Opublikowano 18 lutego18 lut A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy
Opublikowano 18 lutego18 lut W typie Gearsow 5 - dystanse są względnie krótkie, a większa otwartość świata pozwala pokazac w pełnej krasie ten typowy dla Halo styl ciężkiego, wielkiego uzbrojenia czy pojazdów. Linka też bardzo pomaga poruszać się szybciej niż kiedykolwiek, a niektóre momenty z kampanii (pewna walka z bossem ) to top tej generacji. Nie ma co słuchać hejterów, kawał porządnej gry.
Opublikowano 18 lutego18 lut 14 minut temu, Homelander napisał(a): A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy To nie jest otwarty świat, bardziej pół-otwarte całkiem spore liniowe etapy. Nie wszędzie też jest dostęp od razu - odblokowują się z czasem. Warto sprawdzić bo gameplay mistrzowski. Singiel ma pewne mankamenty, ale mi się grało generalnie super i wciągnąłem całą grę ciągiem. Edytowane 18 lutego18 lut przez SnoD
Opublikowano 18 lutego18 lut Autor 53 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem. Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1. Chuj wam na kurwę 343i. Te kontrowersje z singlem z pierwszej prezentacji, jakoś nie przeszkodziły grze zebrać bardzo dobre recenzje i rekordowej popularności po premierze (jakieś ćwierć miliona grających jednocześnie na samym Steamie). Problemy zaczęły się po premierze, kiedy 343 nie było w stanie szybko i regularnie wypuszczać nowej zawartości, co jest kluczowe jeśli chcesz zatrzymać graczy przy GAASie.
Opublikowano 18 lutego18 lut Autor 24 minuty temu, Homelander napisał(a): A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy Jak zastanawiasz się jak wypada owarty świat w Halo to wyobraź sobie najlepsze misję z Halo:CE jak Halo albo Silent Cartographer rozciągnięte na kilkanaście godzin. Z jednej strony zajebiście, bo to uwielbiane przez graczy misje, z drugiej strony jest to jednocześnie największa wada Infinite, bo cała gra męczy ten sam schemat do tego stopnia aż staję się męczący. Ten gameplay w otwartym świecie, z pojazdami, ratowaniem marines, swoboda jaką daje gra w podejściu do starcia, po prostu pasuje, bo zawsze pasował do Halo.
Opublikowano 19 lutego19 lut Single jest fajne, bardzo miło się grało. Polecam. Ciekawe czy doczekamy się następnej częsci
Opublikowano 19 lutego19 lut Autor na pewno się doczekamy. Tylko pewnie szykuje się kolejny soft reboot jak w przypadku każdego Halo od 343/Halo studios.
Opublikowano 19 lutego19 lut Godzinę temu, ASX napisał(a): na pewno się doczekamy. Tylko pewnie szykuje się kolejny soft reboot jak w przypadku każdego Halo od 343/Halo studios. Wiesz bardziej mi chodzi, że większość na forum ma koło 40 xd
Opublikowano 19 lutego19 lut W dniu 18.02.2025 o 11:13, Paolo de Vesir napisał(a): Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem. Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1. Chuj wam na kurwę 343i. a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła.
Opublikowano 19 lutego19 lut 13 minut temu, MaZZeo napisał(a): a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła. Regularnie już nie, ale poświęciłem na tę grę sporo czasu na konsoli i pewnie paręnaście godzin na Steamie. Nie wiem czy tutaj mnie nie zawodzi pamięć, ale w takim Halo 5 również w lata po premiery regularnie grałem rankedy, a tutaj jest nędza. Po wielu tygodniach trzymania jej „na wszelki wielki” z najszczerszym bólem serca wyleciała z dysku.
Opublikowano 19 lutego19 lut No i sam widzisz, odpuściłeś więc dlaczego się dziwisz że inni odpuścili? Sorry to nie czasy Halo 3 albo Halo Reacha gdzie były 4-5 gier z sensownym multi na krzyż więc o każdej porze dnia i nocy miałeś mnóstwo graczy. Gra nadal jest z resztą wspierana, a zapewne teraz głównie hamburgery w godzinach wieczornych grają wiec szukaj szczęścia wtedy.
Opublikowano 19 lutego19 lut Ostatnio to doszło do jakiegoś powrotu i sporo mają wrzucić w następnych tygodniach. Chyba szykują się na ps5
Opublikowano 19 lutego19 lut Autor Wątpię developing Infinite i Slipspace jest już niemal całkowicie porzucony. A gra od dłuższego czasu jest na kroplówce z contentem robionym w Forge'u. Do dziś Infinite nie dostało też zawartości która była w plikach gry jeszcze przed premierą jak Falcon i nowy shotgun. Widać że od dłuższego czasu cała para idzie już tam w te projekty na Unrealu.
Opublikowano 19 lutego19 lut Jezusie, jeśli to będzie na UE5 to już w ogóle koszmar. xd Przez chwilę liczyłem, że może faktycznie na PS5 trafi Infinite co zapewniłoby dopływ graczy do multi, ale będzie to pewnie MCC - bez sensu wydawać coś od części szóstej.
Opublikowano 19 lutego19 lut Autor Tak, będzie MCC, a potem pewnie dopiero ten remake CE na UE5 trafi na PS5
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.