Frantik 2600 Posted July 10, 2020 Posted July 10, 2020 (edited) Niech wy(pipi)ią te lootshooterowe wszczepy i randomowo generowane poziomy z dwójki, wrócą do liniowości z jedynki i jestem kupion Edited July 10, 2020 by Frantik 1 Quote
Ukukuki 7411 Posted July 10, 2020 Posted July 10, 2020 No dokładnie, jak to będzie znowu lootshooter to nawet za darmo nie dodam do konta. 1 Quote
bluber 1183 Posted July 10, 2020 Posted July 10, 2020 Znaczy sam fakt bycie looter shooterem nie oznacza czegoś złego, ale te mechaniki w SW 2 miałem wrażenie, że pasowały jak świni siodło, ot tak aby były. Quote
Guest Nyu Posted July 11, 2020 Posted July 11, 2020 Wygladam osom, oby nie byla loterem, to day 1 Quote
Dr.Czekolada 4496 Posted July 11, 2020 Posted July 11, 2020 Ludzie którzy odbili się od Eternala przez platformowe elementy na pewno zacierają rączki do tych skoków na lince i po ścianach Quote
wodny1988 41 Posted July 11, 2020 Posted July 11, 2020 Bardzo fajnie to wszystko wygląda. Od "dwójki" się odbiłem. Kiedyś pewnie skończę. Quote
Dr.Czekolada 4496 Posted July 12, 2020 Posted July 12, 2020 Liniowa singlowa giereczka zainspirowana Eternalem na Unreal Engine 4 i git. Quote
devilbot 3793 Posted July 12, 2020 Posted July 12, 2020 Wpadłem wyśmiać i napisać cos w stylu "budżetowa podróba dooma" ale kurcze nieźle się to prezentuje zarówno graficznie jak i gameplayowo. Quote
Szermac 3018 Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Uuu chyba będzie co robić w przerwach od Eldenika Quote
Bzduras 12962 Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 O właśnie, miałem wrzucić recenzje: Na jakiejś promce pewnie wpadnie, bo wygląda jak fajna, niezobowiązująca pif-pafka. Quote
Faka 4073 Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Dalej jest ten "problem" z lootem, typu wincyj i wincyj, czy coś ogarnęli w tej sprawie, bo w dwójcie to ich dosłownie pojebało. Quote
Guest Nyu Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 5 godzin temu, Faka napisał: Dalej jest ten "problem" z lootem, typu wincyj i wincyj, czy coś ogarnęli w tej sprawie, bo w dwójcie to ich dosłownie pojebało. To arcy inna gra od SW2. Normalny singielek, zbierasz tylko ammo i hp. Quote
Guest Nyu Posted March 3, 2022 Posted March 3, 2022 (edited) Odradzam. Gierka jest niezła, ale jestem potwornie rozczarowany. - 5 godzin na najwyższym poziomie trudności, zero dodatkowych trybów, zero NG+, ZERO replayability - Ekstremalnie liniowe levele, zero sekretów za wyjątkiem ukrytym za krzaczkiem punktem umiejętności - Zajebiście długie, ciągnące się i nudne momenty platformowe... Odnoszę wrażenie, że było tego z 3x więcej niż w Eternalu i były też gorsze - Zdegradowany system walki kataną, w jedynce było duuużo lepiej i było to dużo bardziej satysfakcjonujące - Reszta broni fajna, ale niestety nie ma tu combat chess z Dooma, po prostu walimy czym chcemy w co chcemy i padają tak samo szybko - Grałem na wysokim, było bardzo, bardzo, bardzo łatwo, gdzie w SW1 męczyłem się długo - Dwóch bossów, jeden banalny, drugi irytujący i wygląda jak kulka mięsa - Natłok cutscenek, które po połowie już przewijałem, bo ich humor jest żenujący, to chyba nie ten fajny kicz z jedynki - No i słaba graficzka Twórcy ewidentnie poświęcili SW3 w imię robienia czterech gier naraz. Efekt? Gra jest pod prawie każdym elementem gorsza i mniej rozbudowana niż jedynka, która miała mnóstwo sekretów, easter-eggów, ciasteczka z wróżbami (!!!), 4-5 wielkich bossów, trwała 12h, była liniowa, ale miała większe tereny. Ostatecznie jest to też gorsza gra niż SW2, które w coopie było po prostu bardzo przyjemne, żaden mesjasz, ale dobry chłopak. Cieszyłem się, że zrezygnowano z coopa, lootu i Borderlandsów, ale tam bawiłem się lepiej. To niezła gierka i wciąż jeden z lepszych współczesnych FPS-ów gameplayowo, ale IMO to potężny krok wstecz i choć nie zwykłem oceniać gry przez pryzmat czasu czy pieniędzy, to 5h za 180zł za grę z absolutnie zerowym replayability i tak pociętą grę względem poprzednich, jest słabą zagrywką. edit; A, jeszcze jedno. Mam wrażenie, że ta gra nie ma za bardzo level designu. Tutaj przez całą grę walczy się na jakichś unoszących się wysepkach/arenach - walczymy i platformingujemy do następnej, żeby znowu walczyć i tak przez całą grę. To takie latające areny jak z jakiegoś Tekkena. Edited March 3, 2022 by Nyu Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.