Skocz do zawartości

Console Wars 14: Wierze w markę i tyle

Featured Replies

Opublikowano

Co tam piszczysz coorvo biedaku? Ps4 fat i tv hdready? XD

  • Odpowiedzi 52,9 tys.
  • Wyświetleń 932,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kurwa nie mogłem się powstrzymać xDDDDDDD          

  • Ale to forum to jest dom wariatów xD Nazywanie fizyki kabla i opcji przewrocenia sie na plecy innowacyjnością, konsolowy pieprz,chłop wklejajacy screeny ze spidermana codziennie od miesiąca, Mejm któr

Opublikowano

Ale tu się wszystko zmieniło w tym temacie 

2 miesiące temu było xbotow  tu masa dziś gaszeni jak pety przy każdym filmiku DF.

 

Poczekajmy na narzędzia xd xd 

 

W series s wystarczy że dev zmieni suwaki,ta sama gra niższa rozdzielczość xd

 

 

12 Tera klocy zapewni 20 % więcej mocy xd

 

Będą gry spokojnie już się robią xd

 

PlayStation 5 zostało zaskoczone xd

 

 

Haha ale przygłupy 

 

Brak gier,gorsze multiplatformy,ten sam pad , UI w yebanym full HD 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Nie no, PS4 zaczęło jako śmieć i wyszło na prostą. Z XSX będzie tak samo. Nie oszukasz praw HW XSX to sprzęt potężniejszy i wydajniejszy niż PS5, a chwilowa przewaga plejki nie wynika z tego że ona sama w czymś jest dobra tylko dlatego, że Xbox nie podjął jeszcze rękawicy.

 

Gdy TYTAN już się obudzi zgasi plejszmaciurę niczym Robert De Niro Cathy Moriarty we Wściekłym Byku. 

Opublikowano

Jeden Xbox, a arekę połamało jakby mu co najmniej Najman oklep dał :obama:

Opublikowano

Tej ale oprócz tego Dirta 5, to o co chodzi z tą lepszą wsteczną na PS5?

Opublikowano

Gierki pod ps4pro maja checkerboarda zamiast 4k jak na xox, wiec na ps5 wyciagaja o 1fps wiecej niz sexiak:gayos:

Opublikowano

Jak ja się cieszę że jestem na tym forum. Dzięki temu mam konsole na której mam gier tyle, że nie starczy mi życia by je ograć, a tak bym skończył z konsolą + jedna gra za 350 zł, która nawet mi się nie podoba. Pozdrawiam ludzi myślących

Opublikowano

Czekałem aż ktoś zaatakuje, że jestem pośrednikiem. To tylko znak, że już nie mają argumentów i starają do(pipi)ac. Żart i idealny obraz niebieskich życiowych nieudaczników.

Przy okazji miło, że już ludzie na forumku kojarzą mnie ;)

A jeśli już takie dno społeczne jak pośrednicy należeli do niebieskich i przejrzeli na oczy mówi chyba samo siebie...

Edytowane przez SetoPL

Opublikowano
2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

... Nie oszukasz praw HW XSX to sprzęt potężniejszy i wydajniejszy niż PS5 ...

Widzisz... tutaj wbrew pozorom nie jest to aż tak oczywiste jakby się mogło wydawać. Owszem X ma więcej CU, co za tym idzie w przeliczeniu wychodzi więcej TF. Rzecz w tym, że nie wszystkie elementy GPU są zredukowane w liczebności, a działają z wyższą częstotliwością.. i tak np PS5 ma znacznie większą wydajność w zakresie wyświetlania polygonów.

GPU w PS5 też ma customowe rozwiązania zastępujace te natywne z RDNA2 (które ma X), a które to wg patentów Sony są zauważalnie wydajniejsze więc przy odpowiednim wykonaniu powinny w założeniu redukować inne braki w GPU (inna sprawa, to znając życie pewnie tylko wewnętrzni devi Sony to z czasem wykorzystają) Liczne przecieki i plotki mówią, że rozwiązania te trafią do RDNA3 (co jest możliwe bo podobnie było z customowymi rozwiązaniami w PS4, które później trafiły do nowszych generacji GPU AMD).

 

Czas pokaże... Ja mimo wszystko wciąż obstawiam, że za jakiś czas multiplatformy będą w jakimś stopniu wyglądać lepiej na XSX - pewnie ciut wyższa rozdziałka - lub przynajmniej tak samo jak na PS5.

Opublikowano

Szkoda tylko, że na razie w każdej multiplatformie jest na odwrót xD

Opublikowano
2 godziny temu, SetoPL napisał:

Jak ja się cieszę że jestem na tym forum. Dzięki temu mam konsole na której mam gier tyle, że nie starczy mi życia by je ograć, a tak bym skończył z konsolą + jedna gra za 350 zł, która nawet mi się nie podoba. Pozdrawiam ludzi myślących

Wtedy nie starczyłobu ci życia, żeby zarobić na te gierki. :)

16 minut temu, Emet napisał:

Liczne przecieki i plotki mówią, że rozwiązania te trafią do RDNA3 (co jest możliwe bo podobnie było z customowymi rozwiązaniami w PS4, które później trafiły do nowszych generacji GPU AMD).

Czyli nie mają rozwiązań rdna 2, ale mają już rozwiązania z rdna 3. Co te sony robi z ludźmi to ja nie wiem. Czy sony robi rdna 3? AMD jeszcze tego nie wie ale to kutaragi ich przejął. Pewnie kim już zamówił kilka palet do swoich rakiet termojądrowych. Wg plotek dlatego nie starczyło dla wszystkich w pl. 

