Opublikowano 13 lipca 20213 l Bez zaskoczenia, a gra nie za bardzo może kogoś interesować, bo jak narazie to niewiele z niej pokazano.
Opublikowano 13 lipca 20213 l Mnie jedynie inreresuje bo jest w chinach, są pojebane klimaty i robią to ludzie od tewa no ale ten ostatni trailer to była tragedia
Opublikowano 13 lipca 20213 l No ja bardzo czekam na tę grę. Trailer miał świetny klimat, a kawałki gameplayu przypominały Bayonette tylko w innym troszeczkę klimacie. Z tego wyjdzie przynajmniej dobra gra. Mikami zna się na rzeczy.
Opublikowano 10 września 20213 l Wygląda świetnie, dizajn przeciwników i świata mocarny. Mikami pięknie tam działa. Jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie tytułów.
Opublikowano 1 lutego 20223 l Ghostwire gameplay details leaked by a early Rock, Paper, Shotgun preview [Release Date: March 24th 2022] Journalist Alice Bell, who prematurely released a text about Ghostwire: Tokyo, attended a closed presentation of the game, which showed about 30 minutes of gameplay. In the center of the game's plot is the Japanese Akito, who was possessed by the spirit of a demon hunter. Akito uses this to free Tokyo from the evil youkai spirits that have taken over the city. A ghost that has moved into Akito gives him advice, talks about yokai and cheers him up. Akito's enemies include headless schoolgirls with bows and arrows, women with very long arms armed with large scissors, faceless businessmen with umbrellas. In battle, the main character uses a special technique called Weaving (weaving, weaving). With its help, he inflicts blows on the spirits, parries their attacks and draws the essence from them with a golden thread. Akito will be able to use various elemental attacks, kill spirits with stealth, and use weapons such as archery. The arrows will run out. There will be boss battles in the game. Damage will not be fixed with numbers and health bars. Instead, the spirits will change appearance: umbrellas will be torn, and so on. Residents of Tokyo will wander the streets as ghosts. Akito would need to capture them and place them in katashiro paper dolls, then send them out of the city via payphones to restore their human form. You can buy katashiro and replenish other supplies in shops where floating youkai cats trade instead of people. In general, the Rock, Paper, Shotgun journalist was interested in Ghostwire: Tokyo: the game, in her opinion, looks "cool and very strange, unusual." In spirit, Ghostwire: Tokyo reminded her of 1990s and 2000s action films like Blade.
Opublikowano 1 lutego 20223 l To jest taki dziwaczny mix, że może z tego wyjść kupka albo hit. Na strach raczej nie ma, co liczyć, bo Mikami bardziej stresuje niż straszy. Tak czy siak wpada na listę obserwuj.
Opublikowano 1 lutego 20223 l Mając datę premiery jest to zdecydowanie najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra 2022.
Opublikowano 1 lutego 20223 l Czekanko bo stylistyka, klimat i chiny to motzno moje klimaty ale czekam na dłuższy gameplay bo te co były to mega mi nie siadły i wyglądały na mega nudną grę xD
Opublikowano 3 lutego 20223 l No nie wiem w sumie, jest to intrygujące, ale ten gameplay jak ktoś wcześniej wspomniał nadal jakiś taki suchy xD I jeszcze to otwarte miasto, strzelanie z palców bez powera, te kolorki i design, takie jednak meh. Zapał ostudzony zdecydowanie po tym showcasie.
Opublikowano 3 lutego 20223 l Strasznie dziwna się wydaje ta gra xD nie mam pojęcia czy to będzie dobre ale sprawdzę na 100%
Opublikowano 3 lutego 20223 l Koń sam się wali. Wygląda jak coś w co się zajebiście gra, więc najważniejsze kryterium spełnione. Klimat aż wylewa się z ekranu, walka jest dynamiczna. No dla mnie jedyny, pewny day1 w tym roku.
Opublikowano 3 lutego 20223 l 1 minutę temu, Rtooj napisał: Wygląda to strasznie nieciekawie i brzydko nawet jak na ps4. No już bez przesady, grę z grafiką z ps4 to pokazywali wczoraj
Opublikowano 3 lutego 20223 l 2 minuty temu, Pupcio napisał: No już bez przesady, grę z grafiką z ps4 to pokazywali wczoraj Oglądałem później w 4k i wyglądało całkiem nieźle, na pewno lepiej niż to.
Opublikowano 3 lutego 20223 l Jak dla mnie właśnie w ogóle nie jest to dynamiczne. Stanie w miejscu, strefowanie w kółko i pierdzenie kulkami z palców. Będą pewnie momenty i fajnie zaprojektowane potworasy. Ale poczeka się z preorderem na recki
Opublikowano 3 lutego 20223 l Klasyczne doomy to circle strafing i walka w jednej płaszczyźnie. Tylko co z tego skoro w 2022 wciąż zajebiście się w to gra? Preorderować nie będę, ale z przyjemnością zaopatrzę się we własną kopię.
Opublikowano 3 lutego 20223 l No tak. Może się spodziewałem czegoś innego w sumie. No i fajnie, że się jarasz Dobranoc wariaty
Opublikowano 3 lutego 20223 l Ale że zrobią misje skradankowe gdzie faceci z parasolami chodzą ścieżkami pamiętającymi tenchu, gdzie 5 obok nie słyszy jak facio jest rozrywany przez magię, to się nie spodziewałem. Mam nadzieję że wytłumaczą też czemu po mieście chodzi 2000 kobiet z nożycami i 3000 identycznych facetów z parasolami.
Opublikowano 3 lutego 20223 l Nie wiem czy to jakiś wyższy poziom trollingu bo już późno ale zrozumieliśmy że nie podoba Ci się ta gra
Opublikowano 3 lutego 20223 l No, ale takiego hejtu się po tobie nie spodziewałem. Zarzut o takich samych wrogów albo skradanie które dosłownie jest standardem w każdej tego typu grze od jakiś 10 lat? No coś ci ewidentnie nie leży w tej grze, ciekawe co? Tzn. chyba wiem, ale nie powiem. Dobranoc forumki!
Opublikowano 3 lutego 20223 l Graficznie ładnie. Gameplayowo momentami bylo nawet ciekawie, ale ogolnie bez podjary. Sprawdzi sie w gamepassie.
Opublikowano 3 lutego 20223 l Średnio to wygląda. W The Evil Within 2 otwarte miasto słabo wypadło i AI było głupiutkie i tutaj może być podobnie. No i te zmieniające się drzewa na drugim planie w 8:27 mocno rzucają się w oczy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.