Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, drozdu7 napisał:

Myślę że to nie jest ostatni Xbox. Tzn nie wiem jak oni mają zamiar dotrwać do premiery nowej konsoli, ale kierwa.. nie chciałbym chyba wyautować się z tego ekosystemu.

Dla mnie Sonka nie jest też gwarantem huj wie czego, a PC to nie moja bajka raczej ;)

A może coś powiedzą na tym jebanym showcasie, zresztą że po tej porażce Sarah Bond nikt inny kompetentny nie udzielił wywiadu konkretnego to szok

Kolejny wywiad, choćby wypełnionymi kolejnymi obietnicami złotoustego Spencer i tak nic nie zmieni. 

 

Niech po prostu skupią się na grach, za kilka dni Hellblade 2, potem showcase z grami na resztę roku i to ich jedyna szansa na to ludzi trochę odciągnąć od rozkminiania strategii biznesowej Xboxa. 

Odnośnik do komentarza

Nie ma czegoś takiego jak bycie pewnym końcowego efektu - każda gra, niezależnie jak dobra, musi posiadać jakąś formę marketingu. Zwłaszcza w przypadku tak dużych gier. Po prostu Microsoft z jakiegoś powodu w marketing nie inwestuje. Może przy GamePassie nie ma na to budżetu, może nie mają do tego ludzi, ale ewidentnie tego marketingu nie ma.

Odnośnik do komentarza

Co to znaczy powtórka ze Starfielda? Przecież chociaż Starfield chociaż nie okazał się grą 10/10 sprzedał się bardzo dobrze, zagrało w niego masę ludzi, a i recenzji najgorszych przecież nie dostał. 

 

Hellblade to jednak znacznie mniejszy tytuł, i choć również myślę że większy rozgłos przed premierą by mu nie zaszkodził to jakiś tam ubogi marketing jest. 

 

 

Odnośnik do komentarza

Teraz wam podam listę IP, które nalezą obecnie do Microsoftu i spróbujcie znaleźć racjonalne wytłumaczenie jak można było tak zjebać generacje mając do dyspozycji to plus środki pieniężne: Halo, Gearsy, Forza, Fallout, Elder Scrolls, Doom, Wolfenstein, Crash, Spyro, Tony Hawk, Diablo, CoD, Fable, Banjo, Conker, Starcraft, Perfect Dark, Dishonored, Minecraft, Guitar Hero.

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, ASX napisał:

Co to znaczy powtórka ze Starfielda? Przecież chociaż Starfield chociaż nie okazał się grą 10/10 sprzedał się bardzo dobrze, zagrało w niego masę ludzi, a i recenzji najgorszych przecież nie dostał. 

 

Hellblade to jednak znacznie mniejszy tytuł, i choć również myślę że większy rozgłos przed premierą by mu nie zaszkodził to jakiś tam ubogi marketing jest. 

 

 

Mam na myśli to, że jednak Starfielda balonik był mocno pompowany, te tysiące światów itd. Osobiście grałem na nim niedługo bo tyle co u kumpla i wydawał mi się grą całkiem spoko. Ale jednak większość osób, które znam i go ograły były zawiedzione tym co było obiecywane, a co finalnie dostały.
Mimo, że to gry innego kalibru to jednak o Hellblade cisza.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, mario10 napisał:

Ale fakt brak jakiejś akcji marketingowej zaskakuje.


Tylko co tu reklamować? Korytarzyk bez gameplayu na 5h z ładną graficzką?
No będzie w GP to ludzie sobie sprawdzą, bo to chyba jedyna rozsądna opcja do zagrania w ten tytuł (zwłaszcza, że to tylko cyfra).
Nikt tego i tak nie kupi, a później będzie płacz, że się nie sprzedało i cyk - kolejne studio leci (ale tych to by mi nawet żal nie było, bo od czasu, jak są w MS to zapomnieli jak się dobre gry robi - ostatnia to DmC).

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Wredny napisał:

Tylko co tu reklamować? Korytarzyk bez gameplayu na 5h z ładną graficzką?

Death Stranding to w 90% gra o wchodzeniu na górkę albo spod górki, a jednak kampania marketingowa była jebitna, do tego sama gra jest w zasadzie instaklasykiem. Da się, tylko trzeba chcieć. W MSie nie dość, że się nie da to jeszcze się nie chce, a w skrajnych przypadkach pewnie nie ma komu się chcieć.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Bzduras napisał:

Death Stranding to w 90% gra o wchodzeniu na górkę albo spod górki, a jednak kampania marketingowa była jebitna, do tego sama gra jest w zasadzie instaklasykiem. Da się, tylko trzeba chcieć. W MSie nie dość, że się nie da to jeszcze się nie chce, a w skrajnych przypadkach pewnie nie ma komu się chcieć.

