Opublikowano 29 marca 20232 l No próbowałem chwilę na padzie i responsywność i celowanie są imo kiepściutkie (a do leszczy na padzie nie należę, koło 1000h w RS6 Siege), na M&K to zupełnie inna bajka, jakby ktoś mi ręce Leona ze smoły wyciągnął.Imo i tak najfajniej na vr będzie.I celność też sztos na tych nowych padach vr.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 29 marca 20232 l Ależ im ten zamek wyszedł, jak na wioskę trącilem lekko nosem to zamek bije lekko oryginał. No i RE Engine to silnik dedykowany zamkniętym pomieszczeniom, definitywnie. Absolutnie cudowna gra, a jeszcze kopalnie i wyspa przede mną
Opublikowano 29 marca 20232 l Jak dla mnie to właśnie od momentu wieży zegarowej było najlepiej graficznie.
Opublikowano 29 marca 20232 l ja nie wiem co ten capcom z voice actorami, co nowa czesc to nowi aktorzy (tam chyba sie tylko lolek obstal, ten sam co w re2 remake, papadupulos czy jak mu tam) najgorzej jak uslyszalem agenta smitha i ze to juz nie dc douglas.
Opublikowano 29 marca 20232 l Pod koniec zamku jest się tak dokokszonym, że hardcore już nie jest taki trudny. Momentami lecę na żywioł, kompletnie na nic nie zważając, ani na leczenie, ani na amunicję - tracę w cholerę jednego i drugiego, a i tak mam obu nadmiar. Trochę szkoda, no ale zostaje jeszcze Professional, ewentualnie atrakcje na wyspie.
Opublikowano 29 marca 20232 l Jestem na wyspie i zastanawiam się czy zostawić już Red9 wymaxowany jak jest, czy iść w Blacktaila (chociaż bilet na drugi upgrade broni jeszcze musi mi wlecieć).
Opublikowano 29 marca 20232 l Imho jak zainswestowales w Red9 to nie ma zadnego powodu zeby go zmieniac nigdy. Blacktaila to mozna rozwazac jak od poczatku idziesz z SG09 ale nawet w tedy nie ma to sensu bo SG09 robi robote.
Opublikowano 29 marca 20232 l 11 godzin temu, XM. napisał: Wkurwia jeszcze to, że w og strzał w głowę zwykłego moba to był jednak zawsze stun, a tu czasem 3 strzały potrzeba... Dla mnie to duży minus w ogólnym bilansie rozgrywki Kiedyś był stun, teraz do omijania mobków masz parry. Według mnie bardzo dobre posunięcie projektantów z Capcomu, bo w prosty sposób odświeżyli tym dosyć skostniałą rozgrywkę, czyniąc ją jednocześnie bardziej skillową i satysfakcjonującą. Czuć to zwłaszcza przy speedrunach na Pro - teraz trzeba się dużo bardziej wysilać, nauczenie się perfect parry to nie bułka z masłem, ale jak się to ogarnie to można wsioki wymijać równie płynnie jak kiedyś poprzez stunowanie ich headshotami i co ważniejsze: nie tracisz w ten sposób amunicji. Cytat najgorzej jak uslyszalem agenta smitha i ze to juz nie dc douglas. Z DC Douglasem było ostatnio kilka dużych afer, więc możliwe że z tego powodu Capcom mu podziękował za dalszą współpracę. https://www.ppe.pl/news/163723/resident-evil-4-remake-ujawniony-przez-aktora-wcielajacego-sie-w-weskera-d-c-douglas-mial-udostepnic-grafike.html Szkoda, bo ziomek ma cholernie ikoniczny głos i pewnie już nikt tak dobrze się nie wpasuje w rolę Weskera. Edytowane 29 marca 20232 l przez Josh
Opublikowano 29 marca 20232 l Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka.
Opublikowano 29 marca 20232 l Ch 10 - na razie to jest skurwysynskie GOTY i najlepszy Resident. 2 godziny temu, Daffy napisał: Ależ im ten zamek wyszedł, jak na wioskę trącilem lekko nosem to zamek bije lekko oryginał. No i RE Engine to silnik dedykowany zamkniętym pomieszczeniom, definitywnie. Absolutnie cudowna gra, a jeszcze kopalnie i wyspa przede mną Ogolnie zameczki w RE 8 i RE 4 to najlepsze levele.
