Skocz do zawartości

Bayonetta 3


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde gdzie ci wszyscy fani liczenia klatek byli, kiedy mieli Vitę i jakoś dziwnym trafem nie było tutaj liczenia klatek i porównywania z dużymi konsolami jakie wtedy były, jeszcze by się zdziwili ile tam było klatek i pikseli ale dziwnym trafem tego nie robili nigdy.

 

Dopiero włączyłem grę, tak mnie odstraszyło to jęczenie. Dobrze że od razu nie sprzedałem hehe.

 

Na razie same scenki z sekundowymi przerwami na granie. Ale jak już zaczęła się walka, to ginąłem w ciągu 5 sekund lol. Jednak człowiek się odzwyczaił przez te 10 lat hehe. Nowe mechanizmy też są wprowadzane od początku bez wielkiej celebracji, aż się zastanawiam, które z nich są nowe, a które były zawsze tlylko zapomniałem.

Do scenek też trzeba się na powrót przyzwyczaić. W sumie przecież w poprzednich częściach też były godziny durnowatych scenek, w których niepowiązane tematy wylatują niz gruchy ni z pietruchy, ale jednak człowiek się odzwyczaił, że to jest AŻ TAKIE. 

 

Ogólnie to plus, ale aż dziwne, że gra nie pokazuje samouczków prawie niczego, tak się dzisiaj nie robi hehe. Np. zdobywamy lizaka i nie ma żadnego napisu konkretnie jak te lizaki działają. Także nowe rzeczy są staroszkolnie lekko do domyślenia się. Podszedłem do pierwszego nifelheimu i NIE UMIEM? Jest jakiś samouczek jak ja mam wykonać to złapanie zębami potwora i rzucenie nim?

 

 

Technicznie kilka rzeczy na razie uderza bardziej niż piksele. Np. mix dźwięku. Bardzo dziwny. Serio nie pamiętam kiedy ostatnio włączyłem grę i tak kompletnie czułem że głosy i odgłosy postaci są gdzieś płasko z oddali jak w tanim anime. Nie wiem o co chodzi... wiem że jest dziwnie i mnie to męczy.

Ogólnie gra wygląda i brzmi dziwnie, nie wiem... rzeczy nie ruszają się tak jak powinny, kamera, efekty na powierzchni modeli, ruchy itd. 

Odnośnik do komentarza

Kurde no, zaje'bista jest ta gra. Wygląda cienko, ale nie można powiedzieć, że treść nie jest większa niż na Xboksie 360 mdr, większe lokacje, różnice rozmiarów, w drugim rozdziale już jakaś destrukcja otoczenia, z czasem sporo innych detali. Bardzo wiele się nie zmieniło, ale trochę tak.

 

Rozwala mnie to połączenie tempa gry z przywiązaniem do różnych detali. Bayonetta jest taka szczęśliwa jak znajdzie żabkę czy kruczka. Przeszedłem drugi raz pierwszy rozdział i byłem zaskoczony, że nadal dobrych kilku rzeczy nie znalazłem. 

 

No i oczywiście walki, możliwości są ogromne, mogę w nieskończoność. Najlepsze walki jakie stworzono.

 

Nie-zboczuchy nie wiedzą co tracą...

 

 

  • This 2
Odnośnik do komentarza

Zawalone zatoki, większość weekendu w wyrze, a dziecko i tak woli żonę gnębić więc miałem czas ;P

 

Tak czy inaczej gra jest dość długa. Ma mnóstwo pomysłów na urozmaicenie rozgrywki i człowiek cały czas był ciekaw co będzie dalej. Tylko sam początek nie sprawia dobrego wrażenia, głównie przez techniczną stronę.

 

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Też robiłem takie fotki bo tak bardzo byłem zniesmaczony wyglądem i frameratem tej gry. Nawet odpaliłem jedynkę by zdyskredytować trojeczkę. 

 

A i tak wyszło na to, że 3 część zżera i wysrywa obie poprzednie części. Najlepsza gra akcji od czasów Metal Gear Rising. No ale ja nie byłem psychofanem poprzedniech części. Były dla mnie tylko albo nawet aż świetne.

 

3>2/1

 

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Ins napisał:

Minęło już kilka dni od premiery i tak mało opinii? Każdy olał po prologu czy tak mało ludzi kupiło?  

Wybrali najgorszy możliwy moment na premierę dla mnie, bo musiałem wyjechać do rodzinki na wszystkich świętych, a tam siostrzenica nie odpuszcza mnie ani na krok i nie ma kiedy pograć :sadkek: Dopiero dzisiaj przysiądę porządniej.

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Ins napisał:

Też robiłem takie fotki bo tak bardzo byłem zniesmaczony wyglądem i frameratem tej gry. Nawet odpaliłem jedynkę by zdyskredytować trojeczkę. 

