Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pokazali niczego konkretnego, no ale już widać że reakcje są zupełnie inne niż po pierwszym trailerze BOTW. Łączenie to fajny gimmick który znudzi się po kilku H, przechodzenie przez sufit zabije sens wspinaczki która była taka fajna przecież w botw...

 

Szkoda że te wysepki w powietrzu nie mają jakiegoś większego sensu, jakieś mechaniki tylko dla siebie itp., przynajmniej w tej chwili nie można niczego takiego powiedzieć. Ot fragment skał w przestworzach.

 

Nic o fabule, postaciach i dialogach, interakcjach z NPC a na to liczyłem, tym jeszcze można ten projekt obronić.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, aph napisał:

Nie pokazali niczego konkretnego, no ale już widać że reakcje są zupełnie inne niż po pierwszym trailerze BOTW. Łączenie to fajny gimmick który znudzi się po kilku H, przechodzenie przez sufit zabije sens wspinaczki która była taka fajna przecież w botw...

 

Szkoda że te wysepki w powietrzu nie mają jakiegoś większego sensu, jakieś mechaniki tylko dla siebie itp., przynajmniej w tej chwili nie można niczego takiego powiedzieć. Ot fragment skał w przestworzach.

 

Nic o fabule, postaciach i dialogach, interakcjach z NPC a na to liczyłem, tym jeszcze można ten projekt obronić.

 

Nie zabije sensu wspinaczki, bo nie wszędzie będą jaskinie, zresztą było tyle wspinania w BOTW, że teraz chcieli dać nam coś extra, żeby było mniej, podobnie z niszczeniem się broni dali nam narządzie, żeby nas to tak nie męczyło. Po prostu wszystko będzie bardziej rozbudowane i lepsze.

 

Będziesz miał zawsze wybór, inną opcję, która akurat tobie będzie bardziej pasować.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, zdrowywariat napisał:

 

Nie zabije sensu wspinaczki, bo nie wszędzie będą jaskinie, zresztą było tyle wspinania w BOTW, że teraz chcieli dać nam coś extra, żeby było mniej, podobnie z niszczeniem się broni dali nam narządzie, żeby nas to tak nie męczyło. Po prostu wszystko będzie bardziej rozbudowane i lepsze.

 

Będziesz miał zawsze wybór, inną opcję, która akurat tobie będzie bardziej pasować.

Oczywiście, tak się robi dobre sequele.

Ode mnie ta gra i tak ma "plusa" bo wysepki kojarzą mi się z Gravity Rush, świat był zbudowany od góry do dołu właśnie. Aż się prosi, żeby wsadzić jakieś mocne akcje, walkę z bossem a w tle panorama Hyrule. 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, _Shaman_ napisał:

No nie do końca tak było, kilka h praktycznie finalnego gameplayu z BOTW było na E3 2016, wiadomo że to dalej tylko mała część gry ale już wtedy było widać czego można się spodziewać i że szykuje się rewolucja w serii.


Przecież ten kilkugodzinny gameplay to był tylko tutorial z początku gry i dopiero Story trailer pokazał, że będą miasta - prędzej ludzie gadali, że pewnie nie będzie i jak wynika z tego gameplayu to świat będzie pusty i szybko się znudzi 

Odnośnik do komentarza

Story trailer był na pokazie switcha w styczniu przed premierą i nakręcił niewyobrażalnie, tutaj zaraz miesiąc do premiery....chyba że faktycznie są tak pewni swego, że uznali że nie muszą aż tak odsłaniać się z wszystkich kart albo serio 6 lat developingu poszło na sprawienie, że switch się nie topi gdy pikujemy w dół z wysp.

Odnośnik do komentarza

Podobają mi się te nowe funkcje, szkoda że wszystko przyćmiło mi to jak gra wizualnie nie uległa żadnej poprawie po tylu latach. Zapewne wszystkie jeszcze nieodkryte elementy spowodują że nie będzie się o tym myślało, ale jednak, widok starej mapy w starej oprawie trochę zmniejszył uśmiech.

No i obawiam się że limity klejenia będą niskie, już widziałem że ktoś z yotuberów snuł wizje robienia zamku z pali, oby można było zrobić coś więcej niż pojazd na pierwszym trailerze.

 

I najważniejsze, co się dzieje z tą wodą na lewitujących wyspach, wodospad płynie w dół, a później w górę?

Edytowane przez Rtooj
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, zdrowywariat napisał:

Wy tak o tej starej mapce, a zauważyliście, że ponad 10 minutowy trailer dzieje się cały od 2:20 w nowych miejscówkach? Na starej mapce też zauważyłem drobne zmiany.

