Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Za złoto w Super Licencjach dostajemy 

Spoiler

RedBulla X2019

Screenshot-20220307-063820-You-Tube-2.jp

 

Grinding kasy będzie łatwiejszy :obama: bo niektóre szałowe autka kosztują krocie. Mniej cierpliwym zostaną mikrotrannsakcje i kupowanie credytkow za prawdziwe złotówki. 

W GT5 był patent na sprzedawanie aut bez tracenia ich z garażu, wystarczyło skopiować save game, sprzedać auto i wgrac save game. W GT7 savefile powiązany jest z serwerem gt więc taka opcja odpada. I te nagrody będą mieć realną wartość do wykorzystania w grze.

Odnośnik do komentarza

Minusów była już całaaaaaaaaa masa z mojej strony czas na plusy:

 

 

+ Widok z kokpitu (w sumie inne mnie nie interesują z wyłączonym HUD)  Wreszcie zrobili to w takiej perspektywie ze czuje się jakby sie siedziało w tym samochodzie, w Goglach VR2 będzie super ! ( O ile gra będzie obsługiwała)

   Wszystkie wskaźniki na desce rozdzielczej są wyraźne, kamera idealnie umieszczona w tym miejscu co być powinna. Niestety Chyba ( muszę sprawdzić) , wskaźnik paliwa stoi w miejscu. Jeśli tak to na wyścigi z pit stopem i tak będę musiał włączać HUD. 

 

Pytanie jak rozglądać się po samochodzie?

 

+ Zmienne warunki pogodowe. Promienie słoneczne, wraz z upływem dnia coraz lepiej nasłoneczniają trasy itp. To wygląda dobrze na pierwszy rzut oka.

 

+ Poczucie prędkości. Wreszcie grając z kokpitu (zwłaszcza na trybie "Wstrząsy 2" )czuć prędkość, siły przy przyspieszaniu, hamowaniu i nawet głowa kierowcy podąża za zakrętem. chociaż to muszę jeszcze zweryfikować. Nadal brak "kasku" szkoda ale jest lepiej niż było w GTS

 

+ Model jazdy. Oczywiście jedyna słuszna opcja  ABS:Słaby, TCS: 0 . I model jest wymagający. Jezdzi się trudniej, słyszałem że samochody są za bardzo nadsterowne/pod sterowne -  nie wiem tego. Nigdy nie jeździłem Ferrari aby się wypowiedzieć.

 

Szkoda tylko że przy takim modelu jazdy FBB prawie nie działa gdy najedziemy na krawężnik czy inna "tarkę"

Odnośnik do komentarza

Mam dwa spostrzeżenia. 

 

Force Feedback - pykam na G29  i mam wrażenie, że został spłycony względem np. GT Sport. Najbardziej odczuwam brak drgań w sytuacjach, gdy wjeżdżam na tarkę. Zdarzają się miejsce, w których czuć to pobocze ale w większości przypadków jednak mam wrażenie, jakbym jechał po gładkim asfalcie, a nie krawędzi toru. 

 

Kamera kokpit Typ 2 - podoba mi się, jak pracuje kamera w tym trybie, ale czasami jej reakcja jest przesadzona. Przykładowo, jak robiłem finał IA na Nurburgingu, to samochodem tak bujało, że momentami gubiłem kontakt z torem. Musiałem zmienić na Typ 1, bo za cholerę nie byłbym w stanie zrobić tego złota. 

 

W ogóle to jak jeździcie? Ja generalnie wszystko prawilnie wyłączone, prócz ABS. Myślałem o tym, żeby uczyć się bez, ale w online jest wymuszony na 'standardowy', więc sobie odpuszczę. O dziwo np. W takim F1 21 jeździ się znacznie łatwej bez ABS niż w Gran Turismo 7. 

Edytowane przez ginn
Odnośnik do komentarza

Gra mi sie zajebiscie chociaz z wiekszoscia wymienionych tu wad sie zgadzam. Od piatku nabite prawie 15h.

 

Co mnie wkurwia to gra dostaje u mnie regularnej zadyszki i potrafi spasc do kilku/kilkunastu klatek na sekunde, szczegolnie przy delikatnym zaliczeniu pobocza albo nawet przy wjezdzie na tarki. I juz nie wiem czy to jakis problem u mnie czy wy tez tak macie?

 

No i koniecznosc bycia online w karierze to debilizm nie do obrony. Co z tego ze wyscigi laduja sie natychmiast jak czasami np po wyjsciu z garazu i powrotu na mape serwer potrafi mielic przez dobre 2-3 min

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, RIfuk napisał:

Niestety Chyba ( muszę sprawdzić) , wskaźnik paliwa stoi w miejscu. Jeśli tak to na wyścigi z pit stopem i tak będę musiał włączać HUD. 

