Opublikowano 24 maja 20186 l Wszyscy wiemy że powstaje i poszła plota, że mają pokazać trailer na E3 Cytat Zapowiedź Dying Light 2 na targach E3. Techland pracuje nad kolejną grą Jak udało mi się ustalić w kilku niezależnych źródłach, także wśród byłych i obecnych pracowników Techlandu, firma pracuje nad Dying Light 2. Obecnie studio skupia się na przygotowaniu wysokiej jakości trailera, który ma być zaprezentowany podczas zbliżających się targów E3 w Los Angeles (12-14 czerwca). Na pytanie, czy w związku z premierą samodzielnego dodatku Dying Light: Bad Blood, który skupia się na rozgrywce wieloosobowej w stylu battle royale, jest szansa na rozwinięcie go w Dying Light 2 usłyszałem, że „jest to bardzo prawdopodobne”. Bad Blood ma być pierwszym prawdziwym testem dla tego trybu w świecie DL. Dostałem też potwierdzenie, że zwlekano z zapowiedzią, gdyż nadal wspierana jest pierwsza część Dying Light oraz zespół skupia się na wspomnianym Bad Blood. Brzmi całkowicie logicznie. Przy okazji podobno Hellraid definitywnie został skasowany. https://graczpospolita.pl/zapowiedz-dying-light-2/ Jaranko
Opublikowano 24 maja 20186 l Akurat wczoraj naszła mnie ochota i wróciłem do jedyneczki. Tak sobie myślę, co by tu mogli poprawić i sam nie wiem. Z jednej strony Techland to mistrzowie w tym gatunku i rodzaju gierek, a z drugiej chętnie przygarnąłbym coś bardziej w stylu State of Decay - z rozbudową bazy, eliminowaniem zarażonych "wpółplemieńców" itp. Jakieś ciężkie wybory, dylematy moralne itp. Ogólnie Dying Light jak na rozwinięcie idei Dead Island było naprawdę spoko fabularnie, a i sporo questów zapadło w pamięć - łyknę nawet więcej tego samego, ale jednak mam nadzieję na jakąś ewolucję (a może i rewolucję - może perspektywa trzeciej osoby?). W każdym razie czekam na oficjalne info.
Opublikowano 25 maja 20186 l zrobić manualny save. Dostałem raz kuwricy, jak zuzylem na tego napakowanego zombiaka sporo stuffu, zginałem przez błąd gry tuż przed jego zabiciem, po czym odrodzilem się bez tych rzeczy, a on miał pełne zdrowie. Oczywiscie auto save byl w momencie zgonu. Że o teleportacjach nie wspominając- wskakuje do strefy, jest zapis, wyłączam grę. Odpalam dnia kolejnego i jestem w strefie po drugiej stronie mapy.
Opublikowano 26 maja 20186 l Te dwie rzeczy zabiłyby część z napięcia i survivalowego klimatu - oby nigdy sie nie pojawiły
Opublikowano 26 maja 20186 l @Wredny napięcia? survivalu? To błędy gry, a nie klimat i survival. Nikt by ci nie kazał z tego korzystać. Mnie to wkuwialo, bo nie po to kończyłem grę w strefie blisko punktu docelowego, żeby zaczynać ją po drugiej stronie mapy i znowu tam drałować.
Opublikowano 26 maja 20186 l OK, niech będzie teleport pomiędzy miejscówkami, ale save co sekundę absolutnie NIE.
Opublikowano 10 czerwca 20186 l Coś mało zombie, ale oczywiście podoba mnie się to Choć te piętrowe miasta i bandziory na dachu średnio mi się widzą - jakoś tak Dishonored mi zaleciało.
Opublikowano 10 czerwca 20186 l Szczerze? Troszkę meh. Techland już kompletnie się zaszuflandkował jako studio od gierek z zombie.
Opublikowano 10 czerwca 20186 l Pomijając gameplay, ciekawie zapowiada się system wyborów i ich wpływu na rozgrywkę. Niby developer zapewniał na konfie Microsoftu, że każda decyzja będzie miała wpływ na świat... Zobaczymy.
Opublikowano 10 czerwca 20186 l WYglada zaje.biscie, ale gdzie gameplay zombiaków kurde bele. Zeby sie nie okazalo ze w dzien to walka z ludzmi a w nocy zombi, zazwyczaj walka z ludzmi w tego typu grach byla hóiowa.
Opublikowano 11 czerwca 20186 l Szkoda, że Zombie tylko w nocy i świat bardziej kanałowy (Haran wydawał mi się ładniejszy) ale możliwości tej gry kupują mnie podobnie jak 100h sesja w poprzednika.
Opublikowano 11 czerwca 20186 l O ile wybory kształtujące świat wyglądają na świetny element to też mam obawy co do zombiaków. Gdzie te ulice pełne nadgniłego mięsa? Jeżeli podział dzień-ludzie/noc-zombiaki się potwierdzi to troszkę kupa. Ale czekam na obszerniejszy gameplay. Post-apo też średnio mi pasuje (dużo tego ostatnio). Haran prezentował miasto w trakcie pandemii, a więc w czasie przemiany. Tutaj mamy już 50 lat po upadku cywilizacji.
Opublikowano 13 czerwca 20186 l Autor Gra śmiga na nowym silniku Premiera na pewno w przyszłym roku Edytowane 13 czerwca 20186 l przez Figuś
Opublikowano 15 czerwca 20186 l W dniu 13.06.2018 o 18:51, Figuś napisał: Gra śmiga na nowym silniku Premiera na pewno w przyszłym roku Ale Tymon robi karierę po cda. I Jak schudł chyba już nie ma 90 kg
Opublikowano 15 czerwca 20186 l imo zombiaki beda jak były w tej samej ilości, z calym parkurem itp. pokazali jakies wybory, dialogi, frakcje bo to nowe ficzery których brak w jedynce
Opublikowano 15 czerwca 20186 l „Potrzebowaliśmy dodatkowej pomocy od byłych autorów scenariusza do Wiedźmina 3. Ci goście napisali jedne z najlepszych zadań w grze, wliczając w to historię Krwawego Barona. Wszyscy ciężko pracują, by stworzyć fabułę. To przypomina trochę układanie puzzli” - tłumaczy przedstawiciel Techlandu w rozmowie z VG247. https://www.eurogamer.pl/articles/2018-06-15-nad-dying-light-2-pracuja-scenarzsyci-wiedzmina-3
Opublikowano 15 czerwca 20186 l O chuy Aż mam chęć znowu odpalić jedynkę i poskakać sobie po mieście.
Opublikowano 15 czerwca 20186 l ile myśmy w jedynke cisneli? 60h? xd kolejny sztosik na 2019, to sie chyba nigdy nie skończy
Opublikowano 15 czerwca 20186 l 7 godzin temu, kermit napisał: imo zombiaki beda jak były w tej samej ilości, z calym parkurem itp. pokazali jakies wybory, dialogi, frakcje bo to nowe ficzery których brak w jedynce Tutaj koleś mówi o podziale - ludzie/dzień i zombiaki/noc, a wyżej ktoś wstawił wywiad od Angry Joe, tam jest powiedziane, że zombie w dzień będą tylko w nieoświetlonych miejscach (czyli jakieś wnętrza budynków np.). Czyli raczej trochę innej rozgrywki się należy spodziewać. Mnie takie zmiany cieszą, bo ileż można nawalać głupie trupy, ale w takim razie muszą dość mocno usprawnić i urozmaicić walkę z ludźmi skoro to będzie teraz dużo większa część gry niż przedtem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.