Jestem ciekaw, jak to będzie przy O.D. jak wyjdzie ostatecznie kiedyś w silnej współpracy z Microsoftem, ale Kojima to sobie potrafi sam marketing zrobić, jego twitter ma więcej fanów (3.7 MLN i rośnie) niż takiego Filipa S., jakoś 3x krotnie xD. 

 

A Filip zamiast reklamować nowe gry z gamepassa wrzuca itemy z diablo, albo nuke fanów z Fallouta 76 :D. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ASX napisał:

 

 

Hellblade to jednak znacznie mniejszy tytuł, i choć również myślę że większy rozgłos przed premierą by mu nie zaszkodził to jakiś tam ubogi marketing jest. 

 

 

Najwieksza gra na xboxa od czasu starfield. Oni chyba sami nie wierza, że to sie sprzeda albo zacheci ludzi do gamepassa.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Bzduras napisał:

Death Stranding to w 90% gra o wchodzeniu na górkę albo spod górki, a jednak kampania marketingowa była jebitna, do tego sama gra jest w zasadzie instaklasykiem. 


Tyle, że kampania reklamowa DS i tak nie była w żaden sposób pomocna, bo nawet ja - zawodnik z trzydziestoletnim doświadczeniem i fan gierek Kojimy - nie miałem pojęcia, czy ten symulator kuriera to będzie coś dla mnie.
Nawet gameplaye na YT utwierdzały mnie w przekonaniu, że gameplay to będzie straszna miernota i jedynie fabuła "mistrza" może to uratować. Paradoksalnie było zupełnie na odwrót, ale dopiero własnoręczne zagranie sprawiło, że się o tym przekonałem, bo "zaocznie" ciężko było sobie wyrobić zdanie (co też jest ciekawą sprawą, bo 90% gierek raczej na luzie można przewidzieć wcześniej, czy to moja bajka).
 

5 minut temu, Shen napisał:

Najwieksza gra na xboxa od czasu starfield. Oni chyba sami nie wierza, że to sie sprzeda albo zacheci ludzi do gamepassa.


Wszystko wskazuje na to, że to będzie taka sama popierdółka, jak część pierwsza, a czymś takim to raczej ciężko zachęcić do czegokolwiek.
Ot, mała, ładna pokazówka UE5, przy której znów będą brandzlować się jakieś BAFTY itp, że niesamowite doświadczenie i poruszanie ważnych problemów - 10/10, ch#j z gameplayem bo kogo to w gierkach obchodzi :sir:(mdr)

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Wredny napisał:

Tyle, że kampania reklamowa DS i tak nie była w żaden sposób pomocna, bo nawet ja - zawodnik z trzydziestoletnim doświadczeniem i fan gierek Kojimy - nie miałem pojęcia, czy ten symulator kuriera to będzie coś dla mnie.
Nawet gameplaye na YT utwierdzały mnie w przekonaniu, że gameplay to będzie straszna miernota i jedynie fabuła "mistrza" może to uratować. Paradoksalnie było zupełnie na odwrót, ale dopiero własnoręczne zagranie sprawiło, że się o tym przekonałem, bo "zaocznie" ciężko było sobie wyrobić zdanie (co też jest ciekawą sprawą, bo 90% gierek raczej na luzie można przewidzieć wcześniej, czy to moja bajka).

I widzisz - nikt nie wiedział co to będzie za gra, ale każdy wiedział o Death Stranding. Ja również nie byłem pewny co oglądam aż do tego gameplayu gdzie Kojima wytłumaczył, że tu się chodzi z paczkami (pamiętam słynną sagę wyparcia niektórych użytkowników i szachy 5D, że WCALE NIE TO KOJIMA ON TAK TYLKO MÓWI A ZA GÓRAMI BĘDZIE FABRYKA METAL GEARÓW I BĘDZIE SNEJK I W OGÓLE ZOBACZYCIE, ŻE TO NIE TYLKO TO). Zareklamować tak symulator kuriera, żeby nikt nie wiedział co się święci, a jednak każdy w gamingu czekał na gierkę w garniaku? Da się, historia pokazała :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...