Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake

Featured Replies

Opublikowano
No próbowałem chwilę na padzie i responsywność i celowanie są imo kiepściutkie (a do leszczy na padzie nie należę,  koło 1000h w RS6 Siege), na M&K to zupełnie inna bajka, jakby ktoś mi ręce Leona ze smoły wyciągnął.
Imo i tak najfajniej na vr będzie.
I celność też sztos na tych nowych padach vr.


Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 213,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Omg 

  • Koniec, zrobione absolutnie wszystko co się dało w tej grze. Jak już się wie co i jak, to przez Pro leci się dosyć szybko nawet będąc "golasem". Może za jakiś czas rzucę się na run bez save'ów. 

  • Niestety ale nie jest to efekt wow jaki miałem przy RE2R. Przeszedłem wioskę i dalej mi się w sumie nie chce. Oryginał nigdy nie zginie. Jednak wolę klepać tego expa w Tibii, w świecie gier video już

Opublikowano

Ależ im ten zamek wyszedł, jak na wioskę trącilem lekko nosem to zamek bije lekko oryginał. No i RE Engine to silnik dedykowany zamkniętym pomieszczeniom, definitywnie. Absolutnie cudowna gra, a jeszcze kopalnie i wyspa przede mną 

Opublikowano

ja nie wiem co ten capcom z voice actorami, co nowa czesc to nowi aktorzy (tam chyba sie tylko lolek obstal, ten sam co w re2 remake, papadupulos czy jak mu tam) najgorzej jak uslyszalem agenta smitha i ze to juz nie dc douglas.

Opublikowano

Pod koniec zamku jest się tak dokokszonym, że hardcore już nie jest taki trudny. Momentami lecę na żywioł, kompletnie na nic nie zważając, ani na leczenie, ani na amunicję - tracę w cholerę jednego i drugiego, a i tak mam obu nadmiar. Trochę szkoda, no ale zostaje jeszcze Professional, ewentualnie atrakcje na wyspie.

Opublikowano

Imho jak zainswestowales w Red9 to nie ma zadnego powodu zeby go zmieniac nigdy. Blacktaila to mozna rozwazac jak od poczatku idziesz z SG09 ale nawet w tedy nie ma to sensu bo SG09 robi robote.

Opublikowano
11 godzin temu, XM. napisał:

Wkurwia jeszcze to, że w og strzał w głowę zwykłego moba to był jednak zawsze stun, a tu czasem 3 strzały potrzeba... Dla mnie to duży minus w ogólnym bilansie rozgrywki 

Kiedyś był stun, teraz do omijania mobków masz parry. Według mnie bardzo dobre posunięcie projektantów z Capcomu, bo w prosty sposób odświeżyli tym dosyć skostniałą rozgrywkę, czyniąc ją jednocześnie bardziej skillową i satysfakcjonującą. Czuć to zwłaszcza przy speedrunach na Pro - teraz trzeba się dużo bardziej wysilać, nauczenie się perfect parry to nie bułka z masłem, ale jak się to ogarnie to można wsioki wymijać równie płynnie jak kiedyś poprzez stunowanie ich headshotami i co ważniejsze: nie tracisz w ten sposób amunicji. 

 

Cytat

najgorzej jak uslyszalem agenta smitha i ze to juz nie dc douglas.

Z DC Douglasem było ostatnio kilka dużych afer, więc możliwe że z tego powodu Capcom mu podziękował za dalszą współpracę.

 

https://www.ppe.pl/news/163723/resident-evil-4-remake-ujawniony-przez-aktora-wcielajacego-sie-w-weskera-d-c-douglas-mial-udostepnic-grafike.html

 

Szkoda, bo ziomek ma cholernie ikoniczny głos i pewnie już nikt tak dobrze się nie wpasuje w rolę Weskera.

 

 

 

Edytowane przez Josh

Opublikowano

Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka.

Opublikowano

Ch 10 - na razie to jest skurwysynskie GOTY i najlepszy Resident. :shotgun:

2 godziny temu, Daffy napisał:

Ależ im ten zamek wyszedł, jak na wioskę trącilem lekko nosem to zamek bije lekko oryginał. No i RE Engine to silnik dedykowany zamkniętym pomieszczeniom, definitywnie. Absolutnie cudowna gra, a jeszcze kopalnie i wyspa przede mną 

Ogolnie zameczki w RE 8 i RE 4 to najlepsze levele. 