Opublikowano 29 marca 20232 l 6 minut temu, XM. napisał: Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka. Bardziej skillowe niż wymierzenie w głowę i puszczenie strzału z pistoletu. Jeszcze na normalu/HC można sobie mashować, ale Pro wymaga odrobiny wyczucia.
Opublikowano 29 marca 20232 l 7 minutes ago, XM. said: Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka. Na Pro masz tylko perfect parry wiec nie jest.
Opublikowano 29 marca 20232 l Jak ktoś jest zdania, że perfect parry jest łatwe i "nie-skillowe", to niech wrzuci filmik jak robi Krausera no damage na Pro
Opublikowano 29 marca 20232 l Ależ to zamczysko wygląda - jak z jakiegoś Dark Souls normalnie A pierwsze spotkanie z mnichem w tym pomieszczeniu z mgiełką przy podłodze Ale żeby nie było to ja np na wiochę nie narzekam - cudownie ją odrestaurowali, zmienili i powiększyli, a później, jak wchodzi ulewa z wichurą Walka z na jeziorze faktycznie słabiutka, ale już El Gigante np dużo lepszy niż oryginał (cudowny klimat). Co do nowych modeli postaci to każda zmiana mi się podoba, a najbardziej to chyba Luis, który z jakiegoś kreskówkowatego levelasa stał się cwaniaczkiem, przypominającym Oscara Isaaca z wyglądu. Póki co z głosem Ady mam lekki zgryz, bo faktycznie na pierwszy rzut... ucha brzmi na lekko podpitą, ale w ogólnym rozrachunku chyba też jest lepiej, a na pewno naturalniej.
Opublikowano 29 marca 20232 l 8 minutes ago, Josh said: Jak ktoś jest zdania, że perfect parry jest łatwe i "nie-skillowe", to niech wrzuci filmik jak robi Krausera no damage na Pro XM ma platyne w DMC5 wiec w niego wierze.
Opublikowano 29 marca 20232 l Kurde Verdugo to nawet na easy jest ciężki bez tego wymrażania Cały zapas ammo do magnuma poszedł
Opublikowano 29 marca 20232 l Nie mnie bawi bol dupy o to ze Ada nie brzmi jak prostytutka z Amsterdamu xD
Opublikowano 29 marca 20232 l 54 minuty temu, XM. napisał: Nie wiem czy to parrowanie jest takie skillowe jak dziura na odbicie jest przeskurwysynsko wielka. Na Professionalu parry wchodzą tylko idealne, inne skutkują obrażeniami lijona
Opublikowano 29 marca 20232 l 3 godziny temu, wet_willy napisał: Na Pro masz tylko perfect parry wiec nie jest. No to dobrze, będzie wyzwanie.
Opublikowano 30 marca 20232 l 11 godzin temu, wet_willy napisał: XM ma platyne w DMC5 wiec w niego wierze. Też mam, ale nie piszę że parowanie w RE4 jest łatwe. Chociaż może skill z wiekiem zaczyna mi słabować
Opublikowano 30 marca 20232 l Jak już mówimy o platynie w DMC5, to też mam. RE4 - fajna gra, spoko remake, ale jestem zdziwiony, że tak siadlo ogólnie wszystkim. IMO jest tu sporo do krytyki. RE2 > RE3 > RE7 > RE4 > RE8 Ostatecznie i definitywnie, panie Hubercie
Opublikowano 30 marca 20232 l Jak mi się zajebiście podoba ten rimejk to również uważam że RE2>RE4. Pewnie lepszy klimat i spokojniejszy gameplay.
Opublikowano 30 marca 20232 l No, ale pisanie, że zrobiony na odpierdol RE3R jest lepszy niż remake czwórki to jednak trochę przesada. To wciąż bardzo fajna gra, do której lubię często wracać, ale czuć że została zrobiona na szybko, przez mniej doświadczony team i że jest strasznie pocięta w stosunku do oryginału. Ja przynajmniej grając miałem wrażenie, że twórcy nie mieli za grosz szacunku do materiału źródłowego stawiając na akcje rodem z Michael'a Baya (w samym prologu jest z 10 wybuchów), totalnie psując Nemesisa i mocno spłycając rozgrywkę. Teraz, po premierze RE4R jeszcze bardziej widać jak M-Two spieprzyło trójeczkę i jak dobra mogła być, gdyby Capcom dało ją do zrobienia wirtuozom z Division 1.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.