Opublikowano 19 lipca 20231 r Dopiero teraz czytam o grze i probuje zaplanowac cos. Wiadomo cos czy beda jacys inni towarzysze do zrekrutowania niz ta 6 origins? Bo wybor z pomiedzy tylko 6 npc to bieda.
Opublikowano 19 lipca 20231 r 8 minut temu, Il Brutto napisał: Wiadomo cos czy beda jacys inni towarzysze do zrekrutowania niz ta 6 origins? Będą, przynajmniej 4, chociaż w jednym wypadku na pewno będzie albo jedna osoba albo druga (Halsin albo Minthara). Możliwe że dalej w kolejnych aktach da się jeszcze kogoś zwerbować. Ja jeszcze się grubo zastanawiam czy faktycznie startować customem czy jednak startować jako Wyll (i tak miałem startować Warlockiem) i zrobić romans z Karlach. Może być ciekawie bo te postacie są mocno powiązane ze sobą fabularnie a już latają filmiki z wersji preview gdzie ciekawe rzeczy się dzieją Wyllowi za to, że daruje jej życie Jakbym miał startować jako Wyll to w drużynie dodatkowo Karlach, Shadowhart i Gale. Jeśli jednak byłby to custom to raczej Gale by wyleciał. Chociaż pewnie i tak zaraz po starcie ktoś zrobi moda na więcej postaci w party, nie jestem fanem takich modyfikacji ale chciałbym jednak poznać fabuły reszty. Edytowane 19 lipca 20231 r przez wojnar
Opublikowano 19 lipca 20231 r W ea w akcie1 były długie ściany tekstu i dialogów czy dość sprawnie to szło?
Opublikowano 19 lipca 20231 r 1 godzinę temu, Il Brutto napisał: Dopiero teraz czytam o grze i probuje zaplanowac cos. Wiadomo cos czy beda jacys inni towarzysze do zrekrutowania niz ta 6 origins? Bo wybor z pomiedzy tylko 6 npc to bieda. Minsc i Jaheira będą od aktu 2. Ponadto Halsin albo Minthara. To jest już minimum 10 npców, a w teamie miejsca na 3 lub 4, więc? Godzinę temu, Daffy napisał: W ea w akcie1 były długie ściany tekstu i dialogów czy dość sprawnie to szło? W tej grze słowo pisane jest najważniejsze:).
Opublikowano 20 lipca 20231 r Jestem ciekaw jak wygląda poziom trudności. W Divinity 2 nie ukrywam, że miałem dość duże problemy na normalu, głównie dlatego, że mało grałem w takie gry i nie kumałem do końca systemu. A jak już go zrozumiałem bardziej, to ciągle brakowało mi zasobów/hp i dostawałem w dupsko przy większych potyczkach. Duma gracza nie pozwoliła mi zejść do easy XD i sie odbiłem finalnie od gry po jakichś 20h
Opublikowano 20 lipca 20231 r 16 minut temu, number_nine napisał: Jestem ciekaw jak wygląda poziom trudności. W Divinity 2 nie ukrywam, że miałem dość duże problemy na normalu, głównie dlatego, że mało grałem w takie gry i nie kumałem do końca systemu. A jak już go zrozumiałem bardziej, to ciągle brakowało mi zasobów/hp i dostawałem w dupsko przy większych potyczkach. Duma gracza nie pozwoliła mi zejść do easy XD i sie odbiłem finalnie od gry po jakichś 20h Będą poziomy trudnosci, ale gra na normalu jest trudniejsza od Divinity.
Opublikowano 20 lipca 20231 r No to grubo. W DOS2 bardzo duzo powatarzalem po porazkach a jak tutaj ma byc trudniej to pzdr. No nic na pewno bede probowal.
Opublikowano 20 lipca 20231 r 21 minut temu, messer88 napisał: w Divi na klasyku jak było trudno to 99% źle rozwijane postacie. I nieumiejętność używania otoczenia. System walki w OS1 i OS2 to złoto i jest to po prostu najlepszy turowy system ever, ale pamiętam, że na początku OS1 też miałem problemy. W Baldurze będzie trochę inaczej, bo jednak to jest D&D, więc pewne rzeczy są bardziej oparte na "systemie", przez co w akcie 1 walka jest bardziej powolna, potem pewnie się rozkręci. Ogolnie lvl cap jest 12, a w nowym D&D to oznacza już poziom "bohatera realmu" xD. Dla laika 12 lvl może wydawać się mało, ale tak jest. Każdy level robi dużą różnicę. Powiedzmy, że lvl 12 to będzie odpowiednik 20 w OS2. Edytowane 20 lipca 20231 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 20 lipca 20231 r Z Divi 2 pamiętam parę trudniejszych starć, jedno przy takiej wieży gdzie wszystko zaraz się paliło necrofire, później w jakiejś krypcie z duchem czarodziejki? Tak mi się coś kojarzy. Cała reszta spoko wystarczy dokładnie rozmieścić postacie przed walką, wykorzystać przy tym otoczenie i teren no i zacząć samemu zasadzką. Te trudne starcia wydaje mi się że nie było takiej opcji właśnie tylko AI zaczynało starcie.
