Skocz do zawartości

Project Cars 3


Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem, instaluje patch 31 giga i podłączam G29 :) 

Dziś będzie jeżdżone. :ohboy:

Ludzie piszą że to bardziej właśnie Shift 3 niż PCars ale dla mnie będzie raczej Shift 4 bo o ile ktoś kojarzy poza mną samym to trzecim Shiftem było Test Drive Ferrari Racing Legends. Grałem w to jak poyebany i wyszło po Shift 2. Styl jazdy można śmiało określić dużym DLC dla Shift 2 ale wyszło to oddzielnie na płycie w pudełku i miało wszystkie auta ze stajni Ferrari. 

Pierwszy Shift na Xboxa dostał DLC z kilkoma autami Ferrari a na PS3 dostaliśmy zbiór innych aut Exotic Racing Series Pack. McLaren. Mercedes, BMW M1 Pro Car itp. Pamiętam jaki był wtedy wkurwik mały na slightly mad studios. 

 

No nie ważne, dziś pora pośmigać w Project Need For Cars Shift 3 ... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
19 hours ago, PiPoLiNiO said:

Daj znać jak się gra. Dla mnie shift też był mega spoko.

 

Gra idzie do zwrotu.

Powodem jest brak wsparcia dla kierownic Logitech na PS4. Żadna z ich kierownic nie działa, w szczególności seria G.

Dlatego też grę oddaje i kupuje WRC 9 tu przynajmniej nie ma problemów z serią G.

Brak wsparcia Project Cars z Logitechem na PS4 to zabieg celowy o czym dowiedziało się po fakcie zakupu gry wielu graczy, ja nie sprawdziłem przed zakupem nahajpowany i teraz muszę nacieszyć się niczym. Nagram się w WRC 9, i poczekam, może gra dostanie wsparcie w którymś z patchy a jak nie to pokaże im środkowy palec i pogram na PC.

 

Quote

Banner_PC3_FBK_1200x630.png

Hey racers !

We wanted to celebrate with you the launch of Project Cars 3, by confirming the compatibility of our racing gear, with list below :

- F458 Spider Racing Wheel (Xbox One)
- TMX Series (Xbox One / PC)
- TX Series (Xbox / PC)
- TS-XW  (Xbox / PC)
- TS-PC Racer (PC)
- T500 RS (PS4 / PC)
- T300 Series (PS4 / PC)
- T150 Series (PS4 / PC)
- BT Led Display (PS4)
- T-LCM Pedals (all platforms)
- T3PA (all platforms)
- T3PA Pro (all platforms)
- TSS Handbrake (all platforms)
- TH8A Shifter (all platforms)
- T80 series (PS4/ PC) à need a short in-game configuration at launch (link : https://bit.ly/3gsZ8z7)
- T-GT (PC) à need a short in-game configuration at launch (link: https://bit.ly/3gtor3Z)

However, we also wanted to warn you that T-GT won’t be compatible with Project Cars 3 on PlayStation 4 at launch. 

Just a sad news for launch, we’re sorry to warn you that T-GT won’t work on PS4 until first Project Cars 3 patch, post-launch.

We apologize but this is beyond our control and we have done everything we can to prevent from this situation.

Again, we are disappointed and sorry to be obliged to give such a news.

For any update, be sure you’ll be the first to be informed.

We are grateful for your unshakeable support.

 

Odnośnik do komentarza
1 hour ago, Kalten80 said:

Dzięki za info. Dobrze, że jeszcze nie kupiłem bo bym się wściekł. Kupi się później jeśli dodadzą wsparcie w patchu, albo wcale bo zajmę się innymi grami. Nie rozumiem takiej decyzji bo tak popularne kierownice jak Logitech chyba nie sprawiają problemów żeby ciężko było dodać ich obsługę do gry. 

 

Też całkowicie tego nie pojmuje. Ale grę zwróciłem i odradzam jej zakup. Pamiętam że pierwsze Shifty miały duże problemy i na PC o na konsolach. Dopiero Test Drive Ferrari było grą kompletną. Szok. 

Co do wyścigów to postanowiłem już nigdy nie kupować na premierę żadnej gdy z tej kategorii. 

Odnośnik do komentarza

Kupiłem, pojeździłem trochę i tak...

 

Gra chyba bardziej każualowa względem poprzednich części.