 

Powinien działać jak w wyścigu jest włączone zużycie paliwa (czyli w karierze w większości przypadków nie). Jak ostatnio jechałem Abarthem 500 to działał nawet wskaźnik chwilowego zużycia paliwa.

  

2 godziny temu, RIfuk napisał:

Pytanie jak rozglądać się po samochodzie?

 

Na padzie prawa gałka. Na kierownicy nie wiem, może da się przypisać jakieś "patrz w lewo/prawo"?

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, ginn napisał:

Mam dwa spostrzeżenia. 

 

Force Feedback - pykam na G29  i mam wrażenie, że został spłycony względem np. GT Sport. Najbardziej odczuwam brak drgań w sytuacjach, gdy wjeżdżam na tarkę. Zdarzają się miejsce, w których czuć to pobocze ale w większości przypadków jednak mam wrażenie, jakbym jechał po gładkim asfalcie, a nie krawędzi toru. 

 

Kamera kokpit Typ 2 - podoba mi się, jak pracuje kamera w tym trybie, ale czasami jej reakcja jest przesadzona. Przykładowo, jak robiłem finał IA na Nurburgingu, to samochodem tak bujało, że momentami gubiłem kontakt z torem. Musiałem zmienić na Typ 1, bo za cholerę nie byłbym w stanie zrobić tego złota. 

 

W ogóle to jak jeździcie? Ja generalnie wszystko prawilnie wyłączone, prócz ABS. Myślałem o tym, żeby uczyć się bez, ale w online jest wymuszony na 'standardowy', więc sobie odpuszczę. O dziwo np. W takim F1 21 jeździ się znacznie łatwej bez ABS niż w Gran Turismo 7. 

 

FBB nawet ustawiony na 10 na 10 działa słabo. (optymalnie dla mnie to 4 i 8 na T300 )

Gra przekazuje bardzo malo danych o podłożu.  Niestety, krawężnik, tarka, trawa jest ledwo odczuwalne. NIe powinno tak byc, dziwne że tego nie poprawili przed premierą.

 

Kamera kokpit Typ -2 - super, ale faktycznie bardzo , może nawet za bardzo buja.

 

ABS - Slaby, TCS - 0 (pewnie przy deszczu trzeba będzie włączyć na 1-2 może nawet 3)

Odnośnik do komentarza

Lol, to Wy tu nie gracie ze wszystkim na off? ABS włączony, trakcja włączona... Może jeszcze skrzynia automat? Gram na padzie, wszystko off i stwierdzam, że w Forza jest to lepiej ogarnięte. Jeździłem w rzeczywistości autami na tył powyżej 300 koni i nie świrują tak jak w GT przy dodawaniu gazu.



  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

Lol, to Wy tu nie gracie ze wszystkim na off? ABS włączony, trakcja włączona... Może jeszcze skrzynia automat? emoji1787.png Gram na padzie, wszystko off i stwierdzam, że w Forza jest to lepiej ogarnięte. Jeździłem w rzeczywistości autami na tył powyżej 300 koni i nie świrują tak jak w GT przy dodawaniu gazu.


 

NIe jeździłem super samochodami to się nie wypowiadam ALE dam przykład.

Obecnie ACC na konsolach to najlepszy sim jaki jest i tutaj chyba kazdy sie zgodzi.

I co tam mamy ?

W Samochodach Gr3 i Gr4 ABS  MUSI byc wlaczony chociaż na minimum.

Jeśli kolega wyzej chce grac na OFF. To niech wyhamuje na Monzie z 260 do zera i nie spali opon.

 

Nastepna kwestia. W Realnych wyscigach przeciez TCS owszem Ci najlepsi kierowcy wylaczaja aby miec lepsze osiagi ale ABS jest wylaczony tylko w rajdach. W Wyscigach na torze ABS jest przeciez uzywany.

Jesli jestem w bledzie niech ktoś mnie z niego wyprowadzi.

Edytowane przez RIfuk
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
46 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

Lol, to Wy tu nie gracie ze wszystkim na off? ABS włączony, trakcja włączona... Może jeszcze skrzynia automat? emoji1787.png Gram na padzie, wszystko off i stwierdzam, że w Forza jest to lepiej ogarnięte. Jeździłem w rzeczywistości autami na tył powyżej 300 koni i nie świrują tak jak w GT przy dodawaniu gazu.

 

Dobra, ale w samochodzie drogowym często nie masz możliwości całkowitego wyłączenia trakcji. Chyba tylko samochody typu pełne M-ki, AMG, itp. mają taką możliwość.

