Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doom Eternal

Featured Replies

Opublikowano
23 godziny temu, smoo napisał:

 

Gameplay z prawilnej platformy,. Ten grapling hook :banderas:

 

 

Na tym gameplayu postac juz zaperdala jak spideron po scianach :fsg:

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 134,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Przeszedłem. KÓR.VA, jak bardzo nie zgadzam się z opiniami że gra jest źle zaprojektowana, za trudna, za mało ammo,elementy platformowe po hoi, oooooo... Gra jest wyyebanym po stratosfere dziełem sztu

  • Online to zło. Jakiekolwiek, w jakiejkolwiek formie, na czymkolwiek. Online to zabawa tymczasowa, wyłączą serwery, pstryk i nie ma gry; wykruszy się ekipa, pstryk i też po grze. Poza tym patrząc po ga

  • Ok, parę słów ode mnie jakiś czas po przejściu   Doom 2016 był moim zdaniem jednym z najlepszych FPSów tej generacji, więc poprzeczka została postawiona wysoko.   Muszę przyznać od

Opublikowano
23 godziny temu, devilbot napisał:

 

Wielkość to imo nie jakość.

Dla mnie ciekawsze i spójniejsze są mapy w d1. W dwójce trochę polecieli z wielkością i ilością map. W d1 system epizodów był lepszy niż wrzucenie trzydziestukilku nudnych, mało oryginalnych i zwyczajnie nieciekawych poziomów na raz. W 2 widać, że zabrakło trochę wyobraźni i wiele poziomów (nie wszystki ofc) jest niemal niegrywalna bo można się

A widzisz mnie akurat mapy z dwójki bardziej się przypodobały, w jedynce większości tych labiryntów nawet nie pamiętam. Zresztą w nowym Doomie level design to zupełnie inny temat.

Opublikowano

W Doom Eternal naprawdę nie trzeba było wiele zmieniać aby gra odniosła sukces. Wystarczyło dać nowe poziomy, nowych przeciwników, więcej Bossów i kilka nowych gnatów.

Jak widać prócz tego jest szereg innych świetnych zmian i nowości więc może być tylko lepiej niż w genialnej już częsci 1 :)

Opublikowano
W dniu 12.08.2018 o 16:16, Wredny napisał:

Ten fragment mnie rozbawił fest - polityczna poprawność w stosunku do demonów :)
 

 


Tak sobie ostatnio pisałem, że strasznie rozbawił mnie ten fragment, a tu się okazuje, że straszna goovno-burza w internetach się zrobiła.
Mają naebane we łbach te SJW-dzbany, nie ma co...
 

 

Opublikowano

Jak można mieć więcej niż 18 lat i pisać "triggered snowflakes SJW" ?

Opublikowano
3 godziny temu, dr skrzynia napisał:

Jak można mieć więcej niż 18 lat i pisać "triggered snowflakes SJW" ?


Ano można, bo te popyerdoleńce zasługują tylko na najbardziej obraźliwe określenia :shotgun:

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

"Times change, Doom is Eternal"  Święta prawda:

 

 

Spoiler

Daje w spoiler bo pewnie na forum to nikogo nie obchodzi bo tu sami kąsolowcy ale John Romero zapowiedział megawada do Dooma 1. Jaram się trochę:

 

 

 

Edytowane przez devilbot

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

I co z tym Doom Enternal ? Ucichło coś, są jakieś nowe przecieki? Kiedy premiera ?

Opublikowano

Totalna cisza :(

 

Zapewne Bethesda szykuje się na maj z RAGE 2 i nie chce obu marek ze sobą w żaden sposób konfrontować. Najświeższe, co się pojawiło, to Mick Gordon szukający do soundtracku HEAVY METAL SCREAMERS.

Edytowane przez Nyu

Opublikowano

Nie no, spokojnie. Na stronie DOOM.com jest od 10-go dnia grudnia napisane, że w ciągu najbliższych tygodni pojawi się nowe info. Myślę, ze teraz powinno się coś pojawić po długiej przerwie, potem znowu szlaban do RAGE 2, a po gierce Avalanche będzie już wysyp, a gierka ukaże się jesienią. 

Opublikowano
  • Autor

No nie wiem czy będą chcieli jesienią bić się z codem. Ehh po co ten obesrany rage wychodzi :/

Opublikowano
1 minutę temu, Pupcio napisał:

Ehh po co ten obesrany rage wychodzi

Rage > Doom 

Opublikowano

Bogata argumentacja :banderas:

Opublikowano

Jemu się bardziej podoba. Jakbym miał zgadywać to o kolorki chodzi.

Opublikowano
33 minuty temu, Bzduras napisał:

Jemu się bardziej podoba. Jakbym miał zgadywać to o kolorki chodzi.

Nie no zapowiada się po prostu ciekawiej niż kolejny ziew, killroom, ziew lokacja do eksploracji czuga czuga ambient nuda Doom. 

Opublikowano
1 minutę temu, _Be_ napisał:

killroom, lokacja do eksploracji ambient Doom

Czekam na tą gierkę, soczysty powrót do korzeni FPSów w zayebiaszczej formie :banderas:

Opublikowano

Jak ktoś lubi schematyczne gierki to jo. 

Opublikowano

Ech, a w RE2 się tylko biega po przedmioty, a w DMC też od killroomu do killroomu :yao:

 

Przecie RAGE 2 też będzie schematyczne. Kolejny open world robiony przez wyrobników, idź, ulepsz postać i pojazd, pojedź, zabij, ulepsz postać i pojazd, (pipi)questy poboczne itp. To ja wolę jeszcze większy schemat, ale perfekcyjnie wykonany ze świetnym movementem, w 60-ciu klateczkach, z soundtrackiem GOTG i metroidovo-doomowej eksploracji.

Edytowane przez Nyu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.