Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

A to nie będzie maszynka do streamingu? Bo jakoś nie wyobrażam sobie że za 2 lata czy kiedy to ma wyjść jakiś Snapdragon będzie w stanie emulować gry z Xbox Series a tym bardziej wątpię że każde studio przygotuje build pod nowe urządzenie.

  • Odpowiedzi 33,4 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
  • Autor

Czyli podobno nie chodzi o przenośnego Xboxa, ale o zapewnienie kompatybilności aplikacjami i grami Xboxa z przyszłymi urządzeniami na ARM jak laptopy z serii Surface, które w myśl nowej strategii MS przecież również są Xboxami.

2 godziny temu, ASX napisał(a):

Our sources confirmed to me this morning that the next Xbox systems, however, are not based on Qualcomm chips. The plan, at least for now, is for the next-gen Xbox systems to have as much compatibility with your current library as possible. The overheads required to emulate games built for Microsoft's AMD-based systems are beyond what the Snapdragon line up is currently capable of.

What this job listing is more likely referring to is ensuring that Microsoft's Surface devices based on Snapdragon, like the new Surface Pro 12-inch, have better compatibility with Xbox's PC apps, Xbox Game Pass for PC, and Xbox Play Anywhere titles. As of writing, Microsoft straight up blocks your ability to download many Xbox PC games from the Microsoft Store on its Copilot+ PC range, which are based on Snapdragon chips.

https://www.windowscentral.com/gaming/xbox/a-qualcomm-job-listing-suggests-xbox-is-working-on-next-gen-arm-based-hardware-but-whats-the-truth-heres-what-our-sources-say

Opublikowano

Chciałbym jedną rzecz pochwalić, która chyba nadal nie jest doceniania jak trzeba.

Play anywhere. Gram w nowego Dooma głównie na PC, ale w niektóre dni zjebany po robocie nie miałem już ochoty siedzieć na krześle przed biurkiem, więc w salonie odpaliłem konsole. Synnchronizacja savea zajmuje dosłownie kilka sekund, ustawienia takie same jak na PC i kontynuuje grę jakbym grał cały czas na tym samym sprzęcie. Zajebiste to jest.

Ciekawe czy kiedykolwiek gry inne niż MS będą to wspierać.

Opublikowano

No mało kto będzie miał tę grę zainstalowaną zarówno na konsoli, i na PC. Jak będzie granie w chmurze ogarnięte, to na pewno ten ficzer zostanie bardziej doceniony.

Opublikowano

Nie tylko gry od m$ to mają.

No ale co z tego jak nie można wyszukać które gry w bibliotece posiadają te funkcje.

W sumie spoko w teorii bo w praktyce nieistotna funkcja bo nowej konsoli Xbox ma nie być.

Opublikowano
  • Autor

Ostatnio ogłosili że w tym roku 70 gier dostało Play Anywhere. Wczoraj zapowiedziany temaster Space Marine czy nowy Silent Hill też będą w XPA.

Widać że jest na to coraz większy nacisk i w następnej generacji myślę że to już będzie standard.

Całość faktycznie działa spoko, jedyne co by się przydało poprawić to jakaś informacja kiedy save zsynchronizował się z chmurą. Bo to potrafi trochę krwi napsuć, gdy wyjdziemy z gry bez tej synchronizacji, odpalimy grę na drugim sprzecie i nadpiszemy sobie sejwa.

Opublikowano
22 minutes ago, MaZZeo said:

Chciałbym jedną rzecz pochwalić, która chyba nadal nie jest doceniania jak trzeba.

Play anywhere. Gram w nowego Dooma głównie na PC, ale w niektóre dni zjebany po robocie nie miałem już ochoty siedzieć na krześle przed biurkiem, więc w salonie odpaliłem konsole. Synnchronizacja savea zajmuje dosłownie kilka sekund, ustawienia takie same jak na PC i kontynuuje grę jakbym grał cały czas na tym samym sprzęcie. Zajebiste to jest.

Ciekawe czy kiedykolwiek gry inne niż MS będą to wspierać.

Nie tylko gry MS to wspierają przecież. W taki sam sposób ogrywałem np. Lies of P, na przemian na kompie i na XSX.

Opublikowano
Godzinę temu, MaZZeo napisał(a):

Chciałbym jedną rzecz pochwalić, która chyba nadal nie jest doceniania jak trzeba.

Play anywhere. Gram w nowego Dooma głównie na PC, ale w niektóre dni zjebany po robocie nie miałem już ochoty siedzieć na krześle przed biurkiem, więc w salonie odpaliłem konsole. Synnchronizacja savea zajmuje dosłownie kilka sekund, ustawienia takie same jak na PC i kontynuuje grę jakbym grał cały czas na tym samym sprzęcie. Zajebiste to jest.

Ciekawe czy kiedykolwiek gry inne niż MS będą to wspierać.

Całkiem sporo gier ma teraz PA. To idzie przeważnie wydawcami. Jak Sega weszła, to wszystkie ich gry od pewnego momentu mają. Jak 11Bit weszło, to tak samo. Najczęściej jest to powiązane z mocniejszą współpracą w ramach GP.

Opublikowano

Jako że nie posiadam gamingowego PC, to u mnie Play Anywhere jest kluczowym czynnikiem, który decyduje o tym czy daną grę zakupię na Steamie czy w MS Store. Kupując na Steamie mogę zagrać tylko na handheldzie, natomiast kupując w MS Store mogę zagrać na handheldzie oraz moim Series X na TV 4K, czyli dostaję dwie gry w cenie jednej i jeszcze się sejwy synchronizują. :)

Opublikowano

Dokładnie tak jest. Play Anywhere? Biorę u Spencera. Brak Play Anywhere? Biorę gdziekolwiek indziej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.