Opublikowano 25 stycznia25 sty Autor Ogólnie to nie. Może wyższa rozdziałka, bo gra chyba lata w dynamicznej.
Opublikowano 2 marca2 mar W promocji kupiłem KILL KNIGHT na razie to returnal w izometrii z dusznym klimatem nawet w menu ;] Pograłem godzinę, jest mocne wyzwanie, skomplikowany system strzelania, zanosi się na niezłą zabawę, i widzę że bardzo fajny system permanentnego polepszania postaci. Edytowane 2 marca2 mar przez Rtooj
Opublikowano 30 kwietnia30 kwi Autor Odpalę dzisiaj i ocenię. Ciekawe czy naprawili jakieś błędy przy okazji, i usprawnili opcje jak dynamiczny HUD, ale pewnie nie.
Opublikowano 30 kwietnia30 kwi 1 godzinę temu, Szermac napisał(a):Sprawdzi się 5 minut w przerwie od Mesjasza :DW sensie od Returnala czy COE33? ;)
Opublikowano 30 kwietnia30 kwi Ogólnie lekki bezczel, podstawowa ps5 spokojnie też by przyjęła jakieś "korekty", pomijając jak wspaniała jest to gra, zdziwiłbym się gdyby wykorzystywała 50% mocy ps5. Spodziewałbym się że patch na ps5 pro to powinno być 4k w 120 fps.
Opublikowano 30 kwietnia30 kwi 11 minut temu, Rtooj napisał(a):Ogólnie lekki bezczel, podstawowa ps5 spokojnie też by przyjęła jakieś "korekty", pomijając jak wspaniała jest to gra, zdziwiłbym się gdyby wykorzystywała 50% mocy ps5. Spodziewałbym się że patch na ps5 pro to powinno być 4k w 120 fps.Bez przesady jak wersja na PS5 działa w 1080p/60 to konsola 50% mocniejsza nie da rady przerzucać 8x więcej pikseli.
Opublikowano 30 kwietnia30 kwi 42 minuty temu, łom napisał(a):Bez przesady jak wersja na PS5 działa w 1080p/60 to konsola 50% mocniejsza nie da rady przerzucać 8x więcej pikseli.Ok, tylko zaraz się okaże że tak naprawdę nic się nie zmieniło i tylko płynne 60 fps dodali. Ale i tak spoko, oni są bardzo kochani dla fanów, jak nie darmowe gigantyczne DLC, to darmowy patch 4 lat po premierze. Ale te dodatkowe stroje to nadal leżą na serwerach i wymagałby pewnie 4 kliknięć ;]
Opublikowano 1 maja1 maj W dniu 30.04.2025 o 10:51, Szermac napisał(a):Z tego co czytam to bez większej różnicy ponoć z tym patchem Czyli nie widać tego 2.5x wiecej pixeli ?Wczoraj jednak nie odpaliłem.
Opublikowano 1 maja1 maj Autor Widać od razu, że gra jest o wiele ostrzejsza, i tyle. Patch powinien być na premierę Pro.
Opublikowano 1 maja1 maj Potwierdzam, od razu wali w morde ostrość wszystkiego. Prezentacja zajebiscie zyskała ;)
Opublikowano 2 maja2 maj Również potwierdzam, jest ostro na PS5 Pro. Natomiast dalej nie mogę się do gry przekonać, utknąłem chyba 2 bossie i zdycham. Próbowałem już tyle razy że gra mnie bardzo mocno odepchnęła. O ile nie przeszkadza mi umieranie na bossie to losowość w etapach gdzie raz jest dłużej/trudniej jest dla mnie jakoś wyjątkowo irytujące. Lubię klimat Prometeusza ale w tej grze losowość, nieczytelność, wieczna ciemność powoduje że nie chce już próbować. Szkoda bo Bloodborne uwielbiam (chodź trochę inny gatunek i setting) ale tam umieranie mnie nie pokonało do wbicia platyny.
Opublikowano niedziela o 14:094 dni No ja się w sumie cieszę, nie muszę lecieć po nową konsolę i telewizor.Zmian w zasadzie nie ma żadnych, podejrzewam że zmianę zobaczy 0,0000001% graczy którzy postanowią pochodzić a nie pobiegać, przy czym ten upgrade nawet jak na darmowy jest dosyć bezczelnie biedny. Smużenie nadal jest, tylko mniejsze, żadnych fajnych rzeczy z PC. HQ to nie Naughty Dog czy inna SM, pewne elementy graficzne zakończyli na poziome "już nie gryzie" i tyle.
Opublikowano niedziela o 15:564 dni Autor 1 godzinę temu, Rtooj napisał(a):Zmian w zasadzie nie ma żadnych, podejrzewam że zmianę zobaczy 0,0000001% graczy którzy postanowią pochodzić a nie pobiegaćJedyna zmiana to rozdzielczość i to widać od razu. Patch powinien wyjść na premierę, a i wtedy nie robiłby szału.Brak usprawnień z PC zawsze wkurza, i Returnal tu nie jest wyjątkiem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.