3 ale też nie jest flejowaty jak z 4-5. Jego powiedzenia są w sam raz. Póki co jedynie do czego się przyczepię to że nie widać nóg (ale już odciski stóp tak) i animacje twarzy w 30fps, obie re rzeczy są mocno dziwne i sprawiają wrażenie jakby ktoś zapomniał to spatchować.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l No jest trochę graficznych pierdów, które irytują. Mam nadzieję, że kolejne odsłony kampanii przyjdą z odświeżoną grafiką pod XsX.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Gra się wspaniale świetne wprowadzenie w świat, mapa zacna ale gunplay i gameplay to top tej serii. Mam wrażenie że wróciła ta magia Bungie z oryginalnej trylogii. Absolutnie ŚWIETNIE AI wrogów, warto też korzystać z marines bo są bardzo użyteczni. Świetna fizyka. Póki co walczyłem z dwoma bossami i te pojedynki zrobiły na mnie większego banana niż jakakolwiek walka z Halo 4/5. Linka to genialny pomysł był, aczkolwiek żonglerka zdolnościami rzeczywiście upierdliwa. Podobają mi się dialogi i Master Chief jakoś tak zyskał więcej charyzmy. Nie jest niemową jak w Halo 1-3 ale też nie jest flejowaty jak z 4-5. Jego powiedzenia są w sam raz. Póki co jedynie do czego się przyczepię to że nie widać nóg (ale już odciski stóp tak) i animacje twarzy w 30fps, obie re rzeczy są mocno dziwne i sprawiają wrażenie jakby ktoś zapomniał to spatchować.Ktoś już pisał, trzeba fov ustawić na 78 i widać nogi, jeden punkt wyżej i znikają.
Opublikowano 10 grudnia 20213 l Autor swoją drogą otwarty świat w Halo sprawdza się świetnie moim zdaniem. Aktywności poboczne to klisza klisz, czyli ratowanie marines i odbijanie baz. Ale gameplay i cała konstrukcja świata czyli to jak się można zajebiście po nim poruszać sprawia że tak jak pisałem czyszczę każdy znacznik na mapie i zaglądam w każdy kąt, co raczej nigdy mi się nie zdarza w open worldach. No i sam inspirowany w oczywisty sposób Halo Combat Evolved świat wygląda pięknie, i co chwila zatrzymuje się by chłonąć widoczki. Spoiler
Opublikowano 10 grudnia 20213 l Jestem na samym początku, ale genialna jest ta kampania - puszczanie „oczka” do weteranów serii, mniam!
Opublikowano 10 grudnia 20213 l Pytanie, nie ma tu dasha? Bo jeśli nie, to jednak movement postaci lepszy w 5. Brakuje mi takiego dynamicznego zrywu na minimalnym dystansie. Edytowane 10 grudnia 20213 l przez SnoD
Opublikowano 10 grudnia 20213 l Autor dash odblokowuje się w ramach kampanii jako element wyposażenia jak linka czy sensor ruchu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.