Opublikowano 10 listopada 202410 lis Pewnie tak, ale oficjalnie to nic nie było mówione. Nie nastawiałbym się na to, że to będzie eks Xboxa, tylko na ten moment nie wiadomo jak długo.
Opublikowano 11 listopada 202411 lis Ile k00rwa liczę, ze wszędzie gdzie się rozejrzę w grze będą niesamowite tekstury.
Opublikowano 11 listopada 202411 lis 146GB Mam nadzieję, że w przyszłej generacji ogarną jakieś kompresje plików, bo zaraz dojdą do 200GB i do tego singlowe gierki.
Opublikowano 11 listopada 202411 lis 44 minuty temu, Faka napisał(a): 146GB Mam nadzieję, że w przyszłej generacji ogarną jakieś kompresje plików, bo zaraz dojdą do 200GB i do tego singlowe gierki. Singlowe jak singlowe, ale jakim cudem głupie Call od duty potrafi zajmować prawie 300 GB jak kampania jest krótkim korytarzem, a największe mapy do multi są wielkości placu zabaw
Opublikowano 11 listopada 202411 lis Bo CoD to cały hub gdzie ściągasz poszczególne moduły, oczywiście to nic nie tłumaczy bo i tak zajmuje absurdalne ilości gigabajtów, ale jakoś mimo wszystko łatwiej mi to zrozumieć niż singlowego stalkera. Muszę przyznać, że kompletnie na tą grę nie czekałem mimo, że taki zew prypeci strasznie ciepło wspominam, ale im bliżej jesteśmy premiery tym bardziej wpadam w hype train
Opublikowano 11 listopada 202411 lis Chciałem ściągnąć "wstępnie" na PC przez noc, a tu dupa. Pobrało 10mb i koniec.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis No i super. Z moim radiowym łączem zdążę pobrać gierkę do premiery, ale znając życie wraz z premierą wleci patch ~50gb co opóźni w moim przypadku rozpoczęcie zabawy o dzień-dwa, by później po kikugodzinym wieczornym graniu zrobić przerwę na sen i następnego dnia dostać kolejny strzał w postaci patcha do pobrania (który jest obowiązkowy do zainstalowania w przypadku konsoli xbox). Premierowy Cyberpunk 2077 i te gigantyczne częste łatki na xsx to był koszmar.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis Zawsze możesz odpalić gierkę day one, przełączyć konsolę w offline i grać w wersję premierową dopóki znowu nie zawoła o weryfikację licencji (chyba po miesiącu). Nie jest to idealne wyjście, ale jeśli masz ściągać patche trzy dni to chyba lepiej zrobić to w ten sposób. Albo kupić płytę i w ogóle nie łączyć się z netem.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis 18 godzin temu, McDrive napisał(a): Singlowe jak singlowe, ale jakim cudem głupie Call od duty potrafi zajmować prawie 300 GB jak kampania jest krótkim korytarzem, a największe mapy do multi są wielkości placu zabaw Sama kampania 49 gigabolcow zajmuje
Opublikowano 12 listopada 202412 lis Cytat Albo kupić płytę i w ogóle nie łączyć się z netem 150gb danych chyba nie zmieści się na jednym dysku. Możliwe, że w pudełku będą dwa krążki.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis Patrząc na ostatnie zagrywki MSu spodziewaj się raczej płyty z instalatorem.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis 1 godzinę temu, ozoniasty napisał(a): 150gb danych chyba nie zmieści się na jednym dysku. Możliwe, że w pudełku będą dwa krążki. Miałem na myśli instalację z płyty, dociągnięcie day one patcha i potem już nie musisz w ogóle konsoli w online włączać, żeby grać z płyty - nikt nie będzie wołać o licencję ani takie tam.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis Oficjalne, ostateczne wymagania sprzętowe, w sumie bez zaskoczeń ale ilość gigabajtów to już trochę szaleństwo, dobrze, że mam 2 dyski i dużo luzu.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis Czyli wersja komsolowa to będzie taki medium z upscalerem. Na series S pewnie 30 klateczek? Ciekawe czy dadzo play anywhere. Może z jakimś upłynniaczem uda się odpalić na epic na komputerku U mnie też ponad 1tb wolnego miejsca także luzik.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis Nie wiem w co oni tam celowali na series s no ale patrząc na kilka ostatnich gier to rozdzialka pewnie jakieś 600-700p upsalowane do 1440p. Series x ma mieć niby 60 klatek ale czy to prawda i czy nie będzie to dynamiczne 60 to nikt w tej chwili nie wie. Oby na kompach dali kompilacje shaderow przy uruchamianiu gry, bo inaczej znowu będzie stutter fest na UE5. Po silencie doskonale to widać, bo gdy to wprowadzili w patchu to była poprawa. Edytowane 12 listopada 202412 lis przez Qbon
Opublikowano 12 listopada 202412 lis To ciekawe jak rozwiązali otwarty świat. Na pewno musieli użyć jakichś sztuczek i ekranów ładowania.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis Czemu temat nie jest w "Multiplatformach"? Wychodzi również na PC, a raczej kwestią czasu jest wersja na PS.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis Bo na forum istnieje instytucja konsolowego eksa i jeśli gra jest na jednej konsoli oraz PC to ląduje w dziale tej konsoli. Temat będzie w multiplatformach jak wyjdzie wersja na PS. Jakoś musisz przeżyć odwiedziny w dziale Xboxa.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis Z tego samego powodu dla którego istnieje subforum z exami PS, które też są na PC albo jest to kwestią czasu kiedy się tam pojawią. Żeby był ruch i było o co się kłócić. Wracając do tematu to te wymagania wyglądają dość rozsądnie, zobaczymy za tydzień jak to będzie chodzić. Na PC nie ma jeszcze opcji pobierania gry? Edytowane 13 listopada 202413 lis przez Dalhi
Opublikowano 13 listopada 202413 lis 7 minutes ago, Shankor said: Czemu temat nie jest w "Multiplatformach"? Wychodzi również na PC, a raczej kwestią czasu jest wersja na PS. Czemu Silent Hill 2 jest w dziale PS5?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.