Opublikowano 2 września 20213 l Ładowarka jak i pad maja zabezpieczenie, pełne naładowanie i odcina zasilanie.
Opublikowano 2 września 20213 l 18 minut temu, mario10 napisał: To by była dobra opcja, przedwczoraj burzył się pad, że jest rozładowany, wczoraj jeszcze 1,5 godzinki pograłem i nadal działał. Więc % byłyby wskazane Ostatnio jak sprawdzałem w Returnalu to po wyskoczeniu komunikatu pad jeszcze działał przez ponad 3 godziny. Ogólnie nie mam problemu podłączyć po sesji pada do konsoli (niby planuje zakup ładowarki), ale % wskaźnik byłby bardzo wskazany.
Opublikowano 2 września 20213 l Ja robię tak samo tyle, że ja podpinam do ładowarki od telefonu zamiast do konsoli, ale jak już mi się burzy, że poziom naładowania jest niski wpinam do kontaktu i cześć. Z tego co kojarzę to teraz urządzenia z nowymi akumulatorami odcinają ładowanie gdy urządzenie naładuje się w pełni.
Opublikowano 2 września 20213 l Szybkich ładowarek od 33W wzwyż bym nie polecał podłączać, kumpel tak rozjebał pada, na szczęście mu wymienili na gwarancji na nówkę.
Opublikowano 2 września 20213 l Wiesz co musiałbym sprawdzić jaka jest moc tej ładowarki w sumie to taka szybka do Huaweia ale dobrze, że mi podrzuciłeś temat sprawdzę z ciekawości Sprawdziłem to ma 22,5 W więc chyba spoko. Edytowane 2 września 20213 l przez mario10
Opublikowano 3 września 20213 l Siema , mam taki problem bo jakiś czas temu pojawiły się umie dryfujące analogi i chciałbym się spytać czy serwis sony faktycznie to naprawia i nie robią problemów ? Bo słyszałem ze np. jak są walnięte cewki to nie chcą tego robić.
Opublikowano 3 września 20213 l 1 godzinę temu, Square napisał: Wymieniają pady na nowe, ja po ośmiu dniach miałem nowego DS. O to dobrze , to jutro do nich dzwonię . Dzięki
Opublikowano 3 września 20213 l Hej, W zeszłym tygodniu przesiadłem się z ps4 na ps5 i co zauważyłem, to problem z triggerem DualSense w grze destiny2. Otoz strzelajac z broni szybkostrzelnej, gdzie trzeba szybko naciskać spust, broń po prostu nie strzela. Wyniks to zapewne z niepełnego puszczania triggera. DualShock4 nie mi tego problemu - wystarczy było lekko puścić trigger i ponownie wcisnąć by system odczytał jako ponowne wciśnięcie triggera. czy ktoś może spotkał się z czymś podobnym? Nie wiem czy to kwestia takiego zaprojektowania pada czy być może wadliwości egzemplarza, z którego korzystam. Poniżej link do filmu, gdzie udało się uchwycić o co chodzi: Pozdrawiam, Piotr
Opublikowano 3 września 20213 l 9 minut temu, Piotr Dargo napisał: Hej, W zeszłym tygodniu przesiadłem się z ps4 na ps5 i co zauważyłem, to problem z triggerem DualSense w grze destiny2. Otoz strzelajac z broni szybkostrzelnej, gdzie trzeba szybko naciskać spust, broń po prostu nie strzela. Wyniks to zapewne z niepełnego puszczania triggera. DualShock4 nie mi tego problemu - wystarczy było lekko puścić trigger i ponownie wcisnąć by system odczytał jako ponowne wciśnięcie triggera. czy ktoś może spotkał się z czymś podobnym? Nie wiem czy to kwestia takiego zaprojektowania pada czy być może wadliwości egzemplarza, z którego korzystam. Poniżej link do filmu, gdzie udało się uchwycić o co chodzi: Pozdrawiam, Piotr Sprawdzałeś w opcjach gry czy można wyłączyć silniczki w triggerach i sprawdzić czy występuję ten sam błąd?