Opublikowano 20 lipca 20231 r Tam trzeba było spierdlalac jak wariat, bo to był istotny hardcore, ale np. dla mnie też była bardzo trudna walka z wiedźmą na stosie. Jednak tutaj trzeba było dopakowac postać, itemy, dobrze ustawić postacie przed walką i atak z zaskoczenia. Ogólnie taka taktyka na większość walk w zupełności wystarczy.
Opublikowano 20 lipca 20231 r Tak ale w późniejszym terminie. Mają problem z optymalizacją pod Series S.
Opublikowano 23 lipca 20231 r Porozkmimialem dzisiaj trochę postacie i faktycznie może nie wystartuje jednak origin tylko dark urge. Mam pomysł na paladyna, który właśnie ma rządzę bycia złym, ale stara się jak może być jednak dobrym. No nie powiem mega się nakręciłem. Z tego co wyczytałem będzie cross save pomiędzy PC i PC5, więc zastanawiam się czy nie kupić na PC i jak wyjdzie na XSX dokończyć.
Opublikowano 23 lipca 20231 r 42 minuty temu, Sedrak napisał: Porozkmimialem dzisiaj trochę postacie i faktycznie może nie wystartuje jednak origin tylko dark urge. Mam pomysł na paladyna, który właśnie ma rządzę bycia złym, ale stara się jak może być jednak dobrym. No nie powiem mega się nakręciłem. Z tego co wyczytałem będzie cross save pomiędzy PC i PC5, więc zastanawiam się czy nie kupić na PC i jak wyjdzie na XSX dokończyć. Przecież gra na XSX może nigdy nie wyjść i nie ma żadnego potwierdzenia daty premiery tam. Chyba, że chodziło Ci o PS5, to tak, jest data i jest cross-save z PC. Ja trochę pograłem 1 akt w EA, jednak nie wytrzymałem do premierki. Ta gra to takie złoto, już w EA dałbym jej GOTY, a podobno sam 1 akt będzie mocno zmieniony i masę rzeczy dojdzie dopiero w wersji premierowej, materiał na RPG wszechczasów bez dwóch zdań. System dialogów i to jak wiele mamy możliwości od 1 minuty gry (pograłem 4 godziny) robi z gier typu Disco Elysium i Planescape: Torment jakiś kiepski żart i produkt klasy B xD. Do tego sos w postaci systemu walki z Divinity wrzuconego w D&D 5E (genialna fizyka, wszystko ma tutaj ręce i nogi, każda postać coś wnosi do świata) i ukochany setting z Wrotami Baldura w tle. Coś pięknego.
Opublikowano 24 lipca 20231 r Wyjście na XSX jest raczej kwestia czasu, a nie czy w ogóle wyjdzie. I domyślam się, że jak jest cross save na PS5 to dlaczego nie ma być też na Xbox.
Opublikowano 24 lipca 20231 r Trochę statystyk z Reddita z 5209 głosów: In terms of Class Paladin was the most popular (16.49%), followed by Bard (14.59%), Sorcerer (11.5%) then Warlock (9.39%). People want to play Charisma characters clearly. Rasy: Origin:
Opublikowano 24 lipca 20231 r Dark Urge to jest zwykły custom? Czy też z jakimś backstory tylko można wybrać rasę itp?
Opublikowano 24 lipca 20231 r U mnie jedynie co wiadomo, że wjedzie Padlock. O rasie pomyślę jak poczytam na premierę, bo podobno sporo pozmieniali.
Opublikowano 24 lipca 20231 r 43 minuty temu, messer88 napisał: Dark Urge to jest zwykły custom? Czy też z jakimś backstory tylko można wybrać rasę itp? To jest custom origin o dość specyficznej, raczej złej ścieżcze i silną schizofrenią.
Opublikowano 24 lipca 20231 r I jest to jedyny origin, którego nie można spotkać w grze. Tylko my możemy nim zagrać. To nie do końca tak, że to będzie zła ścieżka. Z tego co zrozumiałem będziemy bardzo mocno pchani do bycia złym, ale możemy decyzję podejmować wedle naszego uznania. I to mi właśnie spodobało.
Opublikowano 24 lipca 20231 r Przecież od dwóch lat można grać w EA, a zaczynać teraz to już totalny bezsens bo nie dość że save nie przechodzi to jeszcze w fullu pierwszy akt będzie o wiele bardziej rozbudowany, a już za chwilę premiera
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.