 

Ale to co przeraża, to znowu bugi. Ja nie wiem jak tak można gry robić. Na pudełku napisane, że gra wymaga około 43 GB. A tymczasem z płyty instaluje się około 9 GB a ponad 31 GB ściąga się w postaci patcha :/

 

I co ten patch naprawia jak dalej są takie pierdołowate błędy jak brak wyświetlania zdjęcia naszego auta na tabelach wyników, przenikanie aut jak dostajemy karę za ścinanie zakrętów, brak zdjęcia naszego auta na liście wyboru aut, problem z tym by gra zapamiętała malowanie naszego auta. Nagle po zmianie wyglądu w wyścigu auto i tak ma domyślne barwy. I tak dalej.

 

Jaja jakieś i fuszerka.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Emtebe napisał:

Kupiłem, pojeździłem trochę i tak...

 

Gra chyba bardziej każualowa względem poprzednich części.

 

Ale to co przeraża, to znowu bugi. Ja nie wiem jak tak można gry robić. Na pudełku napisane, że gra wymaga około 43 GB. A tymczasem z płyty instaluje się około 9 GB a ponad 31 GB ściąga się w postaci patcha :/

 

I co ten patch naprawia jak dalej są takie pierdołowate błędy jak brak wyświetlania zdjęcia naszego auta na tabelach wyników, przenikanie aut jak dostajemy karę za ścinanie zakrętów, brak zdjęcia naszego auta na liście wyboru aut, problem z tym by gra zapamiętała malowanie naszego auta. Nagle po zmianie wyglądu w wyścigu auto i tak ma domyślne barwy. I tak dalej.

 

Jaja jakieś i fuszerka.

Tak, a najlepsze, że w Road A, w pierwszej czasówce tak ręce opadają, że idzie osiwieć. Wypuszczają cię z lotnego, ale za nim rozpoczniesz, już masz błędny czas okrążenia i tak za każdym razem. Nie wiem, jakim cudem wypuścili tak zabugowana grę. Jeżeli ten patch miał poprawić błędy, to dali ciała po całości. 

Edytowane przez spo21
Odnośnik do komentarza

https://store.steampowered.com/newshub/app/958400?emclan=103582791467966298&emgid=2890704783121486182

 

Quote

Thanks for playing Project CARS 3! We hope this latest update will improve your playing experience.
 

Audio

* Fixed double audio when quitting during the 3-2-1 pre-race countdown

 

 

Rendering

* Toned down red crash vignette
* Fixed clouds popping-in during races
* Fixed shiny vinyls when using gloss base
* Fixed random shadow flickering in-game

 

 

GUI

* Fixed Player Label corruption upon restarting a race
* Improvements to Replay Mode UI
* Fixed inability to select anyone below P12 in Spectator Mode
* Tuning button in Pre-Race Menu now shows the name of currently-selected tuning setup
* Tuning button disabled in Rivals
* Fixed screens not showing "Blizzard" weather type
* Weather info made consistent throughout all screens in-game
* Enabled Photo Mode in replay
* Default colours to be used by patterns (black, white, grey) assigned
* Added on-screen hint for how to take a photo in Photo Mode
* Improved player label visuals for online / offline experience.
* Background now scales with text.
* Fixed fonts on Player labels on restarting a race
* Lap counter on point-to-point tracks hidden
* Subtitles stuck in races fixed

 

 

 

Career

* Increased Difficulty for Road E
* Increased Road D Hot Lap 3 target time
* Increased Road D Pace Setter 2 target time
* Increased Difficulty for GT C & GT B
* Adjusted Race Length for GT C Race 5
* Adjusted Race Length for GT B Race 5
* Adjusted difficulty for Challenges Championships to match other changes
* Adjusted number of corners to master in GT A Majors Long Beach from 10 to 9
* Fixed invalid lap-time during rolling starts at Havana Capitolio
* Fixed issue where the car lost all its customisation and appeared red in the 2nd round of the championships in Career

 

 

 

Online

* Always use player’s choice for gearing when in Quick Play and Scheduled Events assigned
* Player now returns to lobby when quitting out of Spectator Mode
* Rivals event participation rewards increased

 

 

 

Crash Fixes

* Fixed a crash when tuning the Jaguar XJ220 and the McLaren F1
* Fixed crash when user selected replay from a customisation screen on re-entering from a replay
* Fixed crash when last "My Style" was removed
* Fixed customisation rims size crashing if moving between vehicles with different number of available sizes
* Fixed crash when entering "Deal of the Day" via the career

 

 

 

Vehicles

Formula E:
* GUI logo, vehicle name, and country flag updated
* DS Techeetah team livery updated
* Championship livery added, set as new default livery

 

 

 

Peripherals

* Logitech wheels issues on PS4 fixed
* Support added for Thrustmaster T-GT

 

 

 

PC Only

* Profanity filter for system messages removed
* Improved performance on high "super sampling"
* Triplescreen settings UI improvements
* Fixed triplescreen configuration issues on frontend

 

Nowy patch 1.05 wyszedł na PC i PS4. Xbox jeszcze czeka. 

