Opublikowano 23 lutego 20214 l Autor też mam wrażenie że Xbox Series X i S odpalają wiele nowych gier na zasadzie surowej mocy i brute force. Przyjdzie nam pewnie trochę jeszcze poczekać na w pełni nextgenowe gry wykorzystujące w pełni nową architekturę i wszystkie technologie ukryte w nowych Xboxach jak VRS (który jest w stanie dać boosta do wydajności od kilku do kilkunastu procent), wspomiany przez ciebie MeshShading (który pozwoli wyświetlać na ekranie miliony wielokątów jednocześnie), DirectStorage i SFS (które pozwolą błyskawicznie streamować assety, czy DirectML). Ale gdy już się ukażą różnice powinny być widoczne gołym okiem bo zarówno XSX i XSS pozwolą robić gry które byłyby nie do pomyślenia na starszych sprzętach
Opublikowano 23 lutego 20214 l Swoją drogą, dzisiaj miał startować jakiś event dla developerów. Gdzie można to zobaczyć?
Opublikowano 23 lutego 20214 l Autor to kolejna operacja do Gears 5, wrzucą nową skórkę Marcusa nową mapę i tyle
Opublikowano 23 lutego 20214 l 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: Remake Gearsów 2 na Unreal Engine 5? Bardzo proszę. Chciałoby się, kumplu.
Opublikowano 23 lutego 20214 l Autor dwójka to chyba najlepsze Gearsy w kampanii, chętnie zobaczyłbym remake w stylu Ulimate Edition, ale nie ma na to chyba niestety szans
Opublikowano 23 lutego 20214 l Najlepiej zaorać versus i zrobic od nowa, bo i tak tylko meksykance w to graja. jebac wallbouncing
Opublikowano 23 lutego 20214 l 12 minut temu, bluber napisał: Gears 2 najgorsze Gearsy je,bać Czy jeśli odpisałem to znaczy, że dałem się złapać?
Opublikowano 23 lutego 20214 l Zapamiętaliście a ja przeszedłem pare dni temu w co-opie z ziomkiem. Baaaardzo montonne lokacje, zwłaszcza pałac Myraah czy chodzenie w wnętrzach robaka, nie kumałem nigdy hype'u na te część, trójka dużo lepsza.
Opublikowano 23 lutego 20214 l Trójka wprowadziła nielimitowane podnoszenie kompanów i od tej pory to dla mnie równia pochyła jeśli chodzi o poziom trudności, a przez to fun z gry.
Opublikowano 23 lutego 20214 l Teraz, Paolo de Vesir napisał: Trójka wprowadziła nielimitowane podnoszenie kompanów i od tej pory to dla mnie równia pochyła jeśli chodzi o poziom trudności, a przez to fun z gry. Nie rozumiem, na Insane nie ma w ogóle podnoszenia.
Opublikowano 23 lutego 20214 l 1 minutę temu, bluber napisał: Nie rozumiem, na Insane nie ma w ogóle podnoszenia. W 1 i 2 nie było tego w ogóle lub było w ograniczonej fomie, obecnie jest tylko na Insane. Dla mnie to jednak za dużo, najlepszą wypadkową satysfakcji i zaangażowania jest dla mnie hard, gdzie od trójki praktycznie stracił on na znaczeniu. No słabiutka zmiana, bardzo spłycająca doświadczenie.
Opublikowano 23 lutego 20214 l Dwójka to emo-Dom, czy to było w trójce? Jeden z najgorszych momentów w serii
Opublikowano 23 lutego 20214 l Trójeczka. Dwójka to harde strzelanie, harde chłopy, harde kuta.... a z resztą. Dwójeczka prawilna z tego co pamiętam.
Opublikowano 23 lutego 20214 l Autor też mi się wydaje że kilka gier jest bliżej nie wielu się wydaje
Opublikowano 23 lutego 20214 l To już mogę wymienić: Halo Infinite - no bo ile można Psychonauts 2 - bo już miało być na 2020 Crossfire X - bo mówi się o tym od dawien dawna, zapowiedziane jeszcze na One'a Grounded - bo wyjdzie niedługo z bety As Dusk Falls - bo to gra małego kalibru, raczej szybciej niż dalej Reszta, czyli IMO najlepsze mięsko, nie szybciej niż 2022/2023.
Opublikowano 23 lutego 20214 l Autor Starfield, Forza Horizon 5, Avowed i Everwild również są na zaawansowanym etapie produkcyjynm. Forza Horizon i Starfield mogą wyjść w tym roku, a gry Obsidianu i Rare mają szanse ukazać się za rok
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.