Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Akurat MFS to jest faktycznie pierwsza next-genowa gra, ale wciąż jednak jest to port, a nie dedykowana gra. Ja czekam co pokaże PlayGrounds, The Coallition lub czy Ninja Theory sprosta graficznym oczekiwaniom względem Helblade Sensual Sacrifis 2

To raczej jeszcze poczekasz, bo po tym failu z halo infinite teraz nie będą się z tym śpieszyli. 

Edytowane przez lpcl

  • Odpowiedzi 33 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
  • Autor

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Shago napisał:

Btw. to jak ktos jeszcze nie kupił konsoli i wciąż ma preorder w Euro, to przy zakupie konsoli jest Game Pass na 3 miesiące 40% taniej. Wiem, że kto miał przycebulić to pewnie tak już zrobił, ale tak tylko informacyjnie :P


Daj jakiś sznurek, bo nie widzę tego.

Opublikowano

Ale pokazuje że lepiej by było jakby się skupili i wymuszali betonowe 60fps u devów, zamiast zawracać im jeszcze gitarę trybem ze 120FPS

Opublikowano

Korci żeby zobaczyć ale nie chcę sobie psuć zabawy i wyłączyłem po chwili. Ta chwila wystarczyła jednak by zobaczyć, że nawet opakowanie jest tutaj najwyższych lotów :fsg:

Opublikowano

Co do Dirta to jestem rozczarowany że już taki kompromis widzimy , ale fani Sony niech nie zapominają że to gra multiplatformowa bo hejt na tą grę w necie jest ogromny ze strony fanów Sony.
Co do pudełka to bardzo mi się podoba choć szkoda że to widziałem byłoby miłe zaskoczenie .

Opublikowano
Godzinę temu, Figuś napisał:

 

 

 

Prawdę mówiąc troche rozczarowanie, poważnie spodziewałem się 4K i 120fps z delikatnie utratą na jakości lub 4K 60fps i piękną grafiką, ta gra już na starcie nie zachwyca grafiką a oni jeszcze muszą schodzić z 4K do 1080p zeby było stabilne 120fps XD w dupę niech sobie wsadzą te 120fpsów na nowej generacji, niech robią tylko 4k 60fps i niech się tylko tego trzymają.

Opublikowano

"Genuinely got a little emotional watching this video. Cheshire Studio have worked hard. The game isn't finished and we've made a lot of improvements since this build but so happy to hear thoughts from @digitalfoundry"

Opublikowano

Szczerze mówiąc to szczęki będziemy zbierać z podłogi za dwa lata najwcześniej. Teraz nie ma co analizować tej biedy, która pojawi się na półkach z grami obok XBoxów i PS5.

Opublikowano

Nie przesadzajmy, myślę, że taki Cyberpunk, czy nowy Resident Evil mogą zrobi wrażenie..

Opublikowano
3 godziny temu, Figuś napisał:

 

Kuhwa skąd te akbary mają już konsole? 

Opublikowano
4 godziny temu, eX4cT_PL napisał:

 

Prawdę mówiąc troche rozczarowanie, poważnie spodziewałem się 4K i 120fps z delikatnie utratą na jakości lub 4K 60fps i piękną grafiką, ta gra już na starcie nie zachwyca grafiką a oni jeszcze muszą schodzić z 4K do 1080p zeby było stabilne 120fps XD w dupę niech sobie wsadzą te 120fpsów na nowej generacji, niech robią tylko 4k 60fps i niech się tylko tego trzymają.

Kojarze że jest film z Gears 5 w 120 FPS i tam to wygląda dobrze, nawet bardzo dobrze. Więc może jest nadzieja na coś co przy 120 fps wygeneruje więcej postaci niż tyko tą która sterujemy. 

Opublikowano

4K/60fps

Edytowane przez Daddy

Opublikowano
15 minut temu, Czoperrr napisał:

Info dał David Cage, że Series S będzie hamulcem generacji.

 

Dla mnie sprawę najlepiej wyjaśnił kiedyś jeden z forumowiczów (Mazzeo albo Daddy). Sens wypowiedzi był taki, że Ci wszyscy narzekający na słabszy sprzęt ograniczający generację dwoją się i troją aby wydać swoje gry w potato mode na Switcha, bo tam są pieniądze. :reggie:  

Opublikowano
13 hours ago, lpcl said:

Kuhwa skąd te akbary mają już konsole? 

Jak ktoś ma chajs to może sobie wykupić konsole wczesniej. Nawet jakby miał zaplacic 5o.ooo za wcześniejszy dostęp to szajbusy zapłacą. Umieszcza unboxing na YT a potem youtube zwroci im kase z reklam. Opłaci się być sławnym. M$ rozsyłał konsole jakims randomowym youtuberom. Szkoda tylko ze Angry Joe nie dostał egzemplarza. :[

Opublikowano
Jak ktoś ma chajs to może sobie wykupić konsole wczesniej. Nawet jakby miał zaplacic 5o.ooo za wcześniejszy dostęp to szajbusy zapłacą. Umieszcza unboxing na YT a potem youtube zwroci im kase z reklam. Opłaci się być sławnym. M$ rozsyłał konsole jakims randomowym youtuberom. Szkoda tylko ze Angry Joe nie dostał egzemplarza. :[
Ciekawe dlaczego [emoji1787]
Opublikowano
  • Autor

Z tego co widzę David Cage obawia sie że Series S będzie problemem dla developerów bo będą musieli przygotować dodatkowa wersje gry dla słabszej konsoli, a  niektórzy developerzy pójdą na łatwiznę i będą robić gry pod słabszy sprzęt a potem upgrejdowac go do możliwości mocniejszej konsoli.

 

Ale wydaje mi że Microsoft zadbał o to żeby tego uniknąć, po pierwsze developerzy nie mają devkitow Series s, zamiast tego devkity Series x pracują w trybie symulującym słabsza konsole, dzięki czemu developerzy na jednym urządzeniu mogą testować produkcję zarówno w trybie Series s i X.

 

Druga sprawa to same narzędzia developerskie dostarczone przez Microsoft, tradycyjnie rzeczywiście było tak że developerzy musieli optymalizować grę pod każdy sprzęt osobno, co nastręczało dodatkowej pracy dla devów i wiązało się z wieloma problemami gdy okazywało się że jakiś sprzęt sobie nie radzi. Tak też było w przeszłości w przypadku robieniu gier na Xboxa one, KOXa i pc. 

Ale od kilku miesięcy Microsoft pracuje nad dostarczeniem developerom uniwersalnych  narzędzi nazwanych Gamecore albo GDK,  w ramach których devi pracują jednocześnie nad wersjami gry dla Series x i Series s i pc, co z tego co słychać od devów mocno ułatwia pracę dla devów i przyspieszy pracę nad kilkoma portami. 

 

jak ktoś chce więcej o tym poczytać to zarzucam link 

https://www.thurrott.com/games/237476/the-latest-on-xbox-game-core

 

co ciekawe same narzędzia nie są jeszcze sfinalizowane i wciąż są ulepszane i dopiero w przyszłym mają zostać ukończone.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.