GTPlanet donosi że na konsoli PS4 kierownica Logitech G29 już działa i też G923.

Sprawdzę to jutro bo kumpel kupił i muszę od niego pożyczyć. Swoją kopie oddałem wkurzony. :[

 

Edit: Nadal Nie działa !!! :facepalm:

Ale w WRC 6 i 9 jeździ się pierwsza Klasa :) 

 

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Po dość czasochłonnej walce, udało nam się uruchomić kierownicę Logitech G29 z Konsolą PS4 w grze Project Cars 3

 

Wystarczy podłączyć kierownice do konsoli. Następnie wyłączyć DualShocka 4 i włączyć grę. Dopiero wtedy gra rozpoznaje podłączony kontroler. Dopiero teraz można ustawić sobie dokładną kalibrację, min; kąty wychyleń, jak czuła ma być, jak mocne wibracje i Force Feedback. Trzeba mieć zainstalowany Patch 1.05 czyli najnowszy. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

Kupiłem grę na przecenie -70% i jestem pozytywnie zaskoczony. Oczywiście to daleko do realizmu PC2 i jego jakości, ale jeśli ktoś szuka mniej wymagającej ścigałki to warto. Najbliżej temu do GRIDa 2019. Technicznie jest gorszy od niego bo grid ma 4k@60fps, tutaj natomiast gra nie dostała żadnego patcha na nowa generacje wiec zarówno graficznie nie zachwyca a i nawet i potrafi chrupiąc przy dużej ilości aut i deszczu. Jednakże zabawy jest więcej, dużo więcej torów, AI jest dobre i agresywne, kariera z celami jest ciekawsza niż standardowe mistrzostwa. Model jazdy jest bardziej przewidywalny i przyjemniejszy niż w GRID. W tej cenie polecam.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

KtAjWwM.jpg

Też zacząłem ostatnio grać (w sklepach do kupienia od jakiegoś czasu za 84 zł - uczciwa cena).
Faktycznie, to nie Project Cars 3, a Need 4 Speed Shift 3. :dunno:Akurat z tym nie mam najmniejszego problemu, ponieważ pierwszego Szifta uwielbiam.:yahoo:
Gra się bardzo przyjemnie, jest mocno zręcznościowo. Niestety gra nie ma wsparcia pod obecne konsole. I tu jest przyznam problem.
Jestem bowiem świeżo po DiRT5 i GT7, a tam rozpoczęcie wyścigu, to przysłowiowe chwila-moment. w PC3 trwa kilkanaście sekund.
Na obecne standardy - niemalże wieczność.

W każdym razie idealne pokonywanie zakrętów wciąż cieszy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Jakiego dokładnie pacza? Trzyma klatki przy deszczu i większej ilości aut czy raczej jest to co było bliżej premiery? Czyli w normalnych warunkach prawie stałe 60fps, a przy większym obciążeniu wyraźny spadek i inne dolegliwości. Już parę lat gra ma na karku i można by się spodziewać, że coś usprawnili. No i jak się gra na padzie? Można jeździć w miarę precyzyjnie i komfortowo czy raczej bez kiery nie ma szans przejść na spokojnie kariery? Zastanawiam się, bo z kolei mam G29 i mógłbym kupić wersję na PS4, ale mam tylko amatora, więc tu z kolei minusem będą gorsze osiągi :philosoraptor:

Odnośnik do komentarza

Mam KoXa i PS4 amator, więc w pierwszym przypadku pewnie będzie lepszy performance, a w drugim mam możliwość jazdy na kierze. Muszę pomyśleć i sprawdzę demo na xone, jeśli jest dostępne. A skoro grasz na padzie, to defaultowe ustawienia dają radę czy dużo zmieniałeś? Grasz na konsoli czy pc?

Edytowane przez Luqat
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...