Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 109 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To nie będą bugi, to będą anomalie.

  • Dla samej gry nie ma to wielkiego znaczenia w chwili obecnej, ale to kolejna furtka do dojenia kasy dla wydawców. Z tego co ogarnąłem (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę), to rzeczy kupione w fo

  • Nie bój żaby  Twojego kompa niszczy siedmioletni Wiedźmin 3, a co dopiero będzie na UE5 

Opublikowano

Pewnie tak, ale oficjalnie to nic nie było mówione. Nie nastawiałbym się na to, że to będzie eks Xboxa, tylko na ten moment nie wiadomo jak długo.

Opublikowano

Czyli chyba nic już nie opóźni premiery

we-used-to-pray-for-times-like-this.png.7fe456c7c8c839970a410dcceaab601d.png

 

 

Opublikowano

146GB :kekw:

 

Mam nadzieję, że w przyszłej generacji ogarną jakieś kompresje plików, bo zaraz dojdą do 200GB i do tego singlowe gierki. 

Opublikowano
44 minuty temu, Faka napisał(a):

146GB :kekw:

 

Mam nadzieję, że w przyszłej generacji ogarną jakieś kompresje plików, bo zaraz dojdą do 200GB i do tego singlowe gierki. 

Singlowe jak singlowe, ale jakim cudem głupie Call od duty potrafi zajmować prawie 300 GB jak kampania jest krótkim korytarzem, a największe mapy do multi są wielkości placu zabaw :facepalm:

Opublikowano

Bo CoD to cały hub gdzie ściągasz poszczególne moduły, oczywiście to nic nie tłumaczy bo i tak zajmuje absurdalne ilości gigabajtów, ale jakoś mimo wszystko łatwiej mi to zrozumieć niż singlowego stalkera. Muszę przyznać, że kompletnie na tą grę nie czekałem mimo, że taki zew prypeci strasznie ciepło wspominam, ale im bliżej jesteśmy premiery tym bardziej wpadam w hype train :ohboy:

Opublikowano

Chciałem ściągnąć "wstępnie" na PC przez noc, a tu dupa. Pobrało 10mb i koniec. 

Opublikowano

No i super. Z moim radiowym łączem zdążę pobrać gierkę do premiery, ale znając życie wraz z premierą wleci patch ~50gb co opóźni w moim przypadku rozpoczęcie zabawy o dzień-dwa, by później po kikugodzinym wieczornym graniu zrobić przerwę na sen i następnego dnia dostać kolejny strzał w postaci patcha do pobrania (który jest obowiązkowy do zainstalowania w przypadku konsoli xbox). 

Premierowy Cyberpunk 2077 i te gigantyczne częste łatki na xsx to był koszmar.

Opublikowano

Zawsze możesz odpalić gierkę day one, przełączyć konsolę w offline i grać w wersję premierową dopóki znowu nie zawoła o weryfikację licencji (chyba po miesiącu). Nie jest to idealne wyjście, ale jeśli masz ściągać patche trzy dni to chyba lepiej zrobić to w ten sposób.

 

Albo kupić płytę i w ogóle nie łączyć się z netem.

Opublikowano
18 godzin temu, McDrive napisał(a):

Singlowe jak singlowe, ale jakim cudem głupie Call od duty potrafi zajmować prawie 300 GB jak kampania jest krótkim korytarzem, a największe mapy do multi są wielkości placu zabaw :facepalm:

Sama kampania 49 gigabolcow zajmuje

 

image.png.2150c3e98ec1c2f4d38ca03b9f1f46fe.png

Opublikowano
Cytat

Albo kupić płytę i w ogóle nie łączyć się z netem

150gb danych chyba nie zmieści się na jednym dysku. Możliwe, że w pudełku będą dwa krążki. 

Opublikowano
1 godzinę temu, ozoniasty napisał(a):

150gb danych chyba nie zmieści się na jednym dysku. Możliwe, że w pudełku będą dwa krążki. 

Miałem na myśli instalację z płyty, dociągnięcie day one patcha i potem już nie musisz w ogóle konsoli w online włączać, żeby grać z płyty - nikt nie będzie wołać o licencję ani takie tam.

Opublikowano

Oficjalne, ostateczne wymagania sprzętowe, w sumie bez zaskoczeń ale ilość gigabajtów to już trochę szaleństwo, dobrze, że mam 2 dyski i dużo luzu.

 

 

Opublikowano

Czyli wersja komsolowa to będzie taki medium z upscalerem. Na series S pewnie 30 klateczek? Ciekawe czy dadzo play anywhere. Może z jakimś upłynniaczem uda się odpalić na epic na komputerku :potter:

 

U mnie też ponad 1tb wolnego miejsca także luzik.

image.png.fb720ec64fa89710783fa4ab1d0ed0e6.png

Opublikowano

Nie wiem w co oni tam celowali na series s no ale patrząc na kilka ostatnich gier to rozdzialka pewnie jakieś 600-700p upsalowane do 1440p. Series x ma mieć niby 60 klatek ale czy to prawda i czy nie będzie to dynamiczne 60 to nikt w tej chwili nie wie.

Oby na kompach dali kompilacje shaderow przy uruchamianiu gry, bo inaczej znowu będzie stutter fest na UE5. Po silencie doskonale to widać, bo gdy to wprowadzili w patchu to była poprawa.

Edytowane przez Qbon

Opublikowano

To ciekawe jak rozwiązali otwarty świat. Na pewno musieli użyć jakichś sztuczek i ekranów ładowania.

Opublikowano

Series S też podobno ma mieć tryb 60 fpsow

Opublikowano

Czemu temat nie jest w "Multiplatformach"? Wychodzi również na PC, a raczej kwestią czasu jest wersja na PS.

Opublikowano

Bo na forum istnieje instytucja konsolowego eksa i jeśli gra jest na jednej konsoli oraz PC to ląduje w dziale tej konsoli. Temat będzie w multiplatformach jak wyjdzie wersja na PS. Jakoś musisz przeżyć odwiedziny w dziale Xboxa.

Opublikowano

Z tego samego powodu dla którego istnieje subforum z exami PS, które też są na PC albo jest to kwestią czasu kiedy się tam pojawią. Żeby był ruch i było o co się kłócić.

Wracając do tematu to te wymagania wyglądają dość rozsądnie, zobaczymy za tydzień jak to będzie chodzić. Na PC nie ma jeszcze opcji pobierania gry?

Edytowane przez Dalhi

Opublikowano
7 minutes ago, Shankor said:

Czemu temat nie jest w "Multiplatformach"? Wychodzi również na PC, a raczej kwestią czasu jest wersja na PS.

Czemu Silent Hill 2 jest w dziale PS5?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.