Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

No i żyłowanie rekordów przede wszystkim w leaderbordsach.

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Wyświetleń 267,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No siemaneczko Returnalowe swiry  jeszcze tydzien temu nie podejrzewalbym ze wystarczy mi cierpliwosci i samozaparcia zeby zrobic w tej grze cos ponad zwykle ukonczenie ale im dalej tym bylo trudniej.

  • No co za Drama Queen z tego Reda!

  • nero2082
    nero2082

    the crash, the attack, my death. the crash, the att--   okurła co to jest za gra. co ona mi zrobiła. mam już obsesję na jej pkcie  ale po kolei    jaki to ma klimat :o bardzo tu cz

Opublikowano
5 minut temu, Square napisał:

Co? Każda ich gra była nastawiona na przechodzenie na punkty bardziej w singlu niż w coop (coop w niektórych był bardziej użyty), ale w głównej mierze gry HMQ to single > coop.

No wiesz ja ich bardziej kojarzę z takiego Alientaion gdzie można było grać w 4 osoby, czy Dead Nation, gdzie graliśmy w dwie osoby na jednej konsoli czy online. Myślałem, że odpowiadają także za helldrivers, ale to już inna firma choć bardzo podobny system i przedstawienie. Ogólnie wszystkie te gry były nastawione na grę w społeczności i całkiem dobrze to funkcjonowało. Liczę, że na ps5 również pojawi się coś w tym stylu.

Opublikowano

No, ja grałem głównie dla przyjemności, a nie żyłowania i praktycznie tylko multiplayer czy to lokalnie czy po sieci, zarówno Alenation jak i Deadnation. Dla mnie to singla i żyłowania to bardziej jest nex machina singlowe, która z kolei mi jakoś nie podeszła i wolę jednak klasyki Hmq. Niemniej czekam na Returnal i jak kiedyś się dorobię PS5, to nie omieszkam sprawdzić.

Opublikowano

 

Break the cycle of chaos on an always-changing alien planet.

After crash-landing on this shape-shifting world, Selene must search through the barren landscape of an ancient civilization for her escape. Isolated and alone, she finds herself fighting tooth and nail for survival. Again and again, she’s defeated – forced to restart her journey every time she dies.

Through relentless roguelike gameplay, you’ll discover that just as the planet changes with every cycle, so do the items at your disposal. Every loop offers new combinations, forcing you to push your boundaries and approach combat with a different strategy each time.

Brought to life by stunning visual effects, the dark beauty of the decaying world around you is packed with explosive surprises. From high stakes, bullet hell-fueled combat, to visceral twists and turns through stark and contrasting environments. You’ll explore, discover and fight your way through an unforgiving journey, where mystery stalks your every move.

Designed for extreme replayability, the procedural world of Returnal invites you to dust yourself off in the face of defeat and take on new, evolving challenges with every rebirth.

 

Intense combat

  • Fight to survive in this third-person roguelike shooter.
  • Take on ruthless enemies in explosive, bullet hell-fueled combat.

Thrilling exploration

  • Manage equipment and resources carefully – every time you die, you restart from the beginning.
  • Scavenge alien tech for upgrades to enhance your abilities in future cycles.

Haunting narrative

  • Piece together fragments of Selene’s memories as she seeks out answers.
  • Forge a personal connection with the planet as you explore its constantly evolving and decaying terrain.

PS5™ features

  • Fast loading:  Jump through portals between worlds with the PS5™ system’s ultra-high speed SSD. Get back into the action with near-instant load speeds that won’t leave you waiting to restart after you die.
  • Adaptive triggers: Switch instinctively between firing modes by using a single adaptive trigger – go straight from aiming down sights to your gun’s alternative fire.
  • Haptic feedback: Sense in-game actions big and small – while exploring fragments of Selene’s memories, or when firing visceral alien weapons.
  • Tempest 3D AudioTech: Hear the action from every direction in 3D Audio – bullets flying past you, enemies circling overhead, or unseen foes creeping up behind you.

https://www.playstation.com/en-us/games/returnal/

 

Opublikowano

Jakby to było coś w stylu Metroida to :obama: Ogólnie zapowiada się dobrze. 

Opublikowano

No no zaczyna interesować coraz bardziej :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kilka sekund z pre-Alpha gameplayu - wygląda jak Nex Machina w widoku z trzeciej osoby. To chyba dobry znak :obama: 

 

 

Opublikowano
  • Autor

Czekam mocno. Mam nadzieję, że to info o H1 2021 się spełni.

Opublikowano

Ja też.  Oby było bicie rekordów i ciekawe tryby jak w Resogun, to wjedzie na premierę (oczywiście jak zdobędę PS5 :ohboy:)

Opublikowano
  • Autor

Szkoda, że przy Nex nie pobijałeś rekordów. Brakowało mi lokalnego wyzwania :)

Opublikowano

Soczyście to wygląda :shotgun: A ja jeszcze nie grałem w Nex Machina...

Opublikowano
3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

To timed czy pełny ex? Chodzi mi o PC ofc, bo nawet nie liczę, że miałoby wyjść na Xie.

kij ich tam wie...jak nawet nie zapowiadaja to i tak okazuje sie ze gierka wychodzi na PC. 

Taki Nex Machina pojawil sie na streamie ale czy to byla jednoczesna premiera z konsolowa to nie wiem 

Edytowane przez Szymek

Opublikowano

Raczej pełny ex, bo na początku pierwszego trailera było logo Playstation Studios.

Opublikowano
  • Autor

Nex Machina to gra w pełni wydawana przez HMQ, przez to wyszła na PS4 i PC.

 

Returnal wychodzi tylko na PS5.

Opublikowano
12 minut temu, Cedric napisał:

Raczej pełny ex, bo na początku pierwszego trailera było logo Playstation Studios.

A co to przeszkadza? Gracze Pc zobaczą sobie logo PlayStation Studios. Przynajmniej będą wiedzieć komu to zawdzięczają. 

Opublikowano

A po co oni daja te logo playstation studios przed gra Housemarque i Blaupoint :) Bo o ile wiem nie naleza do wewnetrznych zespolow

Opublikowano
20 minut temu, Ma_niek napisał:

A po co oni daja te logo playstation studios przed gra Housemarque i Blaupoint :) Bo o ile wiem nie naleza do wewnetrznych zespolow

Może dlatego że wykładają na to kasę :dunno:albo o czymś nie wiemy. Wydaje mi się że Returnal to szansa na przejęcie przez Sony dla Housemarqe

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Elegancko - w lutym Destruction All-Star w Plusie, a w marcu Returnal. Dajcie mi jeszcze gdzieś w kwietniu nowego Ratcheta i tak to można żyć. :banderas:

A sam trailerek elegancki i czekam mocno, choć znowu wygląda mi niestety na kolejną wtopę sprzedażową Housemarque. :/ 

Opublikowano

 

Dopiero za trzy miesiące... gdzie jest jakiś wehikuł czasu kiedy jest potrzebny...

Edytowane przez triboy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.