Skocz do zawartości

Featured Replies

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 138,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Control.

  • Schranz1985
    Schranz1985

    Proszę nie podbijać tego tematu, niech ten crap zdechnie. Jedynym plusem tego średniaka był fakt że wyszedł w czasach uber biedy i był za darmo w plusie. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalk

  • Czy to zdjęcie z redakcji miesięcznika PSX Extreme?

Opublikowano

James McAffrey. :fsg:

Fajnie że nadal pracują z tymi aktorami, kocham ich talent (oczywiście do Maksia zawsze i wszędzie będę miał sentyment jako fan-atyk), ostatnio widziałem że też głos Alana Wake ma wrócić jako jakiś tam doktorek.

Teraz mnie tylko ciekawi gunplay. Ciekawe czy po QB Remedy wyciągnęło wnioski i uda im się zbalansować wymiane ognia pistoletowego z użyciem paranormalnych mocy.


 

Opublikowano
6 minut temu, Homer S napisał:


Teraz mnie tylko ciekawi gunplay. Ciekawe czy po QB Remedy wyciągnęło wnioski i uda im się zbalansować wymiane ognia pistoletowego z użyciem paranormalnych mocy.

a były z tym jakieś problemy w QB? Przecież tam to działało świetnie

Opublikowano

No nie wiem, jak grałem to miałem wrażenie że nie mogli się zdecydować jak kluczowe przy strzelaniu mają być te moce czasowe i jak dla mnie troszkę przesadzili. Gdzie w takim Maksiu bullet time jest tylko wspomagaczem, w QB korzystanie z prawie każdej broni wymagało mieszanie jej z jakąś mocą (z wyjątkiem tego pół automatycznego karabinu).

Max potrafił być tak samo zabójczy w bullet time tak jak i poza nim, w QB jest odwrotnie - często czekałem za jakąś osłoną aż mi się odnowi moc x bo bez niej nie dało się nic zrobić w danej walce. Mi to osobiście mało pasowało.

Opublikowano

Dla mnie to było zayebiście zaprojektowane, jeśli oczywiście nie podchodziło się do tego jak do tradycyjnej strzelanki z osłonami. Gdy już złapało się odpowiednie flow, umiejętnie kombinowało się z mocami to w zasadzie nie spędzało się czasu za nudnymi osłonami. 

Edytowane przez oni

Opublikowano

Nastawienie na korzystanie z mocy będzie pewnie duże. Widać, to już w tym długim gameplay-u.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Yprdle jak ja już to chcę! Mam ciśnienie na grę od Remedy od czasu jak robili exy dla MS, a nakłada się na to chęć zagrania w tpp z super mocami jeszcze od czasów PS2:banderas:

Opublikowano

Wygląda jak duchowy następca Second Sight/Psi-Ops z PS2.

 

Chętnie sprawdzę, choć Quantum Break nadszarpnęło moje zaufanie do Remedy.

Edytowane przez Cedric

Opublikowano

Też czekam, podoba mnie się, że praktycznie nie dają sobie żadnych ograniczeń i naprawdę dużo dzieję się na ekranie. Fizyka, efekty, nie wiem jak ludzie mogą twierdzić, że ta gra wygląda niskobudżetowo, tylko, żeby w końcu sprzedaż zaskoczyła, bo jeszcze bardziej czekam na AW 2.

Opublikowano

Premiera ma odbyć się w lato tego roku. Czekam niecierpliwie bo od czasów AW uwielbiam tytuły od Remedy.

Opublikowano
  • Autor

Wersja PC z roczną ekskluzywnością na Epic Games Store :sapek:

Opublikowano

Nie zapowiada się to na tytuł który uratuje Remedy od problemów finansowych, gra generuje w tym momencie bardzo niewielkie zainteresowanie

A i kolejne materiały nie rzucają na kolana, mam nadzieje że nie będą tego sprzedawać w pełnej cenie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Już w sierpniu premiera? Wygląda spoko, klimat typowy dla Remedy.

Opublikowano
W dniu 23.03.2019 o 07:50, ASX napisał:

Nie zapowiada się to na tytuł który uratuje Remedy od problemów finansowych, gra generuje w tym momencie bardzo niewielkie zainteresowanie

A i kolejne materiały nie rzucają na kolana, mam nadzieje że nie będą tego sprzedawać w pełnej cenie

 

No to już zadanie wydawcy czyli 505 Games, który powinien robić szum w okół gry. Tak masz rację, premiera tuż za pasem a jakichkolwiek teaserów czy krótkich trailerów to ja nie widziałem. Zapowiada się porządny szpil nie dla hamerykanów bo fabuła zapowiada się na bardziej skomplikowaną niż "rozwal wszystko co się rusza wielkimi pukawkami" dlatego i nie ma takiego hype'u. W sumie może sprzedaż będzie na zadowalającym dla Remedy poziomie. Szkoda by było aby studio padło.

Opublikowano

Może Remedy nie chce być wykupione i woli zachować niezależność?

 

Jak mnie wcześniej gierka średnio interesowała tak im bliżej premiery tym coraz bardziej chcę w to zagrać. 

Opublikowano

dla mnie dej lan uwielbiam gry Remedy i przy kazdej bawilem sie switnie, rowniez chcialbym zeby MS ich wykupil bo slabo bedzie jezeli padna ;/

Opublikowano

Po QB ich relacje się pogorszyły, a Remedy załapało kontrakty u Chińczyków więc raczej o przejęciu nie ma mowy. Dla mnie ostatnia ich dobra gra był Alan Wake więc żadna strata.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.