 

A i tak wyszło na to, że 3 część zżera i wysrywa obie poprzednie części. Najlepsza gra akcji od czasów Metal Gear Rising. No ale ja nie byłem psychofanem poprzedniech części. Były dla mnie tylko albo nawet aż świetne.

 

3>2/1

 

 

Gameplay to jedno, ale żeby ten sam deweloper zrobił grę, która chodzi i wygląda dużo gorzej niż port Bayonetty 2 z WiiU, to już jest ostry wałek. Nie dziwię się, że wszyscy inni wydawcy zrywają z nimi współpracę.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, SnoD napisał:

 

Gameplay to jedno, ale żeby ten sam deweloper zrobił grę, która chodzi i wygląda dużo gorzej niż port Bayonetty 2 z WiiU, to już jest ostry wałek. Nie dziwię się, że wszyscy inni wydawcy zrywają z nimi współpracę.

Około 7 h za mną i czuję zawód. Już pomijam tę słynną kwestię w ilu klatkach czy jakiej rozdzielczości Bayonetta 3 chodzi.

Design leveli jest z ery PS3. Pusto, recyklingowo i biednie. Fani bronią, że to przez ogromne monstra, które przywołujemy. Tylko, że te poziomy wyglądają tak bez względu na to czy walczymy czy zwiedzamy. Zresztą nie ma tutaj zbytnio czego zwiedzać. Dwójka pod tym względem jest lepszą pozycją. 

Poprzedniczka wydaje się większości z nas ładniejsza, bo miała jakieś kolorowe, urokliwe miejsca. Tutaj jest ciągle szaro i buro. Misje poboczne również mogli sobie darować. 

Odnośnik do komentarza

Nie sądzę żeby jakakolwiek możliwa we wszechświecie gra mogłaby teraz wyjść na Switcha i na forumie wywołać więcej komentarzy niż kilka o tym że Switch słaby i be.

 

Oni się ekscytują God of Warem xD. Inny styl.

 

Co myślicie o Violi? Jak na razie ciężko mi to idzie. Bez jaj najlepsza metoda żeby zrobić Witch Time to po prostu nawalanie bloku (co na joyconach jest dodatkowo męczące, choć oczywiście zmieniłem blok na ZR). Serio nabrałem wrażenia, że trójka w takich kwestiach mocno jedzie na kodzie z poprzedników, bo ten system wygląda na tak dużo mniej ogarnialny i nie ma tego płynnego, skalującego się do twojego stylu nawalania przycisków geniuszu jak sterowanie Bayonettą.

Ale może o to chodzi? Nie jestem specem od grania w gierki (wszystkie DMC i Bayo zrobiłem na Hardzie dość łatwo, ale w kompetytywne bijatyki czy Soulsy nie umiem grać), może jak ktoś umie to jest jakieś sedno i tak naprawdę da się cały czas blokować Violą i dostawać długie Witch Time'y? 

 

Po pewnym czasie uważam nadal tę postać za jednak bardziej irytację niż atrakcję.

Odnośnik do komentarza

Dobra, przeszedłem. Swietnie się grało, ale nawet odchodząc od standardowych narzekań czyli tragicznego fr i grafiki i ogólnej optymalizacji niczym jedynka na PS3 to najgorsza czesc.

Co mi się nie podobało:

- najgorsi bossowie w serii

- tragiczny design przeciwników i lokacji (wszędzie kitowcy i każdy przeciwnik w jednym wariancie kolorystycznym)

- brak podnoszenia broni

- minigra Jeanne 

- brak ekwipowania broni w dowolnym formacie 

- tragiczny ost na tle poprzednich część (zwłaszcza jedynki)

 

Co mi się podobało 

- jeszcze mniej qte

- nadal świetny system, dużo broni białych (choc boli brak porzucenie broni palnej prócz pistoletów)

- przywoływanie demonów na plus, eleganckie combosy można klepac

- walki z bossami, nowy patent kończący każda walkę z szefami

- viola jako postać z fajnym systemem, choć sama postać to jakaś porażka - jeśli ktoś uważał Dante za debila to Viola nie ma sobie równych.

 

Ogólnie to po prostu wydaje mi się, że w tej grafice i tej rozdzielczosci to co już by nie wymyślili twórcy to dwukolorystyczna paćka w 24 fpsach i designem oraz architektura gier z ps2 nie jest w stanie mnie ruszyć, mimo wielkich chęci twórców i przescigania się w "glupich" i niedorzecznych akcjach. W dwójce podczas walk z Lumenem to zdejmowałem obesrane majtki przez glowe, tutaj raz może zrobiłem "łał" pod wąsem.

 

 

Co mnie cieszy po przejściu - PG nadal potrafią zrobić dobrą grę, ale tutaj ewidentnie pokonał ich sprzęt i ograniczenia z tym związane.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...