Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

Opublikowano

Już wiem dlaczego nóg nie widać, wszystko przez ustawienia fov, standardowo masz na 78 i tu już widać, ale już powyżej tego progu to nogi znikają.

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 533,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano

Ile jest różnych środowisk w grze? Bo na gameplayach ciągle tylko Kanadę i bazy pokazywali. 

Opublikowano
Ile jest różnych środowisk w grze? Bo na gameplayach ciągle tylko Kanadę i bazy pokazywali. 

W mp są mapy pustynne wiec mam nadzieje ze będzie zróżnicowanie bo ciagle las góry i zamkniete bazy lipa
Opublikowano

Kurde dobre te halo. Open world dobrze zrobiony, misje jeszcze lepsze. Rzadko się trafia openworld z fajnym gameplayem. Mam mokro jak Chief rozmawia z Weapon i rzuca one linery :banderas:

Opublikowano

Tne open world wkkurwia własnie. Wyszedłem z podziemi i nayebalo znaczników jak w FC. Mam nadzieje że dalej główna oś będzie dość skondensowana bo strzela się wyśmienicie. 

 

 

Opublikowano

Grappleshot to jest to czego potrzebowała ta gra. Jest nie tylko super narzedziem do przemieszczania sie, ale tez pomaga w walce. Wybuchowy kanister gdzies w poblizu, a nie mozesz ruszyc sie zza oslony? Cyk, przyciagasz go i rzut. Jacķal ma tarcze? Jeb go linka i darmowy headshot wchodzi. Gearsy powinny tez dostac linke :shotgun:

Opublikowano
  • Autor

Gram już jakieś 10h i dopiero co skończyłem 4 misję xd Eksploruje każdy kąt, zaliczam każdy znacznik na mapie. 

 

Otwarty świat w Halo+model strzelania+ AI przeciwników+ linka= :banderas:

 

Najebałem też kilkadziesiąt screenów xd nie jest to najpiękniejsza gra, ale atmosfera i klimat tego zachwyca i co chwila zatrzymuje się by podziwiać widoczki.

Opublikowano
18 minut temu, LiŚciu napisał:

Tne open world wkkurwia własnie. Wyszedłem z podziemi i nayebalo znaczników jak w FC. Mam nadzieje że dalej główna oś będzie dość skondensowana bo strzela się wyśmienicie. 

 

 

Całe trzy. W tym jeden od fabularnej misji. Chcesz to lec same główne :)

Edit...no teraz trochę więcej tych misji wpadło xD

 

Wrescie 117 jest fajnie napisany. Ogólnie pod względem narracji jest bardzo dobrze. Trochę bolą te przerywniki ale to nic przy tym co oferuje gameplay :banderas:

 

Edytowane przez Szymek

Opublikowano

Problem z linką jest taki, że jest za dobra. Po co zmieniac na coś innego? Mogli dac osobny przycisk tylko dla linki, a pozostałe przedmioty pod inny ;p

Opublikowano

Niech zrobią jakiś crossover Doom X Halo. 

Opublikowano
4 minuty temu, Faka napisał:

Niech zrobią jakiś crossover Doom X Halo. 

Ja bym widział kiedyś Gearsy w FPP od jednego ze studiów Bethesdy.

 

HI wygląda świetnie ale niektóre detale rozwalają system i to w sandboxie/crossgenie

 

FGKZCyrWYAErjqm?format=jpg&name=large

FGKZC3wXMAYl_mj?format=jpg&name=large

FGK94BPXEAQY37M?format=jpg&name=large

FGHiuKJXsAANZYf?format=jpg&name=large

 

:obama:

 

Opublikowano

Glowny watek fabularny ukonczony. Im dalej tym lepiej. Troche nierowno, ale na pewno bardziej mi podpasilo niz SP z H4 i H5.

Pozostaje teraz podczyscic reszte i odhaczone. Udalo sie wczoraj przed 19 skonczyc weekly challanges pod MP, wiec bylo sporo czasu na pogranie ;)
Zabraklo troche epickosci, ale ma potencjal do dalszego rozwoju. Czekam na kolejne rozwiniecie kampanii ;)

 

image.png

Maly speed run zrobiony :P

Opublikowano

Gunplay miodzio. AI nie wiem czy nie najlepsze w serii. Linka petarda. Grafika w 4K/60 BDB. 

