Skocz do zawartości

Assetto Corsa Competizione

Featured Replies

  • Odpowiedzi 246
  • Wyświetleń 52,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • AC na ps4 do dzisiaj jest skopana w naszym rodzimym języku. Zawsze wychodząc z wyzwań wywala blue screen, ale wystarczy zmienić język konsoli na ang. i wszystko działa. Taki stan ma już chyba z 2 lata

  • Nowy gameplay z PS4 Pro.    

  • Typ się ściga w serii GT3.    

Opublikowano

Pięknie to wygląda. Na pewno kupię i będę grać wersję na Series X obok Gran Turismo 7 

Opublikowano

No właśnie czekam na jakieś inne video z ps5 bo dla mnie wyglada to dalej słabo a 60 fps na nowej konsoli już jest przecież. 

Opublikowano

A jak ma wyglądać na konsoli skoro masz zaawansowaną fizykę i dynamiczna pogodę na wszystkich torach?

Opublikowano
3 godziny temu, mattaman napisał:

A jak ma wyglądać na konsoli skoro masz zaawansowaną fizykę i dynamiczna pogodę na wszystkich torach?

Tak samo lub podobnie jak na PC czyli super ! 
 

Dynamiczna pogoda była już w Cars 2 
 

Edytowane przez RIfuk

Opublikowano

Widzę, że masz spore pojęcie o tym ile zasobów zabiera fizyka w takim tytule.

Opublikowano

I znowu usprawiedliwienie nieudolności programistów to samo co w przypadku GT7. Przykre 

Opublikowano
I znowu usprawiedliwienie nieudolności programistów to samo co w przypadku GT7. Przykre 


Porównanie z GT7 mocno nie trafione. Wystarczy sprawdzić jakiego sprzętu pc potrzeba aby ACC wyglądało super.

Konsole mają zbyt słabe karty graf, że o procesorze nie wspomnę.


Jak na to jakim hardware dysponuje ps5 to jest bdb. Moim zdaniem znacznie lepiej jak w GT7.
Opublikowano
9 minut temu, mattaman napisał:

 


Porównanie z GT7 mocno nie trafione. Wystarczy sprawdzić jakiego sprzętu pc potrzeba aby ACC wyglądało super.

Konsole mają zbyt słabe karty graf, że o procesorze nie wspomnę.


Jak na to jakim hardware dysponuje ps5 to jest bdb. Moim zdaniem znacznie lepiej jak w GT7.

 

Sprawdziłem, wg steama zalecane to Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 5 2600X i GeForce GTX 1070 8 GB, Radeon RX 580 8GB czyli sprzęt mniej więcej 1.7x słabszy od PS5 i XSX. Wg benchmarków do 60 fps wystarczy nawet Ryzen 1600. I nie mam pojęcia pod jakim względem w kwestii oprawy wygląda to lepiej od GT7, rozdzielczość lusterka wstecznego jest strasznie niska, cienie na drzewach dorysowują się blisko (zobacz 59 sekunda trailera), oświetlenie też jest słabsze, co najwyżej deszcz lepiej wygląda.

Opublikowano
16 minut temu, łom napisał:

Sprawdziłem, wg steama zalecane to Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 5 2600X i GeForce GTX 1070 8 GB, Radeon RX 580 8GB czyli sprzęt mniej więcej 1.7x słabszy od PS5 i XSX. Wg benchmarków do 60 fps wystarczy nawet Ryzen 1600. I nie mam pojęcia pod jakim względem w kwestii oprawy wygląda to lepiej od GT7, rozdzielczość lusterka wstecznego jest strasznie niska, cienie na drzewach dorysowują się blisko (zobacz 59 sekunda trailera), oświetlenie też jest słabsze, co najwyżej deszcz lepiej wygląda.


Tez właśnie o tym pisze, nie usprawiedliwiamy programistów. Gra na PS5 na materiałach prezentuje się po prostu tak sobie a powinno być przynajmniej dobrze. Zle wykorzystana moc konsoli i tyle w temacie. 

Opublikowano




Sprawdziłem, wg steama zalecane to Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 5 2600X i GeForce GTX 1070 8 GB, Radeon RX 580 8GB czyli sprzęt mniej więcej 1.7x słabszy od PS5 i XSX. Wg benchmarków do 60 fps wystarczy nawet Ryzen 1600.



To odpal na takim sprzęcie i zobacz jakie będą detale. Uwielbiam takie teoretyzowanie.

Dla 60fps w dobrej grafice potrzeba mocnego i7, szybkiego ramu (nawet 32gb) oraz grafiki rzędu rtx3080, jak to się ma do mocy ps5/XSX? Sam sobie odpowiedz.

Opublikowano
Teraz, mattaman napisał:


 

 

 


To odpal na takim sprzęcie i zobacz jakie będą detale. Uwielbiam takie teoretyzowanie.

Dla 60fps w dobrej grafice potrzeba mocnego i7,szybkiego ramu (nawet 32gb) oraz grafiki rzędu rtx3080, jak to się ma do mocy ps5/XSX? Sam sobie odpowiedz.

 

 

Jak by było tak jak piszesz to nikt by nie grał w tą grę bo wymagania zarżnęły by 95% użytkowników steama. Pokaż mi jeden test gdzie bottleneckiem jest CPU na poziomie Ryzena 3700x bo z tego co widzę problemem jest tylko i wyłącznie GPU. No chyba że wg ciebie 'dobra grafika' zaczyna się dopiero od odpalenie gry na 3 monitorach 4k tak jak na filmiku który wrzucałeś w temacie GT xd

Opublikowano

Zobaczymy jaka będzie oprawa po łatce do PS5. Ciężko ocenić materiały z YouTube które podejrzanie udostępnione są jedynie w FullHD a nie 4K. Już pod koniec lutego się przekonany. 

