Opublikowano 20 listopada 202420 lis 9 minut temu, Rooofie napisał(a): poczekajmy z osądami do strimu ludologa kiszczaka Do pieca z tym pajacem.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Na 4080 na jakimś filmiku z dlss balanced bez fg lata generalnie między 65 a 75. Wiem, że oprócz mnie @Donatello1991 ma tę kartę więc jest już mniej wiecej jakiś pogląd na to jak gra działa. Tylko stuttering oczywiście jest, w końcu to stutter engine 5. Edytowane 20 listopada 202420 lis przez Qbon
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Pograłem h. Bardzo mi sie nie podoba sterowanie lata ta postać jakbym miał jakiegoś laga na lewej gałce. Z bledow to na intrze napisy lecą za szybko. W grze już git. Edytowane 20 listopada 202420 lis przez Szymek
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Też myknąłem tę godzinkę i jeśli chodzi o wydajność na konsoli to polecam raczej gierkę ludziom, którzy mają ekrany z VRR, bo 60fps to tam raczej bywa a nie jest xd Wygląda to okej, klimat jest stalkerowy mocno i każdy komu podobały się poprzednie trzy od razu odnajdzie się i tutaj. Sterowanie luzik i na razie na dobrą sprawę najbardziej wybija się klatkaż, ale też umówmy się - w godzinę to tam tak naprawdę nie miało co się popsuć, nawet jeszcze nie wyszedłem dobrze na otwarty świat. 4 minuty temu, Symeon_88 napisał(a): A jak na xsx? Jest 60 klatów? 60 klatek jest, ale bezobjawowe. Strzelam coś w przedziale 40-60 przez większość czasu z tego, co widziały me gały. A, i chyba nie da się zmienić motion blura, bo domyślnie jest na low i nawet jak się zmieni na cokolwiek innego to i tak tego ustawienia nie zapisuje.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Kolejna recenzja https://lowcygier.pl/recenzje-gier/recenzja-s-t-a-l-k-e-r-2-heart-of-chornobyl-zona-przeraza-atmosfera-i-bugami/ Porównanie graficzne XSX vs XSS.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 4060 i Epic? Czy Ty chcesz mieć własną katastrofę reaktora i wybuch w domu?
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 5 minut temu, Elitesse napisał(a): Kolejna recenzja https://lowcygier.pl/recenzje-gier/recenzja-s-t-a-l-k-e-r-2-heart-of-chornobyl-zona-przeraza-atmosfera-i-bugami/ Porównanie graficzne XSX vs XSS. No widać, że sobie zupełnie nie poradzili z UE pod kątem stuttera, takie same skoki frametimu i stutter na Xie jak na PC. Ale z drugiej strony to raczej ten silnik jest do zaorania, jak od czasu UE4 mało kto potrafi sobie z tym poradzić.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Teraz, tjery napisał(a): No widać, że sobie zupełnie nie poradzili z UE pod kątem stuttera, takie same skoki frametimu i stutter na Xie jak na PC. Ale z drugiej strony to raczej ten silnik jest do zaorania, jak od czasu UE4 mało kto potrafi sobie z tym poradzić. Szkoda, że 90% branży poszło w to all in.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 1 godzinę temu, Bzduras napisał(a): Bumcio, a wiesz, że zaraz obok nas jest wojna, prawda? I w okopach tą grę robili, czy może w innym kraju?
Opublikowano 20 listopada 202420 lis No jest spoko, eksploracja, mapa w chuj wielka. Tylko kurde ten gunplay trochę słaby jest, nie ma jebnięcia w broniach, takie kapiszony, może później będzie lepiej jak się ulepszy broń albo znajdzie się lepszą.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Ile teraz ostatecznie jest GB do pobrania? W chacie będę pewnie po 20 to jestem ciekawy czy do jakieś normalnej godziny zdąży mi się pobrać. Ten patch już jest normalnie "w grze", czy trzeba pobrać jakieś 300GB?
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Patrząc jak to działa to spróbuję z DLSS na BESTII, bo na premierę wersji konsolowej trzeba jeszcze poczekać. Cóż, zalety EKOSYSTEMU.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 7 minut temu, tjery napisał(a): Ile teraz ostatecznie jest GB do pobrania? W chacie będę pewnie po 20 to jestem ciekawy czy do jakieś normalnej godziny zdąży mi się pobrać. Ten patch już jest normalnie "w grze", czy trzeba pobrać jakieś 300GB? 145 GB, właśnie pobieram. Edytowane 20 listopada 202420 lis przez Qbon
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Jedynka też na premierę była mocno toporna, ale gra nadrabiała klimatem. Oby nie było cyrków z zapisami lub błędów uniemożliwiających progres. Oczywiście dam szansę (GP), w najgorszym przypadku wrócę za rok.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 32 minuty temu, Boomcio napisał(a): I w okopach tą grę robili, czy może w innym kraju? No jednak masz pewne wyzwanie logistyczne jak całą firmą z dnia na dzień musisz wypierdalać z kraju (nie wspominając, że jakiś czas od wybuchu wojny siedzieli na miejscu bo to nie tak, że mają zapasowe biura mieszczące całe studio developerskie wraz z opsrzętowaniem w innej części świata tak na wszelki-wielki wypadek), a część Twojej ekipy łapie za broń i zostaje walczyć, część ginie zanim zdąży to zrobić, a reszta raczej zajmuje się swoimi rodzinami i bliskimi zamiast myśleć żeby załatać tego NPCa co śmiesznie ręce rozkłada jak do niego mówisz. Albo głupoty gadam i jest luzik, robienie gierki w Burkina Faso niczym nie różni się od robienia gierki w kraju objętym pełnoskalową wojną, już sam zwątpiłem.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 3 minuty temu, Bzduras napisał(a): No jednak masz pewne wyzwanie logistyczne jak całą firmą z dnia na dzień musisz wypierdalać z kraju (nie wspominając, że jakiś czas od wybuchu wojny siedzieli na miejscu bo to nie tak, że mają zapasowe biura mieszczące całe studio developerskie wraz z opsrzętowaniem w innej części świata tak na wszelki-wielki wypadek), a część Twojej ekipy łapie za broń i zostaje walczyć, część ginie zanim zdąży to zrobić, a reszta raczej zajmuje się swoimi rodzinami i bliskimi zamiast myśleć żeby załatać tego NPCa co śmiesznie ręce rozkłada jak do niego mówisz. Albo głupoty gadam i jest luzik, robienie gierki w Burkina Faso niczym nie różni się od robienia gierki w kraju objętym pełnoskalową wojną, już sam zwątpiłem. W życiu masz albo wymówki albo kremówki, nic pomiędzy.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis To jak będziesz brał udział w jakimś biegu na kilometr czy dwa to najpierw przyjdź - połamię Ci nogę miesiąc przed i powtórzę Ci to samo jak będziesz kuśtykał do mety ostatni
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Jak robili cyberpunka to nie było wojny w kraju, a i tak zrobili kasztana
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Obstawiam, że nawet jakby nie było wojny w UA, to Ci developery zrobiliby lepiej grę na premię niż CDP ze swoim CP2077, bo wiadomo jakie są polskie developery.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.