Opublikowano

 

6 minut temu, XM. napisał:

Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka.

Bardziej skillowe niż wymierzenie w głowę i puszczenie strzału z pistoletu. Jeszcze na normalu/HC można sobie mashować, ale Pro wymaga odrobiny wyczucia. 

Opublikowano
7 minutes ago, XM. said:

Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka.

 

Na Pro masz tylko perfect parry wiec nie jest.

Opublikowano

Jak ktoś jest zdania, że perfect parry jest łatwe i "nie-skillowe", to niech wrzuci filmik jak robi Krausera no damage na Pro  :spicy:

Opublikowano

Ależ to zamczysko wygląda - jak z jakiegoś Dark Souls normalnie :obama:

A pierwsze spotkanie z mnichem w tym pomieszczeniu z mgiełką przy podłodze :obama:

Ale żeby nie było to ja np na wiochę nie narzekam - cudownie ją odrestaurowali, zmienili i powiększyli, a później, jak wchodzi ulewa z wichurą :banderas:

Walka z na jeziorze faktycznie słabiutka, ale już El Gigante np dużo lepszy niż oryginał (cudowny klimat).

Co do nowych modeli postaci to każda zmiana mi się podoba, a najbardziej to chyba Luis, który z jakiegoś kreskówkowatego levelasa stał się cwaniaczkiem, przypominającym Oscara Isaaca z wyglądu.

Póki co z głosem Ady mam lekki zgryz, bo faktycznie na pierwszy rzut... ucha brzmi na lekko podpitą, ale w ogólnym rozrachunku chyba też jest lepiej, a na pewno naturalniej.

Opublikowano
8 minutes ago, Josh said:

Jak ktoś jest zdania, że perfect parry jest łatwe i "nie-skillowe", to niech wrzuci filmik jak robi Krausera no damage na Pro  :spicy:

 

XM ma platyne w DMC5 wiec w niego wierze.

Opublikowano

Kurde Verdugo to nawet na easy jest ciężki bez tego wymrażania :pawel: Cały zapas ammo do magnuma poszedł

Opublikowano
54 minuty temu, XM. napisał:

Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka.

Na Professionalu parry wchodzą tylko idealne, inne skutkują obrażeniami lijona :cool:

Opublikowano
3 godziny temu, wet_willy napisał:

 

Na Pro masz tylko perfect parry wiec nie jest.

No to dobrze, będzie wyzwanie.

Opublikowano
11 godzin temu, wet_willy napisał:

 

XM ma platyne w DMC5 wiec w niego wierze.

Też mam, ale nie piszę że parowanie w RE4 jest łatwe. Chociaż może skill z wiekiem zaczyna mi słabować :sapek:

Opublikowano

Jak już mówimy o platynie w DMC5, to też mam.

 

RE4 - fajna gra, spoko remake, ale jestem zdziwiony, że tak siadlo ogólnie wszystkim. IMO jest tu sporo do krytyki.

 

RE2 > RE3 > RE7 > RE4 > RE8

 

Ostatecznie i definitywnie, panie Hubercie

 

Opublikowano

Jak mi się zajebiście podoba ten rimejk to również uważam że RE2>RE4. Pewnie lepszy klimat i spokojniejszy gameplay. 

Opublikowano

No, ale pisanie, że zrobiony na odpierdol RE3R jest lepszy niż remake czwórki to jednak trochę przesada. To wciąż bardzo fajna gra, do której lubię często wracać, ale czuć że została zrobiona na szybko, przez mniej doświadczony team i że jest strasznie pocięta w stosunku do oryginału. Ja przynajmniej grając miałem wrażenie, że twórcy nie mieli za grosz szacunku do materiału źródłowego stawiając na akcje rodem z Michael'a Baya (w samym prologu jest z 10 wybuchów), totalnie psując Nemesisa i mocno spłycając rozgrywkę. Teraz, po premierze RE4R jeszcze bardziej widać jak M-Two spieprzyło trójeczkę i jak dobra mogła być, gdyby Capcom dało ją do zrobienia wirtuozom z Division 1.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.