Skocz do zawartości

Deathloop

Featured Replies

  • Odpowiedzi 352
  • Wyświetleń 33,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Deathloop Backstory Z góry zaznaczę, że jest ogrom nieścisłości w określaniu tej gry. Spotkałem się z nazywaniem jej roguelitem, na co teraz mogę zareagować ogromnym XD To nie jes

  • No i skończyłem, ale nic nie napiszę, bo gra jest w złym dziale.     

  • Ale Sony z Bethesda spartolili marketing tej gry. Od pierwszej zapowiedzi nie do końca było wiadomo czym ta gra chce być i jawiła się (przynajmniej mi) na wariację Dishonored z komponentem multi i rog

Opublikowano

Większość recenzji jest wiarygodna i rzeczowa. 

 

I jednak bardziej wierzę ogólnej średniej, a przede wszystkim opiniom zwykłych graczy - te są bardzo pozytywne. ; )

Opublikowano

Co do acg, to na neogafie napisał

Cytat

I also can't speak to that as I am pretty vocal in that I am not an Arkane fan. I am a Prey fan but was not as explosive in my like of either Dishonored Game at all.

Kazdy lubi co innego.

Opublikowano

No nie wygląda to na grę dla każdego i marketing jakoś kulawo prowadzony bo gdybym nie obejrzał recki nie miałbym pojęcia że jest to gra single player. Wróżę chujową sprzedaż.

Opublikowano

Na pewno zachętą dla wielu byłoby gdyby gra nie wyglądała jak na ps4.

Opublikowano

jPmz49g.png

 

 

Szkoda że trzeba czekać do północy.

Opublikowano

Steam pokazuje że za około 5 godzin. 

 

:notsure:

Opublikowano
15 minut temu, Bigby napisał:

Steam pokazuje że za około 5 godzin. 

 

:notsure:

faktycznie, ale u nas o 2 w nocy XD

Wersja na PC (Steam i Bethesda.net) będzie miały trzy regionalne godziny premiery:
  • Ameryka Północna i Południowa: 21:01 DT 13 września (00:01 EDT, 14 września)
  • Australia/Nowa Zelandia/Azja: 08:01 PT 13 września (00:01 JST, 14 września)
  • Europa/reszta świata: 17:01 PT 13 września (02:01 CEST, 14 września)

 

https://bethesda.net/pl/article/4mVL7pSx3tYuwe9HPfEPmm/deathloop-pc-specs-launch-details?utm_medium=Social&utm_source=Community

Opublikowano

A to może spróbuję przenieść się do Nowej Zelandii na moment.

Opublikowano

Hmmm, od Arkane można było spodziewać się sztosa ale nie powiem, jestem aż zaskoczony peanami w kierunku tej gry. Jak każda gra Arkane zostanie ograna, bez dwóch zdań. Czy od razu w premierę jeszcze nie wiem bo i tak nie mam jak od razu ograć ale kurde, jest dobrze. 
 

Mowiac szczerze planowałem/planuje ograć to dopiero za jakiś czas bo marketing tej gry mnie wręcz irytował i człowiek wiedział że to Arkane, ciekawa koncepcja ale na tych wszystkich pokazach odnosiłem wrażenie że oglądam ten sam trailer i miałem gry dość zanim jeszcze wyszła. 

Opublikowano

Kurła kusi, widać, że to trochę taki rogalikowy gameplay ma. Jeszcze granie jako invader (za filarem), może być ciekawie. Jutro zaswędzi portfel.

Opublikowano

Poczekam na opinie forumka bo nie czuje tej gry. Rogaliki mnie menczo więc donoł. 

Opublikowano

Zdążyłem tylko na chwilę odpalić i przejść wstępny poziom. To co od razu rzuca się w oczy to świetna grafika i chyba jeszcze lepsza strona audio. Voice acting jest fenomenalny. Humor też wydaje się być w punkt. Strzelanie satysfakcjonujące, dosyć soczyste, szczególnie jeśli porówna się do poprzednich gier Arkane.

Opublikowano

Niestety, ale chyba dali ciała z optymalizacją i freezami. Sam gry uruchomić nie mogę. Już 4 razy próbowałem. Czytam, że ludziom w trakcie gry freezuje i gra wychodzi do menu konsoli. Co za partactwo.

Opublikowano
7 godzin temu, Bigby napisał:

świetna grafika

Na filmikach to grafika wyglądała bardzo przeciętnie xd

Opublikowano

Wygląda jak typowa gra od Arkane z tym ich stylem, nawet ui bardzo takie Dishonoredowe. Ktoś gra i jak ten singiel? 

Opublikowano

Nie lenistwo tylko oszczędność czasu, jakby tworzyli nowe animacje i całą resztę od nowa pod każdą grę, to byłaby jeszcze większa sraczka o to czemu gry tak dlugo powstają. 

Opublikowano
28 minut temu, Rozi napisał:

Na filmikach to grafika wyglądała bardzo przeciętnie xd

 

Może nie bardzo przeciętnie, ale zgadzam się że szału nie było. Na żywo jednak robi większe wrażenie.

Do optymalizacji też nie mam zarzutów. Jeszcze. Prawie najwyższe detale i nie spada poniżej 60 fps. 

 

Ty się nie zastanawiaj tylko bierz. :sapek:

 

Cytat

Nie lenistwo tylko oszczędność czasu, jakby tworzyli nowe animacje i całą resztę od nowa pod każdą grę, to byłaby jeszcze większa sraczka o to czemu gry tak dlugo powstają. 

 

Przypomniałeś mi o dyskusji na Twitterze dotyczącej nowego God of Wara. Ludzie mają problem że Kratos siada do łodzi w taki sam sposób jak w jedynce.

 

Jak dla kogoś takie coś, jak również wykorzystanie wcześniejszych assetow jest lenistwem to nie ma o czym rozmawiać.

Opublikowano

Bo jest droższe, ale z drugiej strony też nikt nie tworzy i nigdy nie tworzył wszystkiego od nowa (włącznie z narzędziami) przy każdej kolejnej grze. 

 

Inna sprawa że duża w tym wina graczy, którzy oczekują gier na 100 godzin, najlepiej każde o jakości wykonania na poziomie Last of Us 2.

 

edit. Wrócimy lepiej do dyskusji na temat Deathloopa.

Edytowane przez Bigby

Opublikowano
17 minut temu, HiS napisał:

To jak to się ma do jełopów z Sony, którzy twierdzą że tworzenie gier jest coraz droższe? 3,5 bomby za gry klepane z gotowych narzędzi i assetow? Duża część ludzików to zawsze będą życiowe naiwniaki. 

No bo jest droższe i nie tylko jak to nazwałeś "jełopy z Sony" tak twierdzą ale wszyscy w branży. A recyklingu assetów nie ma nic złego, bo skoro jeśli jakaś tekstura czy animacja wygląda dobrze to po co to zmieniać? W pracach nad grami cały czas korzysta się z tych samych wspólnych bibliotek assetów tekstur np. Quixela ale nie znaczy że to lenistwo.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.