Opublikowano

Gra się wspaniale :banderas: świetne wprowadzenie w świat, mapa zacna ale gunplay i gameplay to top tej serii. Mam wrażenie że wróciła ta magia Bungie z oryginalnej trylogii. Absolutnie ŚWIETNIE AI wrogów, warto też korzystać z marines bo są bardzo użyteczni. Świetna fizyka. Póki co walczyłem z dwoma bossami i te pojedynki zrobiły na mnie większego banana niż jakakolwiek walka z Halo 4/5. Linka to genialny pomysł był, aczkolwiek żonglerka zdolnościami rzeczywiście upierdliwa. 

 

Podobają mi się dialogi i Master Chief jakoś tak zyskał więcej charyzmy. Nie jest niemową jak w Halo 1-3 ale też nie jest flejowaty jak z 4-5. Jego powiedzenia są w sam raz.

 

Póki co jedynie do czego się przyczepię to że nie widać nóg (ale już odciski stóp tak) i animacje twarzy w 30fps, obie re rzeczy są mocno dziwne i sprawiają wrażenie jakby ktoś zapomniał to spatchować.

Opublikowano

No jest trochę graficznych pierdów, które irytują. Mam nadzieję, że kolejne odsłony kampanii przyjdą z odświeżoną grafiką pod XsX.

Opublikowano
Gra się wspaniale :banderas: świetne wprowadzenie w świat, mapa zacna ale gunplay i gameplay to top tej serii. Mam wrażenie że wróciła ta magia Bungie z oryginalnej trylogii. Absolutnie ŚWIETNIE AI wrogów, warto też korzystać z marines bo są bardzo użyteczni. Świetna fizyka. Póki co walczyłem z dwoma bossami i te pojedynki zrobiły na mnie większego banana niż jakakolwiek walka z Halo 4/5. Linka to genialny pomysł był, aczkolwiek żonglerka zdolnościami rzeczywiście upierdliwa. 
 
Podobają mi się dialogi i Master Chief jakoś tak zyskał więcej charyzmy. Nie jest niemową jak w Halo 1-3 ale też nie jest flejowaty jak z 4-5. Jego powiedzenia są w sam raz.
 
Póki co jedynie do czego się przyczepię to że nie widać nóg (ale już odciski stóp tak) i animacje twarzy w 30fps, obie re rzeczy są mocno dziwne i sprawiają wrażenie jakby ktoś zapomniał to spatchować.

Ktoś już pisał, trzeba fov ustawić na 78 i widać nogi, jeden punkt wyżej i znikają.
Opublikowano
  • Autor

swoją drogą otwarty świat w Halo sprawdza się świetnie moim zdaniem. Aktywności poboczne to klisza klisz, czyli ratowanie marines i odbijanie baz. Ale gameplay i cała konstrukcja świata czyli to jak się można zajebiście po nim poruszać sprawia że tak jak pisałem czyszczę każdy znacznik na mapie i zaglądam w każdy kąt, co raczej nigdy mi się nie zdarza w open worldach.

 

No i sam inspirowany w oczywisty sposób Halo Combat Evolved świat wygląda pięknie, i co chwila zatrzymuje się by chłonąć widoczki.

20211209_141831.thumb.jpg.4f9eca6f43ef49aa1e3c1c00a639eb9b.jpg

Spoiler

20211209_142206.thumb.jpg.71d92c8060cfc99b0747709c49e0d754.jpg

20211209_142214.thumb.jpg.69d953c0cec0a8465618b74f15b1e8a0.jpg

 

 

 

Opublikowano

Jestem na samym początku, ale genialna jest ta kampania - puszczanie „oczka” do weteranów serii, mniam! :banderas:

Opublikowano

Pytanie, nie ma tu dasha? Bo jeśli nie, to jednak movement postaci lepszy w 5. Brakuje mi takiego dynamicznego zrywu na minimalnym dystansie.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
  • Autor

dash odblokowuje się w ramach kampanii jako element wyposażenia jak linka czy sensor ruchu

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.