Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

Opublikowano

A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 554 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano

W typie Gearsow 5 - dystanse są względnie krótkie, a większa otwartość świata pozwala pokazac w pełnej krasie ten typowy dla Halo styl ciężkiego, wielkiego uzbrojenia czy pojazdów. Linka też bardzo pomaga poruszać się szybciej niż kiedykolwiek, a niektóre momenty z kampanii (pewna walka z bossem :fsg:) to top tej generacji.

 

Nie ma co słuchać hejterów, kawał porządnej gry.

Opublikowano
14 minut temu, Homelander napisał(a):

A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy

 

To nie jest otwarty świat, bardziej pół-otwarte całkiem spore liniowe etapy. Nie wszędzie też jest dostęp od razu - odblokowują się z czasem.

 

Warto sprawdzić bo gameplay mistrzowski. Singiel ma pewne mankamenty, ale mi się grało generalnie super i wciągnąłem całą grę ciągiem.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
  • Autor
53 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem.

 

Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1.

 

Chuj wam na kurwę 343i.

Te kontrowersje z singlem z pierwszej prezentacji, jakoś nie przeszkodziły grze zebrać bardzo dobre recenzje i rekordowej popularności po premierze (jakieś ćwierć miliona grających jednocześnie na samym Steamie). Problemy zaczęły się po premierze, kiedy 343 nie było w stanie szybko i regularnie wypuszczać nowej zawartości, co jest kluczowe jeśli chcesz zatrzymać graczy przy GAASie. 

 

 

Opublikowano
  • Autor
24 minuty temu, Homelander napisał(a):

A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy

Jak zastanawiasz się jak wypada owarty świat w Halo to wyobraź sobie najlepsze misję z Halo:CE jak Halo albo Silent Cartographer rozciągnięte na kilkanaście godzin. Z jednej strony zajebiście, bo to uwielbiane przez graczy misje, z drugiej strony jest to jednocześnie największa wada Infinite, bo cała gra męczy ten sam schemat do tego stopnia aż staję się męczący. 

Ten gameplay w otwartym świecie, z pojazdami, ratowaniem marines, swoboda jaką daje gra w podejściu do starcia, po prostu pasuje, bo zawsze pasował do Halo.

 

Opublikowano

Single jest fajne, bardzo miło się grało. Polecam. Ciekawe czy doczekamy się następnej częsci

Opublikowano
  • Autor

na pewno się doczekamy. Tylko pewnie szykuje się kolejny soft reboot jak w przypadku każdego Halo od 343/Halo studios. 

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał(a):

na pewno się doczekamy. Tylko pewnie szykuje się kolejny soft reboot jak w przypadku każdego Halo od 343/Halo studios. 

Wiesz bardziej mi chodzi, że większość na forum ma koło 40 xd

Opublikowano
W dniu 18.02.2025 o 11:13, Paolo de Vesir napisał(a):

Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem.

 

Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1.

 

Chuj wam na kurwę 343i.

 

a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła.

Opublikowano
13 minut temu, MaZZeo napisał(a):

a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła.


Regularnie już nie, ale poświęciłem na tę grę sporo czasu na konsoli i pewnie paręnaście godzin na Steamie. Nie wiem czy tutaj mnie nie zawodzi pamięć, ale w takim Halo 5 również w lata po premiery regularnie grałem rankedy, a tutaj jest nędza. Po wielu tygodniach trzymania jej „na wszelki wielki” z najszczerszym bólem serca wyleciała z dysku. :( 

 

image.jpg

Opublikowano

No i sam widzisz, odpuściłeś więc dlaczego się dziwisz że inni odpuścili? Sorry to nie czasy Halo 3 albo Halo Reacha gdzie były 4-5 gier z sensownym multi na krzyż więc o każdej porze dnia i nocy miałeś mnóstwo graczy. Gra nadal jest z resztą wspierana, a zapewne teraz głównie hamburgery w godzinach wieczornych grają wiec szukaj szczęścia wtedy. 

Opublikowano
  • Autor

Wątpię developing Infinite i Slipspace jest już niemal całkowicie porzucony. A gra od dłuższego czasu jest na kroplówce z contentem robionym w Forge'u. Do dziś Infinite nie dostało też zawartości która była w plikach gry jeszcze przed premierą jak Falcon i nowy shotgun.  

 

Widać że od dłuższego czasu cała para idzie już tam w te projekty na Unrealu. 

Opublikowano

Jezusie, jeśli to będzie na UE5 to już w ogóle koszmar. xd Przez chwilę liczyłem, że może faktycznie na PS5 trafi Infinite co zapewniłoby dopływ graczy do multi, ale będzie to pewnie MCC - bez sensu wydawać coś od części szóstej.

Opublikowano
  • Autor

Tak, będzie MCC, a potem pewnie dopiero ten remake CE na UE5 trafi na PS5

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Halo devs reportedly unhappy about the next game amid layoffs

In another report emerging from Microsoft's layoffs, Halo Studios is said to have lost several employees. Tensions are apparently high within the studio, and the Halo devs are reportedly unhappy with the quality of the next game.

The report sheds light on increased tensions within the studio, with one employee reportedly saying: "I'm personally super pissed that Phil's email to us bragged about how this was the most profitable year ever for Xbox in the same breath as pulling the lever. I wasn't sure what part of that I was supposed to be proud about."

It sounds like things were far from smooth within the developer prior to Microsoft's announcement last week, either, as the source says they "Don't think anybody is really happy about the quality of the product right now. There's been a lot of tension and pep talks trying to rally folks to ship."

Potraktowanie tej serii przez MS od czasu H: Reach powinno zostać książką rotfl

Opublikowano

Czyli to jednak nie silnik jest problemem, jak po przejściu na unreala dalej mają problem z jakością gry, może za rok wyjebią wszystkich partaczy z 343 to nie będą się już wkurzać na maile od phila

Opublikowano

Raczej po przejściu na UE5 będzie jeszcze gorzej. Mieli GAASa w legendarnym IP i nic z tego nie wyszło, bo chociaż jest dzisiaj na większej ilości niż poprzedniczka to jest kompletnie martwa. :/ Wielkie dzięki Microsofta!!

Opublikowano
1 godzinę temu, wojtas011 napisał(a):

Czyli to jednak nie silnik jest problemem, jak po przejściu na unreala dalej mają problem z jakością gry, może za rok wyjebią wszystkich partaczy z 343 to nie będą się już wkurzać na maile od phila

Powinni byli ich już dawno wyjebać, nie wiem po co im dają czwartą szansę żeby znowu zrobili paździerz. Widocznie microsoftowi nie zależy na marce

Opublikowano
38 minut temu, Ukukuki napisał(a):

Od 4 tendencja spadkowa, czasem trzeba pozwolić danej marce umrzeć w spokoju. I mówię to jako fan.

Pod względem multi wciąż nie widzę lepszego tytułu na rynku FPS. Dlatego w czasach kolejnych sezonów Fortnite’a, CoDa i Apexów z TTK na poziomie .5s i kolejnych ich klonów (nadzieję iziego pokładane w xDefiant xD) spadek popularności Halo boli tym bardziej.

Opublikowano
  • Autor

Niech robią, sam fakt że seria już nigdy nie będzie tak legendarna i popularna jak w czasach Halo 1-Halo 4, nie oznacza że nowe nowe części to wciąż bardzo dobre gry

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.