Opublikowano

Pany, ale grafika w tej grze nikogo. 

Ja liczę na betonowy framerate i nic więcej do szczęścia mi tutaj nie trzeba. Gdyby nie dropy, to już dawno bym to kupił. 

 

Będę chciał ładne widoczki, to se odpale GT7 na jutubie. 

 

Siłą Assetto jest fizyka i obsługa kier, a nie to jak wygląda obraz we wstecznej kamerze/lusterku. 

Opublikowano
Jak by było tak jak piszesz to nikt by nie grał w tą grę bo wymagania zarżnęły by 95% użytkowników steama. Pokaż mi jeden test gdzie bottleneckiem jest CPU na poziomie Ryzena 3700x bo z tego co widzę problemem jest tylko i wyłącznie GPU. No chyba że wg ciebie 'dobra grafika' zaczyna się dopiero od odpalenie gry na 3 monitorach 4k tak jak na filmiku który wrzucałeś w temacie GT xd
Wystarczy jeden monitor 4k. Na ryzenie 3700x możesz co najwyżej pograć w 1080p, a nie o takich rozdziałkach rozmawiamy.


W 4k ten proc plus gtx 1070 to 33fps więc... [emoji12]
Opublikowano
6 minut temu, Michał102 napisał:

Pany, ale grafika w tej grze nikogo. 

Ja liczę na betonowy framerate i nic więcej do szczęścia mi tutaj nie trzeba. Gdyby nie dropy, to już dawno bym to kupił. 

 

Będę chciał ładne widoczki, to se odpale GT7 na jutubie. 

 

Siłą Assetto jest fizyka i obsługa kier, a nie to jak wygląda obraz we wstecznej kamerze/lusterku. 

Okey za to ta grę uwielbiam ALE ja lubię tez gdy gra ślicznie wyglada. I liczę ze latka na PS5 to mi zaoferuje. 

Opublikowano
9 minut temu, mattaman napisał:

Wystarczy jeden monitor 4k. Na ryzenie 3700x możesz co najwyżej pograć w 1080p, a nie o takich rozdziałkach rozmawiamy.

XD Ale wiesz że rozdzielczość nie wpływa na obciążenie CPU tylko GPU?

Opublikowano

Ja też bym wolał dostać sima, który kosi oprawą, ale takie rzeczy, to tylko na mocarnych kompach. Tak było od zawsze i raczej się nie zmieni. 

Trzeba się cieszyć, że konsole w ogóle dostają takie tytuły, bo kiedyś było to nie do pomyślenia. 

Opublikowano
XD Ale wiesz że rozdzielczość nie wpływa na obciążenie CPU tylko GPU?
Nie w simach. To stałe powtarzany frazes, że procesor nie ma znaczenia przy 4k. Ma znaczenie I to bardzo duże, bo do płynnej gry ważne są minimalne klatki a nie średnie.

W każdym razie do 4k/60fps ultra potrzeba potężnej maszyny.





Na konsolach może medium wyda, więc i tak nie jest źle.


Opublikowano

Zlituj się wrzucasz porównanie I7 4770K  vs I9 10900K, wiadomo że procek wydany w 2013 może być bottleneckiem, ale będzie identycznie obciążony zarówno w 720p jak i 4k. A z resztą nawet na tym porównaniu ten i7 4770K osiąga ponad 60fps więc nie wiem jakim cudem w nowych konsolach procek miał by być problemem.

Opublikowano

No to jeszcze raz, tym razem wyścig.





Mocna grafa i słaby proc, ile mamy fps? Nadal uważasz, że procesor nie ma znaczenia?
Opublikowano

Ty masz chyba jakieś problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo nie masz pojęcia o czym piszesz. Porównujesz stary procesor (4c/8t) z przed prawie 10 lat do I9 10900K (10c/20t), w takim wypadku bottleneckiem jest procek i będzie takim samym ograniczeniem w 720p jak i 4k. W nowych konsolach jest mniej więcej Ryzen 3700x który jest o wiele wydajniejszy od i7 4770K, więc to nie on będzie bottleneckiem przy 60 fps.

Opublikowano
W dniu 4.02.2022 o 00:06, MaZZeo napisał:

 

 

ale sugerujecie że to wyżej to jakoś słabo wygląda, czy jak? Przecież to wygląda topowo jeśli chodzi o gry wyścigowe na konsolach. A otoczenie to na pewno lepiej niż w Gran Turismo.

Opublikowano

Właśnie dla mnie tak sobie, jakis ten obraz jest nie ostry, detale aut niskie, asfaltu tez. Kokpit ujdzie. Widok z kasku kozak !!! 

Opublikowano
Ty masz chyba jakieś problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo nie masz pojęcia o czym piszesz. Porównujesz stary procesor (4c/8t) z przed prawie 10 lat do I9 10900K (10c/20t), w takim wypadku bottleneckiem jest procek i będzie takim samym ograniczeniem w 720p jak i 4k. W nowych konsolach jest mniej więcej Ryzen 3700x który jest o wiele wydajniejszy od i7 4770K, więc to nie on będzie bottleneckiem przy 60 fps.
To może drukowanymi trzeba ci tłumaczyć wtedy zrozumiesz. Ryzen 3700x nie osiąga 60 fps w ACC nawet w 1080p więc o czym my tu rozmawiamy w kontekście 4k?


5b20cfd92cbaad193fc8c2061245b94a.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.