Edytowane przez Chmielinski
Odnośnik do komentarza
Pierwsze assetto miało taką opcję jak "real" i jeśli prawdziwe auto posiada tcs, to tak też będzie w grze. 
Nie ma co strugać gieroja i zawsze wszystko wyłączać, bo są takie serie wyścigowe, gdzie bez jakiegoś systemu po prostu nie da się jechać. 
No i taka opcja byłaby idealna. Skąd ja mam wiedzieć gdzie co powinno być wyłączone
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, eloszki napisał:

Cześć,

 

Widzę dość sporo ofert gt7 jako kod cyfrowy. Prawie przy każdej jest napisane że nie ma możliwości upgrade do ps5. 

O co tu chodzi - przecież update jest chyba w cenie 40 zł. To jest jakoś poblokowane czy co? 

 

Dzięki 

 

Kody z wersji 25th Anniversary - nie mają możliwości podniesienia do wersji PS5.

Odnośnik do komentarza
NIe jeździłem super samochodami to się nie wypowiadam ALE dam przykład.
Obecnie ACC na konsolach to najlepszy sim jaki jest i tutaj chyba kazdy sie zgodzi.
I co tam mamy ?
W Samochodach Gr3 i Gr4 ABS  MUSI byc wlaczony chociaż na minimum.
Jeśli kolega wyzej chce grac na OFF. To niech wyhamuje na Monzie z 260 do zera i nie spali opon.
 
Nastepna kwestia. W Realnych wyscigach przeciez TCS owszem Ci najlepsi kierowcy wylaczaja aby miec lepsze osiagi ale ABS jest wylaczony tylko w rajdach. W Wyscigach na torze ABS jest przeciez uzywany.
Jesli jestem w bledzie niech ktoś mnie z niego wyprowadzi.

W półamatorskich klasach samochodów wyścigowych czy turystycznych jak gt4 czy gt3 jest abs wyczynowy, bo inaczej auto stawiałoby dęba na blokach, natomiast w żadnej profesjonalnej serii wyścigowej single seater nie ma abs.
Odnośnik do komentarza

Okej, tak jak narzekałem na AI, tak teraz trochę bije się w pierś. Odpaliłem sobie zawody GT CUP Gr. 3 na Autodrome Lago Maggiore, wziąłem Supre GT500 GT, które idealnie wpasowuje się w limit PO, i co? Godzinę męczyłem się ze złotem. Komputer bardzo fajnie walczył między sobą i ze mną, popełniając przy okazji błędy. 

 

Poza tym jazda Suprą ze skrzynią i sprzęgłem :banderas:

 

Coraz bardziej podoba mi się nowe Gran Turismo. 

Edytowane przez ginn
  • Plusik 1
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Okej, tak jak narzekałem na AI, tak teraz trochę bije się w pierś. Odpaliłem sobie zawody GT CUP Gr. 3 na Autodrome Lago Maggiore, wziąłem Supre GT500 GT, które idealnie wpasowuje się w limit PO, i co? Godzinę męczyłem się ze złotem. Komputer bardzo fajnie walczył między sobą i ze mną, popełniając przy okazji błędy. 
 
Poza tym jazda Suprą ze skrzynią i sprzęgłem :banderas:
 
Coraz bardziej podoba mi się nowe Gran Turismo. 
No nie wiem. Ja sobie włączyłem wyścig r8 na Suzuce, najwyższy poziom trudności, wszystko off, i po niecałym okrążeniu byłem pierwszy i tak sobie jechałem do mety resztę wyścigu. Nudy. W Forza ustawiasz najwyższy poziom i walczysz 20 okrążeń non stop.
Odnośnik do komentarza
55 minut temu, PiPoLiNiO napisał:
Godzinę temu, ginn napisał:
Okej, tak jak narzekałem na AI, tak teraz trochę bije się w pierś. Odpaliłem sobie zawody GT CUP Gr. 3 na Autodrome Lago Maggiore, wziąłem Supre GT500 GT, które idealnie wpasowuje się w limit PO, i co? Godzinę męczyłem się ze złotem. Komputer bardzo fajnie walczył między sobą i ze mną, popełniając przy okazji błędy. 
 
Poza tym jazda Suprą ze skrzynią i sprzęgłem :banderas:
 
Coraz bardziej podoba mi się nowe Gran Turismo. 

No nie wiem. Ja sobie włączyłem wyścig r8 na Suzuce, najwyższy poziom trudności, wszystko off, i po niecałym okrążeniu byłem pierwszy i tak sobie jechałem do mety resztę wyścigu. Nudy. W Forza ustawiasz najwyższy poziom i walczysz 20 okrążeń non stop.

 

Spróbuj wyścigi z mapy z 4 papryczkami. Na mnie ogromne wrażenie zrobił Clubman Cup Plus na Tsukubie. Nie pytaj czemu tak nie mogą wyglądać wszystkie pozostałe wyścigi, też chciałbym wiedzieć.

Edytowane przez Chmielinski
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...