Edytowane przez lpcl

Opublikowano

Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem... puknij się w głowę i jeszcze raz skomentuj z sensem. Gdzie tam widzisz rozwiązania z RDNA3?

Opublikowano
2 minuty temu, Emet napisał:

Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem... puknij się w głowę i jeszcze raz skomentuj z sensem. Gdzie tam widzisz rozwiązania z RDNA3?

Przecież cię zacytowałem., sam się puknij ekolego. 

Opublikowano
24 minuty temu, easye napisał:

Szkoda tylko, że na razie w każdej multiplatformie jest na odwrót xD

Dywagacje na temat czy i kiedy xsx będzie mieć lepsze multiplatformy pomijają ważną kwestię- to MS, nie Sony zrobiło z TF punkt marketingowy.

 

Ja jestem przekonany że w końcu to się uda ale sytuacja na rynku będzie już rozstrzygnięta.

49 minut temu, Soul napisał:

Dwa tak samo jak PS5.

Już tak nie dokazuj, u maniaka się wyrywales do DualSense,astro itp.

Edytowane przez aph

Opublikowano

  

6 minut temu, aph napisał:

to MS, nie Sony zrobiło z TF punkt marketingowy

 

MS marketing robił na GP, terafanki to wymysł na potrzeby Console Wars

Opublikowano
29 minut temu, lpcl napisał:

Przecież cię zacytowałem., sam się puknij ekolego. 

Nie mam takiej potrzeby :) bo nigdzie nie napisałem tego, że PS5 ma rozwiązania z RDNA3, tylko WŁASNE rozwiązania, które MOŻE trafią później do RDNA3. Podobnie było z PS4 i ich rozwiązaniami w ich GPU na GCN, które później trafiły do GCN 2.

 

E: Odnośnie PS4 to GCN2 i GCN3.

Edytowane przez Emet

Opublikowano
2 godziny temu, Emet napisał:

Widzisz... tutaj wbrew pozorom nie jest to aż tak oczywiste jakby się mogło wydawać. Owszem X ma więcej CU, co za tym idzie w przeliczeniu wychodzi więcej TF. Rzecz w tym, że nie wszystkie elementy GPU są zredukowane w liczebności, a działają z wyższą częstotliwością.. i tak np PS5 ma znacznie większą wydajność w zakresie wyświetlania polygonów.

GPU w PS5 też ma customowe rozwiązania zastępujace te natywne z RDNA2 (które ma X), a które to wg patentów Sony są zauważalnie wydajniejsze więc przy odpowiednim wykonaniu powinny w założeniu redukować inne braki w GPU (inna sprawa, to znając życie pewnie tylko wewnętrzni devi Sony to z czasem wykorzystają) Liczne przecieki i plotki mówią, że rozwiązania te trafią do RDNA3 (co jest możliwe bo podobnie było z customowymi rozwiązaniami w PS4, które później trafiły do nowszych generacji GPU AMD).

 

Czas pokaże... Ja mimo wszystko wciąż obstawiam, że za jakiś czas multiplatformy będą w jakimś stopniu wyglądać lepiej na XSX - pewnie ciut wyższa rozdziałka - lub przynajmniej tak samo jak na PS5.

Te przecieki i plotki z Rdna3 o których piszesz to tylko mokry sen fanboyow PlayStation, żadne oficjalne źródła tego nie potwierdzają. Za to inżynierom Sony zdarzało się tak opisywać architekturę PS5 

EdNcAS6XoAANjxT?format=jpg&name=large

 

Nie piszę tego żeby dyskredytować PS5 bo to całkiem wydajna maszyna co pokazują pierwsze testy. 

 

Moim zdaniem problem tego Xbox do tej pory nie zaznaczył swojej przewagi technologicznej jest bardzo prosty, Sony po prostu lepiej przygotowało się do nowej generacji, ma świetne narzędzia developerskie będące ewolucja tych z Prosiaka, więc są dobrze znane twórcom i wcześniej dostarczyło je developerom. W przeciwieństwie do Xboxa, gdzie devkity trafiły do devów znacznie później, a samo GDK nie jest nawet finalną wersją. Co ma wynikać z tego że Microsoft do końca zwlekał z finalizacją architektury swoich konsol aby zaimplementować w nich wszystkie technologie związane z RDNA2. 

 

Ciekawostka, wiecie dlaczego gry takie jak Warzone, Rocket League, czy Star Wars Squadron dostają wersję z 120fpsami na XSX a PS5 nie? Wynika to z tego że na Xboxie to szybka zmiana kodu, gdzie na PlayStation konieczne jest przygotowywanie natywnej wersji gry dla PS5 przy użyciu nowych narzędzi. Z tego być może wynika tez to ze Valhalla czy Call od Duty minimalnie lepiej działają na PS5,  ponieważ zostały przygotowane natywnie pod PS5, czego ze 100% pewnością nie można powiedzieć o wersji na Xboxa. 

Edytowane przez ASX

Opublikowano
7 minut temu, Emet napisał:

Nie mam takiej potrzeby :) bo nigdzie nie napisałem tego, że PS5 ma rozwiązania z RDNA3, tylko WŁASNE rozwiązania, które MOŻE trafią później do RDNA3. Podobnie było z PS4 i ich rozwiązaniami w ich GPU na GCN, które później trafiły do GCN 2.

Ta jasne vrr nie ogarnęli, w ich własnych  TV nawet 120hz nie potrafią prawidłowo zaimplementować ale rozwiązania do rdna 3 już mają, wierzysz w bajki. 

Edytowane przez lpcl

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.