Ja naprawdę liczę na duże zmiany na starej mapie, tak by chciało je się ponownie zwiedzać. Pisałem wcześniej, że np. wulkan mógłby wygasnąć, góra byłaby porośnięta roślinnością i wchodzilibyśmy do środka wulkanu eksplorując jakieś jaskinie i dungeony. Taki powrót do starej mapy ma dla mnie sens. Ale po gameplayu widzę, że wulkan nadal jest aktywny. Nie wgłębiałem się ile czasu dzieli dwie części gry, ale to tylko przykład. 
 

Pytanie też jaki procent gry spędzimy na tych wyspach i innych nowych miejscówkach, a ile na starej mapie.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Lukas_AT napisał:

Ja naprawdę liczę na duże zmiany na starej mapie, tak by chciało je się ponownie zwiedzać. Pisałem wcześniej, że np. wulkan mógłby wygasnąć, góra byłaby porośnięta roślinnością i wchodzilibyśmy do środka wulkanu eksplorując jakieś jaskinie i dungeony. Taki powrót do starej mapy ma dla mnie sens. Ale po gameplayu widzę, że wulkan nadal jest aktywny. Nie wgłębiałem się ile czasu dzieli dwie części gry, ale to tylko przykład. 
 

Pytanie też jaki procent gry spędzimy na tych wyspach i innych nowych miejscówkach, a ile na starej mapie.

W sumie nie wiadomo czy jest aktywny bo to chyba ten malice tam widać A nie lawe. Zmiany są już widoczne po trailerach ale trzeba zobaczyć jak mocno wpłyną na świeżość eksploracji starej mapy. W gameplayu stuleje zeldy zauważyły 

Spoiler

Brak deku tree więc NIE MA ŻARTÓW :notlikethis:

 

Odnośnik do komentarza

Gdyby nie Leak w lutym to bym był bardzo sceptycznie nastawiony.

Ten wyciek artworków wniósł więcej niż nawet wczorajszy kolejny gameplay i tylko dlatego jestem spokojny, bo ukrywają przed nami masę rzeczy .

Wkurwiony jestem za to że muzyka podczas jazdy na koniu nic się nie zmieniła(obstawiam że wiele innych też) ...Boże przecież po tylu godzinach ja już tym rzygam. Sam fakt że ta muzyka się powtarza to wnosi dużo w poczucie grania w dlc.

Pewnie dowiozą ale jeśli na prezentacji już można wytykać minusy to trochę słabo 

Cała reszta bardzo na plus najbardziej mechanika łączenia broni to typowy target w największe narzekanie poprzedniczki i mam nadzieję że wyjdą z tego obronną ręką bo to ciekawy pomysł 

A mechanika łączenia różnych przedmiotów do strzał to idealna mechanika pod dungeony jak z klasycznych Zeld gdzie np. rzucaliśmy bumerangiem, który robił wir powietrzny aby przesunąć przedmiot, tak tutaj pewnie strzała i liść wystarczy. Na pewno będzie wiele ciekawych pomysłów. Bania się robi duża na samą myśl ...

44 dni :D

 

Edytowane przez Plackus
Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Daffy napisał:

Ciekawe ile będzie takich sytuacji że wrzuca jezioro z jakas turbo ryba albo rzekę z mega prądem uniemożliwiającym pływanie by koniecznie budować te kraftowe motorówki 

 

Nic takiego nie będzie, wszystko będzie opcjonalne, oczywiście na początku przy braku staminy będzie trzeba kombinować, ale skończcie z tym czarnowidztwem.

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Figaro napisał:

Jedyne co mi się nie podoba, to przenikanie przez sufit. Brzmi trochę niepotrzebnie.

 

Jeśli jest w grze to Nintendo ma na to pomysł. Z resztą, czy w jakiejkolwiek innej grze zastosowano coś takiego? Będzie masterpiece serii. :banderas:

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, zdrowywariat napisał:

A gdzie BOTW? Fajna Zeldunia, taka na mocne 8, bardzo dobra gra.

 

Mi kompletnie nie podeszła, bardziej niż Zelda to gra w typie point and click - zdobądź przedmiot A -> przegadaj każdego NPC-a w okolicy żeby dostać przedmiot B -> powtórz aż dostaniesz przedmiot C, D itd. Pewnie za czasów GBC to było coś, ale to archaiczna gra wydana bez pomyślunku na obecną generację.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...