Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzałem wszystkie materiały z gameplayem i aż zęby bolą jak się widzi jak grają ci redaktorzy (szczególnie ten IGN), ale same wrażenia są zaskakująco pozytywne. Mówią o tym że czuć tu ducha Combat Evolved, otwarta struktura wydaje się działać po tych 4 godzinach jakie mieli okazje zagrać i że nie jest to jednak jak wielu żartowało Far Cry: Halo

 

 

nowe screenshoty

Zdjęcie

r/halo - Campaign screenshots - IGN

6djikjdl00z71.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=f2c8b8b98bba48510bce8041f6331e87b83b502b

r/halo - Campaign screenshots - IGN

Odnośnik do komentarza

Jak posłuchasz co mówią, to zapowiada się to mega struktura open worlda przypomina im serie Batmana Arkham a nie jakieś tam Far Cry i inne shity, MC nie lata i nie wykonuje głupich zadań i nie ma check listy do zrobienia ogólnie są mega na tak i nie mogą się doczekać aby zagrać. 

 

Jeszcze to Halo po zamyka mordy :) 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Moldar napisał:

Intensywna końcówka roku, Halo zapowiada się świetnie, oby te open world mnie nie znudził, ale chyba nie będzie z tym problemu.

Mam podobne odczucia, gra na dostępnych materiałach zapowiada się bardzo fajnie, ale mam obawy co do openworlda, przede wszystkim do jego różnorodności, bo na wszystkich gameplayach oglądam te same skały w otoczeniu tych samych drzew i baz.

 

Mam nadzieję i łudzę się że to celowy zabieg i 343 pokazuje nam lokacje z samego początku gry i jednak pełna wersja zaoferuje bardziej różnorodne lokacje w tym otwartym świecie. Bo inaczej będzie to najnudniejszy wizualnie open world jaki widziałem.

 

Na plus chociaż to że lokacje wewnątrz wyglądają spoko

Odnośnik do komentarza

To co widzimy to jakieś pierwsze 4h gry i raczej właśnie to tak wygląda jedyna różnica będzie w porze dnia i tym, że kosmos jest widoczny plus zwiedzenia czegoś ala "lochów", ponoć później mamy do czynienia z typowym Halo gdzie robi się bardziej korytarzowo, więc jak na 4h a pewno 8h jak będzie się chciało wylizać mapę  IMO powinno być OK.

 

Edytowane przez Lord Protector
Odnośnik do komentarza

Odpaliłem materiał w 4K i zastanawiałem się co jest nie tak z prezentacją tej gry, odniosłem wrażenie, że przeciwnicy nie współgrają z otoczeniem. Obejrzałem dokładniej i chyba wiem o co chodzi:

- broń (np. strzały z broni plazmowej) nie rzucają światła na otoczenie,

- otoczenie chyba nie rzuca żadnego wyraźnego cienia na przeciwników,

- przeciwnicy już z odległości kilkunastu metrów wyglądają jakby byli wyświetlani w modelach z mniejszą liczbą polygonów (szczególnie Bruty),

- nie ma chyba żadnego cieniowania przeciwników.

 

Oby to tak ostatecznie nie wyglądało -_- 

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...