Opublikowano 3 września 20213 l Tak, zmiana czy nawet wył adaptive triggers nie ma na to wpływu. Sama gra nie obsluguje adaptive triggerów, więc takiej opcji tam nie ma. Edytowane 3 września 20213 l przez Piotr Dargo
Opublikowano 3 września 20213 l Teraz, Piotr Dargo napisał: Tak, zmiana czy nawet wył adaptive triggers nie ma na to wpływu Jeżeli występuje też w innych DPSach to reklamuj pada. Tylko w tym wypadku najlepiej przez sklep bo widze że masz pada w czarnym kolorze, a sony może odesłać białego
Opublikowano 3 września 20213 l Dzięki, sprawdze w innych grach tego typu. Rozumiem, że taki problem nie powinień wystąpić pomimo "niepełnego" odpuszczenia triggera przed ponownym wciśnięciem?
Opublikowano 3 września 20213 l Dużo zależy od gry i tego jak devi zaimplementowali funkcje w swojej grze, każda broń może się inaczej zachowywać. np. w Worms Rumble które sony dało w plusie jakoś w grudniu przy shootgunie też musiałem do końca puścić trigger przed oddaniem kolejnego strzału w innych broniach już nie.
Opublikowano 3 września 20213 l On 9/2/2021 at 12:32 PM, Square said: Ogólnie to mogliby częściej używać żyroskopu, bo przy premierze PS3 mało tytułów miało to aktywne, a z kontynuacji było już wycinane (np. Uncharted). Sucker Punch fajnie to wykorzystali w inFamous SS, potem pominęli całkowicie w Ghost of Tsushima i dopiero zaimplementowali w dodatku Iki Island. wipeout HD, motion master
Opublikowano 3 września 20213 l A czy są może jakieś aplikacje diagnostyczne (najlepiej na ps5) by móc sprawdzić poprawność działania pada?
Opublikowano 3 września 20213 l A problem masz tylko na tej broni czy w ogóle? To jest Hang Jury? Wiele broni miało buga w D2 z blokującym się spustem jak np. Symetria. Spróbuj zmapować strzał na R1 i zobacz czy jest to samo.
Opublikowano 4 września 20213 l Zdecydowanie polecam ładowarkę, odkładam tam pady od zakupu i nawet jeżeli takie ciągłe ładowanie miało by zaszkodzić, to pewnie się o tym nie dowiem bo... ciągle się ładują :] Szkoda ze do Pulse'ów nie zrobili takiej ładowarki, ciągle muszę walczyć z rozładowującymi się słuchawkami. W tym miejscu warto też wspomnieć o doznaniach przy ogrywaniu Astro [emoji6]Nic nie zaszkodzi, bo pad ładuje się tylko kiedy jest trochę rozładowany. Na dobrą sprawę pady ładują się tylko wtedy kiedy w systemie zgubi się choć jedna kreska baterii. Możesz grać na pełnym ładowaniu z dwie godziny, kreska nie spadnie i odłożysz pada na ładowarkę i nie będzie go ładować, już sprawdzałem u siebie kilka razy, więc czasem bierzesz z ładowarki pada który nie ma 100% ale może z 80.
Opublikowano 4 września 20213 l Też mam podobne odczucia bo ostatnio ładowałem DS i pad migał podczas ładowania, wziąłem pograłem z godzinkę pad dalej miał 3 kreski i mówię doładuję do pełna to jak ponownie go podłączyłem do ładowarki to tylko mignął raz i dalej nie ładował. Więc może tak być, że jak jest delikatnie rozładowany to się nie ładuje do pełna po ponownym podłączeniu.
Opublikowano 4 września 20213 l Taa, też to zauważyłem kilka razy, ale nie wiedziałem dlaczego tak się dzieje.
Opublikowano 4 września 20213 l A mieliście tak, że po naładowaniu do pełna przy stanie baterii pojawia się pytajnik?
Opublikowano 4 września 20213 l Miałem tak tylko podczas ładowania, podłączenie kabla na nowo wystarczało.
Opublikowano 4 września 20213 l 13 godzin temu, WisnieR napisał: A problem masz tylko na tej broni czy w ogóle? To jest Hang Jury? Wiele broni miało buga w D2 z blokującym się spustem jak np. Symetria. Spróbuj zmapować strzał na R1 i zobacz czy jest to samo. Mam tak ze wszystkimi bronmi. Scouty, sideaemy czyli tymi gdzie trzeba szybko naciskac spust.
Opublikowano 4 września 20213 l No szybko to jedno, a moment w którym teigger zaskakuję to co innego. Z tego co widzę to ledwo co dajesz mu odbić. W DualSense trzeba trochę bardziej go puścić niż w DS4. Ja takich problemów nie mam w D2, działa normalnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.