Skocz do zawartości

Project Cars 3

Featured Replies

  • Odpowiedzi 72
  • Wyświetleń 21,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gran Turismo słaby sim, słaba gra. Forza słaby sim, świetna gra. Minusujcie.

  • Michał102
    Michał102

    No niestety póki co prawie wszystko na to wskazuje.    Co do GTS... wczoraj sobie to po dłuższej przerwie odpaliłem i o ja pierd... jaki to jest crap. Bezpośrednia przesiadka z pierwszego As

  • meh/10     to PC3 miał być startowym tytułem dla ich nextgenowej konsoli a wygląda jak połączenie forzy horizon 2 z drive clubem

Opublikowano

Może dlatego że ten pan od Drivecluba temu szefuje(chyba)

A muzyka i trailer mocno przypominają DC

 

 

 

Edytowane przez Figuś

Opublikowano

Nie wiedziałem, że ktoś od Drivecluba pracuje przy tej grze, ale jak oglądałem trailer to myślę sobie "hmm, wygląda trochę jak Driveclub 2" ;)  Wcale bym nie płakał gdyby poszli w tą stronę. Przede wszystkim mam nadzieję, że przyłożą się do kariery. Nie wiem jak w dwójce bo sobie odpuściłem, ale w jedynce było nudno. 

Opublikowano

meh/10     to PC3 miał być startowym tytułem dla ich nextgenowej konsoli a wygląda jak połączenie forzy horizon 2 z drive clubem

Opublikowano

Na PC lubię pograć w simy, na konsoli w szalone wyścigi arcade ale jak wiecie istnieją też gry wyścigowe których twórcy nie wiedzieli co chcą zrobić. To będzie jedna z tych gier.

 

Nie porównałbym osobiście PC3 do Drivecluba który to był kozackim arcade pełną gębą bardziej to wygląda na coś w stylu NFS Shift.

Opublikowano

Studio przejęło Codemasters, więc pójście w arcade mnie nie dziwi. Chociaż mogli zrobić to jako spin off, a główną serię zostawić full sim, ale pewnie hajs się nie zgadzał, bo jednak NFS zarobi więcej niż typowe PC.

 

 

Opublikowano

To będą mieć kolejną [emoji39] Poza tym, pewnie będzie tu więcej elementów symulatora niż w Grid. Poczekajmy na więcej info o grze.

Opublikowano

Z kamery TPP wyglada strasznie arcadowo, natomiast z widoku ze srodka jest jak najbardziej ok. Dobrze ze wkoncu naprawili animacje kierownicy podczas gry na padzie (w PC2 ledwo toto sie ruszało).
Ogolnie myślę że po wyłączeniu wszystkich asyst, wstrząsów i innych efektów będzie z tego wciąż dobry sim...
Ale spodziewałem się że PC3 będzie next genowym tytułem :-/
Zwłaszcza że jeszcze niedawno SMS planowali zrobić swoją next genową konsolę (Madbox) i PC3 na nią.
Po tym jak pomysł z konsolą nie wypalił, logicznym posunięciem wydawało się wydanie gry na PS5 i SeX a nie dostosowanie gry do starego sprzętu.

 

Edit.

Tak jak się spodziewałem. Po wyłączeniu wszystkich bajerów już nie wygląda jak shift :-P

 

 

Edytowane przez Magik

Opublikowano

podejrzewam że tak czy inaczej dopasiona wersja z PC wpadnie też na PS5 i SeXa

 

mam nadzieje ze nadal to będzie bardziej realistyczny tytuł z samochodami klasy GT i innymi typu track a nie coś w rodzaju GRIDa

Opublikowano

Też mam wrażenie ze poszli w arcade ... Szkoda po po PC3 spodziewałem się tego co oferował PC2 tylko poprzeczkę wyżej ...

Opublikowano
W dniu 5.06.2020 o 11:12, Magik napisał:

Z kamery TPP wyglada strasznie arcadowo, natomiast z widoku ze srodka jest jak najbardziej ok. Dobrze ze wkoncu naprawili animacje kierownicy podczas gry na padzie (w PC2 ledwo toto sie ruszało).
Ogolnie myślę że po wyłączeniu wszystkich asyst, wstrząsów i innych efektów będzie z tego wciąż dobry sim...
Ale spodziewałem się że PC3 będzie next genowym tytułem :-/
Zwłaszcza że jeszcze niedawno SMS planowali zrobić swoją next genową konsolę (Madbox) i PC3 na nią.
Po tym jak pomysł z konsolą nie wypalił, logicznym posunięciem wydawało się wydanie gry na PS5 i SeX a nie dostosowanie gry do starego sprzętu.

 

Edit.

Tak jak się spodziewałem. Po wyłączeniu wszystkich bajerów już nie wygląda jak shift :-P

 

 

Jest lepiej niż dobrze, widać SIMa wywodzącego się z Project Cars a zarazem są graficzne dodatki i poczucie prędkości z DriveCluba, jestem na tak, będzie chyba Day1

Opublikowano

PCars zawsze miało poczucie prędkości "jak z drivecluba". Spoko patent z oddalający czy przybliżającym się fov którego powinni nauczyć się w polyphony i zaimplementować w końcu te obce im poczucie prędkości do Gran Turismo. Może w GT 8 dodadzą.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Słyszeliście? W PC3 znikną pit stopy, zużycie opon i paliwa. Po zapytaniu na forum, co w takim razie ze zmiennymi warunkami atmosferycznymi, jeden z moderatorów odpowiedział, że prawdopodobnie opony będą zmieniać się same w trakcie wyścigu. I to podobno nie jest żart.

 

Reddit aż huczy od memów i hejtu. Całkowicie zrozumiałe według mnie, bo okłamali swoich fanów, obiecując, że gra wciąż będzie symulatorem, a tu takie jaja.

Aż ciężko w to uwierzyć.

 

Źródło: https://www.projectcarsgame.com/three/news/developer-blog-1/?fbclid=IwAR1Ia0AUSLXSlRCOFUbNSBWv6mGv3PWml08NMSa3TZVNAa0g7h7J7KGRGQQ

I jeszcze ciekawy artykuł: http://demo1garage.com/gaming/project-cars-3-this-is-not-a-simulation/

Edytowane przez _White_

Opublikowano

Musiało duzo się widocznie wydarzyć, albo sprzedaż 2ki była tak słaba ze aż tak zmieniają ta grę względem wcześniejszych czesci.

Opublikowano

To jest po prostu efekt Codemsters. To jest EA wśród samochodówek, ich interesuje tylko i wyłącznie hajs jak najmniejszym kosztem. Nie zdziwię się jak w PC3 będzie od uja naleciałości z GRIDa.

Opublikowano
1 godzinę temu, Patricko napisał:

To jest po prostu efekt Codemsters. To jest EA wśród samochodówek, ich interesuje tylko i wyłącznie hajs jak najmniejszym kosztem. Nie zdziwię się jak w PC3 będzie od uja naleciałości z GRIDa.

 

Nie wpadajmy w skrajności, Codemasters daleko jednak do EA. Jestem aktywnym członkiem ich forum, w przypadku Dirt Rally 2 była bardzo dobra komunikacja, słuchali opinii graczy, dawali szczere odpowiedzi. Uważam, że cenniki DLC były w sam raz, nigdy nie czułem się oszukiwany ani naciągany. Nijak się to ma do agresywnych mikrotransakcji i uprawiania wirtualnego hazardu, jak w przypadku EA.

Poza tym nie wiemy, czy to był pomysł Codies, czy Bella i spółki.

Opublikowano

No to mamy nowego Need For Speeda :unknown:

 

 

Opublikowano

Z tym NFS'em, to będzie trzeba się nieco powściągnąć. Oglądając gameplaye z kokpitu nie wygląda to źle. Jesli model jazdy okaże się bardziej sim niż arcade i dorzucą do tego porządny FFB, to może być całkiem niezła gra. 

Po wykastrowaniu ACC z 60 klatek, to jest to ostatnia nadzieja na dobrą ścigałe w tej generacji. 

Mam nadzieję, że będzie jakieś demko. 

Edytowane przez Michał102

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.